潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3527


1#
發表於 13-2-25 18:09 |只看該作者
本帖最後由 grbb 於 13-2-25 21:28 編輯

想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋, 戴開閃閃,坐慣靚車, 住豪宅,可否接受自己有一天反璞歸真, 即係冇牌子打扮, 定係會接受相對較平凡既裝扮,打個比方,由rv 變返under 1000 既鞋,袋由h 變返10000留下,閃變返1卡下,搭公交…………
(補充:我正係講緊一位有錢先生但破產後他太太仍然過著高貴生活, 正想著她為何不可以反璞歸真或者過得比以前相對平凡)



子爵府

積分: 14283


65#
發表於 13-2-27 10:46 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我覺得係住屋最難適應,因為住慣大面積,我要好乾淨企理,交通方便又旺中帶靜仲要向南我先至住得舒服,反而名牌同閃閃可以唔買都得




侯爵府

積分: 21588

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 冬日勳章 陪月勳章 畀面勳章


64#
發表於 13-2-27 10:42 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

話唔定人地老公破產前過唒d錢比老婆呢,有破產令喺身所以扮窮,其實屋企仲收埋好多錢




子爵府

積分: 12432


63#
發表於 13-2-26 23:09 |只看該作者

引用:我反而覺得擁有好多名牌嘅人,eventually會

原帖由 Sicitsoi 於 13-02-26 發表
我反而覺得擁有好多名牌嘅人,eventually會唔care,自動返轉頭。因為其實每個牌子買嚟買去都係嗰幾款。



...
嘩!又中哂





子爵府

積分: 12432


62#
發表於 13-2-26 23:08 |只看該作者

引用:我覺得著名牌係對啲冇乜衣著品味或冇時間諗

原帖由 Sicitsoi 於 13-02-26 發表
我覺得著名牌係對啲冇乜衣著品味或冇時間諗嘅人提供咗提高品味嘅捷徑。
識配搭嘅人,著有冇牌子都好睇。當 ...
真係比你講中晒!




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


61#
發表於 13-2-26 22:47 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

本帖最後由 kuromi_kuromi 於 13-2-27 22:57 編輯

我有車但有時都會搭交通工具,我用個$490嘅B仔袋仲多過過萬蚊嘅袋,睇心態,無抵觸




男爵府

積分: 5952

畀面勳章


60#
發表於 13-2-26 19:53 |只看該作者

引用:不嫐我生活都唔豪。好多時都坐taxi+and+min

原帖由 bettywong80 於 13-02-25 發表
不嫐我生活都唔豪。好多時都坐taxi and mini van. I can drive but only limit in Kowloon tong. 我可以sto ...
呢種生活都唔叫豪mouth:對於我呢啲出入搭巴士地鐵、無名牌袋、無靚錶、無大屋嘅生活,你呢啲已經係超豪




伯爵府

積分: 16301

畀面勳章


59#
發表於 13-2-26 11:33 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我有H,但都淘寶買平嘢,好開心好知足咯!




大宅

積分: 3988


58#
發表於 13-2-26 11:13 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我不嬲覺得名牌只是錦上添花,自己鍾意mix and match舒服為主,每個人喜歡花費亦唔同,我喜歡去旅行,由以前咩都買一餐到依家有需要才買,可能人大左心態唔同左,我冇富貴過所以繼續享受簡單生活便可以


男爵府

積分: 8213


57#
發表於 13-2-26 09:50 |只看該作者
當然可以. 同C6一起有苦同當!


大宅

積分: 3987


56#
發表於 13-2-26 09:16 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

可能個濶太用返之前買落的,可能又要時間調節一下自己的生活。我打份工不嬲量入而出,有多餘錢先買名牌心頭好。




翡翠宮

積分: 75393


55#
發表於 13-2-26 09:11 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

愈買愈上引就真
不過都要看自己能力




子爵府

積分: 13132

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-2-26 09:05 |只看該作者
Sicitsoi 發表於 13-2-26 00:28
我覺得著名牌係對啲冇乜衣著品味或冇時間諗嘅人提供咗提高品味嘅捷徑。
識配搭嘅人,著有冇牌子都好睇。當 ...
一矢中的 完全係我心聲 HAHA ...... 袋我會用名牌 但衫就唔會 因為我太快鍾意轉款 基本上件衫影過相留低過紀念 下次再影相就唔想重覆 同埋只要識配搭 唔係平牌都可以好靚好型架!!!


別墅

積分: 642


53#
發表於 13-2-26 08:59 |只看該作者
我無咩所謂, 只係好多時d野越睇越貴... 自己鍾意既, 平又會買, 貴又會買...

睇下個日出門口係咩心情, 而用咩野

可以hea到vans鞋+件爛zip褸+隻casio錶

亦可以全身都品牌野

只要舒服開心就得

大家利事如果有日破產無晒錢, 我會賣野d袋同車, 多個$, 比兩件細既可以食得好小小...


禁止訪問

積分: 3894


52#
發表於 13-2-26 03:03 |只看該作者

引用:Quote:grbb+發表於+13-2-25+18:09+想知大家

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


51#
發表於 13-2-26 01:11 |只看該作者

引用:我無意見,因為我不嬲都過緊一啲好平民嘅生

原帖由 hunny_master 於 13-02-25 發表
我無意見,因為我不嬲都過緊一啲好平民嘅生活
me too




男爵府

積分: 7119


50#
發表於 13-2-26 00:34 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我反而覺得擁有好多名牌嘅人,eventually會唔care,自動返轉頭。因為其實每個牌子買嚟買去都係嗰幾款。




男爵府

積分: 7119


49#
發表於 13-2-26 00:28 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我覺得著名牌係對啲冇乜衣著品味或冇時間諗嘅人提供咗提高品味嘅捷徑。
識配搭嘅人,著有冇牌子都好睇。當然,又有品味又有名牌,就更係錦上添花。我諗有taste嘅人唔係好著重個logo。




大宅

積分: 3527


48#
發表於 13-2-25 21:55 |只看該作者

引用:Quote:grbb+發表於+13-2-25+18:09+想知大家

原帖由 jordinat 於 13-02-25 發表
無話得唔得架, 我都有幾個h袋, 但今日返醫院去porter袋, 老公突然係車問我點解今日用呢個袋, 我都係好 ...



伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 13-2-25 21:51 |只看該作者
grbb 發表於 13-2-25 18:09
想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋, 戴開閃閃,坐慣靚車, 住豪宅,可否接受自己有一天反璞歸真, 即係冇牌 ...
無話得唔得架, 我都有幾個h袋, 但今日返醫院去porter袋, 老公突然係車問我點解今日用呢個袋, 我都係好淡然話佢知, 咩場合咩心情用咩袋, 係我用luxury唔係俾luxury支配我, 我好多朋友都係咁, 拎住個十幾廿萬既袋, 隻錶成百萬, 但佢會帶我去買uniqlo, AEO既衫褲, 有啲嘢係自己可以調節架嘛。

點評

debbie123  agree!!  發表於 13-2-26 04:20

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo