潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27635


1#
發表於 13-2-22 12:04 |只看該作者
想買呢個細袋仔,格仔款好定lv 花好呢?
1361505861656.jpg


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 13-2-23 01:39 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

我有兩個,一個白色格仔,一個special edition (stephen sprouse rose) with mono(呢個唔捨得用),兩個都靚呀反而呢款我麻麻地啡格


子爵府

積分: 10701


48#
發表於 13-2-23 01:09 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

星期一加架!我星期二去買已經加左!




複式洋房

積分: 463


47#
發表於 13-2-23 00:29 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

I m using this one. 細細個好方便
1361550505878.jpg



公爵府

積分: 27060


46#
發表於 13-2-23 00:16 |只看該作者
格仔!


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


45#
發表於 13-2-23 00:01 |只看該作者

引用:想買呢個細袋仔,格仔款好定lv+花好呢?+

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-22 發表
想買呢個細袋仔,格仔款好定lv 花好呢?
Lv花




男爵府

積分: 7883

BK Milk勳章


44#
發表於 13-2-22 23:54 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

格子come


公爵府

積分: 27635


43#
發表於 13-2-22 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babemo+於+13-02-22+發表呢個

原帖由 ILA 於 13-02-22 發表
我零八年買果時都係二千頭!
嘩,5年內加成千六,真係早買早享受

點評

765830  yes  發表於 13-2-23 17:49


子爵府

積分: 12899


42#
發表於 13-2-22 23:33 |只看該作者

引用:呢個好用!我嗰個係monogram,買嘅時候二千

原帖由 Babemo 於 13-02-22 發表
呢個好用!我嗰個係monogram,買嘅時候二千頭⋯
我零八年買果時都係二千頭!




大宅

積分: 3571


41#
發表於 13-2-22 22:30 |只看該作者

引用:Quote:tsangmarilyn+發表於+13-2-22+12:52+

原帖由 pp_pp1021 於 13-02-22 發表
lv 琴日+左價啦,而家36xx幾呀....
加咁多,手袋銀包真正要早買早享受




禁止訪問

積分: 81803


40#
發表於 13-2-22 22:26 |只看該作者

引用:Quote:tsangmarilyn+發表於+13-2-22+12:52+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31627


39#
發表於 13-2-22 22:24 |只看該作者

引用:我早兩日買左呢個!$2400擺電話銀包一流!+

原帖由 ada13133 於 13-02-22 發表
我早兩日買左呢個!$2400擺電話銀包一流!
我都有呢個




大宅

積分: 1486

BK Milk勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-2-22 22:22 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

最衰佢monogram條帶用得耐會變色…. 唔係我覺得monogram係靚d…. 而家只可以係小物上用mono 花....


子爵府

積分: 10701


37#
發表於 13-2-22 22:18 |只看該作者

回覆:pp_pp1021 的帖子

我見我朋友用皮帶個個仲快殘




公爵府

積分: 27635


36#
發表於 13-2-22 22:15 |只看該作者

引用:我早兩日買左呢個!$2400擺電話銀包一流!+

原帖由 ada13133 於 13-02-22 發表
我早兩日買左呢個!$2400擺電話銀包一流!
呢個我都考慮緊,但我驚條鏈用得耐會變色,所以都係買另一個


伯爵府

積分: 17051


35#
發表於 13-2-22 22:07 |只看該作者
如果lee個款,lv花好似靚d


子爵府

積分: 10701


34#
發表於 13-2-22 22:07 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

我早兩日買左呢個!$2400擺電話銀包一流!
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10701


33#
發表於 13-2-22 22:05 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

我鐘意monogram!!




男爵府

積分: 9791

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 13-2-22 21:36 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

呢個好用!我嗰個係monogram,買嘅時候二千頭⋯




大宅

積分: 3571


31#
發表於 13-2-22 21:21 |只看該作者

回覆:Lv 細袋仔,請比意見

我個都係格仔




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo