潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1170


1#
發表於 13-2-22 20:16 |只看該作者
今日剛剛整!!!!
1361535377888.jpg

點評

vivibabyvivi    發表於 13-2-23 22:52
多龍芝    發表於 13-2-23 22:44


大宅

積分: 4751


41#
發表於 13-3-4 17:04 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*




複式洋房

積分: 359


40#
發表於 13-3-4 13:52 |只看該作者
how much


別墅

積分: 885


39#
發表於 13-3-2 03:27 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*

太尖啦





王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


38#
發表於 13-2-28 11:16 |只看該作者

回覆:馬吉媽 的帖子

唔會呀



每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 4110

醒目開學勳章


37#
發表於 13-2-28 09:36 |只看該作者

引用:我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?

原帖由 vickymok717 於 13-02-24 發表
我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?
請問洗完手d指甲會唔會唔乾?




王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


36#
發表於 13-2-27 22:04 |只看該作者

回覆:mankei416 的帖子

$8



每日望住佢哋就充滿力量啦!


男爵府

積分: 6690


35#
發表於 13-2-27 20:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mankei416+於+13-02-25+發表

原帖由 vickymok717 於 13-02-26 發表
絨毛呀
So nice! How much for a bottle?



正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


複式洋房

積分: 451


34#
發表於 13-2-27 17:23 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*

唔靚,太尖




禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


33#
發表於 13-2-27 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 13-2-27 17:05 |只看該作者


別墅

積分: 941


31#
發表於 13-2-27 14:03 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*

其實我覺得好核突同恐怖,毛嗰個都好恐怖




子爵府

積分: 12326

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 13-2-27 13:25 |只看該作者

引用:我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?

原帖由 vickymok717 於 13-02-24 發表
我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?





王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


29#
發表於 13-2-26 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vickymok717+於+13-02-24+發

原帖由 mankei416 於 13-02-25 發表
好特別,但都有些恐怖,又有些cute!我都好有興趣整黎玩下。原材料既樣子係點咖?可否post黎睇下呢?唔該哂 ...
絨毛呀
myphoto.jpg



每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 2988


28#
發表於 13-2-25 14:30 |只看該作者


男爵府

積分: 6690


27#
發表於 13-2-25 14:30 |只看該作者

引用:今日剛剛整!!!!+

原帖由 carrie0208 於 13-02-22 發表
今日剛剛整!!!!
樓主,好靚呀!日本是興咁長和尖形的。個款都幾好吖!不過香港人可能嫌佢誇張d.我自己都整過更尖更長,仲要係金色!簡真好似泰國跳舞嗰d人咁,自己覺得玩下無所謂吖!反正一排就要拆



正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


男爵府

積分: 6690


26#
發表於 13-2-25 14:25 |只看該作者

引用:我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?

原帖由 vickymok717 於 13-02-24 發表
我嘅絨毛甲,自己整,唔知可以keep幾耐呢?
好特別,但都有些恐怖,又有些cute!我都好有興趣整黎玩下。原材料既樣子係點咖?可否post黎睇下呢?唔該哂!



正用手機app,請勿點評,因為是看不到的。如要回覆請用引用,多謝合作!


男爵府

積分: 5169


25#
發表於 13-2-25 00:55 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*

我都整咗soak off gel
myphoto.jpg




大宅

積分: 4028


24#
發表於 13-2-24 23:59 |只看該作者

引用:今日剛剛整!!!!+

原帖由 carrie0208 於 13-02-22 發表
今日剛剛整!!!!
令令




男爵府

積分: 8080


23#
發表於 13-2-24 23:45 |只看該作者

回覆:靚靚指甲分享*-*

太長,唔靚


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo