潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7057


1#
發表於 13-2-26 07:35 |只看該作者

1361835310834.jpg


男爵府

積分: 7057


28#
發表於 13-2-27 07:26 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

ok,總括就係貴咗Y(^_^)Y 明白了,下次小心小小.╯﹏╰


禁止訪問

積分: 4737


27#
發表於 13-2-27 03:30 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7410


26#
發表於 13-2-27 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evildada+於+13-02-27+發表3

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-27 發表
即係咩呀,吾明白呀.
仲有,就算係宜家1ct F VS1 3ex N $100k 都係有d貴la





男爵府

積分: 7410


25#
發表於 13-2-27 01:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evildada+於+13-02-27+發表3

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-27 發表
即係咩呀,吾明白呀.
即係唔可以用3年前個price當係current price lor




男爵府

積分: 7057


24#
發表於 13-2-27 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+le_petit_mama+於+13-02-26+

原帖由 Evildada 於 13-02-27 發表
3年前ar 阿姐,3yr前price同宜家incomparable la, 3yr 前午餐肉同宜家個price 都差好遠la



...
即係咩呀,吾明白呀.


男爵府

積分: 7410


23#
發表於 13-2-27 00:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbb_lee+於+13-02-26+發表我

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-26 發表
10萬仲有八折???正,我冇人識,,F仲靚D可以介紹我嘛.我只會去大鋪,珠寶展我吾識,只會現買.亞洲人F會閃好多.

...
3年前ar 阿姐,3yr前price同宜家incomparable la, 3yr 前午餐肉同宜家個price 都差好遠la




大宅

積分: 1972


22#
發表於 13-2-27 00:48 |只看該作者
GIA G VS2 3ex none 1.30 carats 應該86000左右


大宅

積分: 1025


21#
發表於 13-2-27 00:31 |只看該作者

回覆:creambun 的帖子

GIA官網上可check返個number!對返粒石!




男爵府

積分: 9864


20#
發表於 13-2-27 00:20 |只看該作者
咁請問點知張GlA Cert唔會假?


大宅

積分: 1025


19#
發表於 13-2-27 00:07 |只看該作者

回覆:le_petit_mama 的帖子

其實有GIA cert.,cert no會刻左粒石上面,所以最好認cert唔認鋪!大舖買咪幫人交租!呢個價係貴啦!仲要G color差左d呢!




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 13-2-27 00:05 |只看該作者
le_petit_mama 發表於 13-2-27 00:03
最多買貴,最怕買左假自己吾識嘛,


男爵府

積分: 7057


17#
發表於 13-2-27 00:03 |只看該作者

引用:Quote:le_petit_mama+發表於+13-2-26+16:42

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-02-26 發表
我又係只識去大舖買, 因唔識人, 怕買錯.
最多買貴,最怕買左假自己吾識嘛,


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 13-2-26 23:54 |只看該作者
le_petit_mama 發表於 13-2-26 16:42
10萬仲有八折???正,我冇人識,,F仲靚D可以介紹我嘛.我只會去大鋪,珠寶展我吾識,只會現買.亞洲人F會閃好多.

...
我又係只識去大舖買, 因唔識人, 怕買錯.


大宅

積分: 1324


15#
發表於 13-2-26 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbb_lee+於+13-02-26+發表我

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-26 發表
10萬仲有八折???正,我冇人識,,F仲靚D可以介紹我嘛.我只會去大鋪,珠寶展我吾識,只會現買.亞洲人F會閃好多.

...
可惜佢已無做了 我所以都無再係個邊買了…


男爵府

積分: 7057


14#
發表於 13-2-26 16:42 |只看該作者

引用:我一樣係3年前周x生買,1.01ct,+F+color+VS

原帖由 bbb_lee 於 13-02-26 發表
我一樣係3年前周x生買,1.01ct, F color VS1 3 Ex, 都係大約十萬,不過識人所以有8折

...
10萬仲有八折???正,我冇人識,,F仲靚D可以介紹我嘛.我只會去大鋪,珠寶展我吾識,只會現買.亞洲人F會閃好多.


大宅

積分: 1324


13#
發表於 13-2-26 16:03 |只看該作者

引用:我一樣係3年前周x生買,1.01ct,+F+color+VS

原帖由 bbb_lee 於 13-02-26 發表
我一樣係3年前周x生買,1.01ct, F color VS1 3 Ex, 都係大約十萬,不過識人所以有8折

...
但係GIA


大宅

積分: 1324


12#
發表於 13-2-26 16:03 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

我一樣係3年前周x生買,1.01ct, F color VS1 3 Ex, 都係大約十萬,不過識人所以有8折


男爵府

積分: 7057


11#
發表於 13-2-26 12:32 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

三年前買了.
1361853135654.jpg


男爵府

積分: 8523


10#
發表於 13-2-26 10:17 |只看該作者

回覆:呢粒周x生買98800$合理嘛

yeah if you go for GIA the grading might bw slightly lower


if you really like it try bargain


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo