求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 495


1#
發表於 13-2-24 21:07 |只看該作者
毎次臨Job Interview前都会把工作的有或没有想出好多東西、但只是好普通的工作、感覚好驚
以前過去10年都長期在圧力大的状況下工作、変得不再像年軽時候能大事化少、現在老是把小的事情変大。

阿、明日是第二次見工了、希望可以Relax D,我把所有東西都看得太認真了、常記着在脳内。

感謝


複式洋房

積分: 495


5#
發表於 13-2-25 16:22 |只看該作者
唉、剛見完工、
太認真真係・・・自己On居、


大宅

積分: 1597


4#
發表於 13-2-25 10:32 |只看該作者
不要想太多,放松心情.


大宅

積分: 2411


3#
發表於 13-2-25 09:06 |只看該作者

回覆:Waijeff 的帖子

加油呀!重視工作係好事,但影響自己就唔好喇!你準備足夠,一定見得成!





別墅

積分: 675


2#
發表於 13-2-24 23:35 |只看該作者

回覆:Waijeff 的帖子

唔駛咁驚,唔好咁緊張,愈緊張愈大壓力。準備好啲,表現會好啲




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo