潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5925


1#
發表於 13-2-24 01:45 |只看該作者
本帖最後由 Jocheng 於 13-3-7 09:09 編輯

今日睇咗有兩粒1cart石如果俾你地會點揀?由於budget問題我唔可以揀高净度的,而且用於自己戴,不會拎去賣。

1. D, SI2, vg, ex, vg, none$46400
2. E, SI2, ex, ex, ex, none$45800


別墅

積分: 519


56#
發表於 13-3-9 00:35 |只看該作者

引用:戴上手的+

原帖由 Jocheng 於 13-03-06 發表
戴上手的
請問你呢隻幾大同淨度幾多?


男爵府

積分: 5925


55#
發表於 13-3-7 17:38 |只看該作者
Jocheng 發表於 13-3-7 17:27
各位要求我pm的JM,唔好意思呀!因為我是行婚展時撞到間鑽石批發商,婚展後約時間上公司睇石,所以他們願意 ...

我好似講得唔好清楚,再講得清楚d。果日婚紗展好多人圍住個booth, 個sales唔太得閒理我,所以派左張卡片叫我過後再call him。於是我就這樣上左他們間公司,公司好大原來是兩間公司,一間做批發,一間做零售。我果日入左批發間公司,因為個sales應承我上去公司照樣比婚展那天的批發價我,就是這樣我才有甘優惠價錢。昨天幫JM問可否介紹間公司,個sales講始終不是婚紗展那天的客,比唔到批發價,因都要同公司交代,另外,間鑽石批發公司亦不做散客生意,所以,這樣的情況介紹JM上去也沒有意思啦。Sorry.


男爵府

積分: 5925


54#
發表於 13-3-7 17:27 |只看該作者
各位要求我pm的JM,唔好意思呀!因為我是行婚展時撞到間鑽石批發商,婚展後約時間上公司睇石,所以他們願意以批發價給我。我見到有幾個JM留言叫我pm shop info,昨天上去拎戒指時特意問如果我介紹JM來買是否都是這個價錢?他說不方便,因始終他們是批發,不是零售,怕你們上到去會失望,而且公司不接待散客,所以很抱歉,我唔可以PM大家啦,請諒解。


大宅

積分: 2965


53#
發表於 13-3-7 16:47 |只看該作者

回覆:Jocheng 的帖子

Pls pm me for the address and info of the shop




大宅

積分: 4144


52#
發表於 13-3-7 15:38 |只看該作者

回覆:兩粒閃閃點揀?(已經買左,鑲好戒指圖在43#和46#)

Please pm me the shop




大宅

積分: 1553


51#
發表於 13-3-7 15:21 |只看該作者

回覆:兩粒閃閃點揀?(已經買左,鑲好戒指圖在43#和46#)

Can u pm me the shop?




大宅

積分: 4317


50#
發表於 13-3-7 14:56 |只看該作者

引用:Quote:Jocheng+發表於+13-3-6+23:16+9.5號O

原帖由 mum-LCC 於 13-03-06 發表
OH NO 9號係中指,我無名指都要12號
你地D手指都好幼細,我隻肥豬手要帶16號半




侯爵府

積分: 22646


49#
發表於 13-3-6 23:17 |只看該作者
Jocheng 發表於 13-3-6 23:16
9.5號
OH NO 9號係中指,我無名指都要12號


男爵府

積分: 5925


48#
發表於 13-3-6 23:16 |只看該作者

引用:Quote:Jocheng+發表於+13-3-6+21:34+今日

原帖由 mum-LCC 於 13-03-06 發表
本帖最後由 mum-LCC 於 13-3-6 23:10 編輯
9.5號


侯爵府

積分: 22646


47#
發表於 13-3-6 23:09 |只看該作者
本帖最後由 mum-LCC 於 13-3-6 23:10 編輯
Jocheng 發表於 13-3-6 21:34
今日放工去拎咗戒指啦,同大家分享下

好閃呀...
幾多號圈??


男爵府

積分: 5925


46#
發表於 13-3-6 22:02 |只看該作者

回覆:兩粒閃閃點揀?

戴上手的
1362578563094.jpg

點評

GraceLui  好大粒  發表於 13-3-7 15:50


複式洋房

積分: 221


45#
發表於 13-3-6 21:50 |只看該作者
我都選2


禁止訪問

積分: 285


44#
發表於 13-3-6 21:43 |只看該作者

回覆:vickling 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5925


43#
發表於 13-3-6 21:34 |只看該作者

回覆:兩粒閃閃點揀?

今日放工去拎咗戒指啦,同大家分享下
1362576862967.jpg

點評

GraceLui    發表於 13-3-7 15:50


大宅

積分: 2449


42#
發表於 13-3-1 10:49 |只看該作者
2 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


41#
發表於 13-2-27 17:09 |只看該作者
2


子爵府

積分: 10920

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 遊學勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-2-27 16:38 |只看該作者
2


大宅

積分: 4720


39#
發表於 13-2-27 15:50 |只看該作者

引用:今日睇咗有兩粒1cart石如果俾你地會點揀?

原帖由 Jocheng 於 13-02-24 發表
今日睇咗有兩粒1cart石如果俾你地會點揀?由於budget問題我唔可以揀高净度的,而且用於自己戴,不會拎去賣 ...
Can u pm me the address and shop name ? Many thanks




複式洋房

積分: 218


38#
發表於 13-2-27 15:08 |只看該作者
回覆 Jocheng 的帖子

yes

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo