求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1470


1#
發表於 13-3-1 00:35 |只看該作者
如題,有冇有經驗者有興趣?小小經驗都可以~出現金,時間彈性,每日返几個鐘~主要夜晚.
我自己係老闆,原先請左朋友做,一來諗住幫下佢,二來好想搵個員工幫自己,但佢媽咪始終年紀大湊唔到佢2個仔,最終朋友冇做了…而家我有左baby,真係好想搵個肯學肯做嘅幫我手,如有媽咪有興趣,又唔怕從低學起,我都樂意請~thanks
有意請pm


大宅

積分: 1271


26#
發表於 13-3-10 21:59 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

hi你好。我29歲,有15年工作經驗但未做過尼行,時間我都可以,我好有興趣入行的,希望幫到你。。請pm


複式洋房

積分: 483


25#
發表於 13-3-10 15:28 |只看該作者

pm


珍珠宮

積分: 32261


24#
發表於 13-3-10 06:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mini_yan+於+13-03-01+發表美

原帖由 大頭妹SUKI 於 13-03-01 發表
都可以,你想做part time?
part/full time 都ok ah ~~~^^



大宅

積分: 2896


23#
發表於 13-3-10 03:03 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

我有10年經驗,但無做body


大宅

積分: 2422


22#
發表於 13-3-6 18:19 |只看該作者
可做兼職嗎?我facial+body通淋巴都識!


洋房

積分: 43


21#
發表於 13-3-3 10:40 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

可以啊,人工點計啊?




大宅

積分: 1470


20#
發表於 13-3-3 02:48 |只看該作者

引用:我有多年經驗,想問問人工点計同時間?唔該

原帖由 hoiyiuma 於 13-03-01 發表
我有多年經驗,想問問人工点計同時間?唔該晒!!
你識body ma??你可每日返几多個鐘?時薪以經驗計算,同有job $^^


大宅

積分: 1470


19#
發表於 13-3-3 02:47 |只看該作者

引用:我媽咪做過好多年嘎按摩師,Ok嗎? +

原帖由 Puppy媽 於 13-03-01 發表
我媽咪做過好多年嘎按摩師,Ok嗎?
可見左工先,我會試一試手勢,如ok ,我會請^^


大宅

積分: 1470


18#
發表於 13-3-3 02:46 |只看該作者

引用:Hi+hi!本人有8年經驗,part+time?一星期番2

原帖由 Chillieyinyin 於 13-03-01 發表
Hi hi!本人有8年經驗,part time?一星期番2曰可以?thanks 90497297
Halo ~我想問你每日可返几多個鐘?識body ma?thx


大宅

積分: 1616


17#
發表於 13-3-1 11:49 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

我有多年經驗,想問問人工点計同時間?唔該晒!!

hoiyiuma


洋房

積分: 43


16#
發表於 13-3-1 05:58 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

我媽咪做過好多年嘎按摩師,Ok嗎?




禁止訪問

積分: 144


15#
發表於 13-3-1 02:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3736


14#
發表於 13-3-1 02:02 |只看該作者

回覆:大頭妹SUKI 的帖子

我有8年經驗!不過無做body不過我係學肯做的!我想知可否一星期返幾天?如果係做pt!謝謝你~




大宅

積分: 1470


13#
發表於 13-3-1 01:44 |只看該作者

引用:我想做part+time... 夜晚返工時間係點架?

原帖由 mami1129 於 13-03-01 發表
我想做part time...
夜晚返工時間係點架?
我想5:00~10:00lee段時間,有几會少d hrs ,around 係lee d time thanks


大宅

積分: 1470


12#
發表於 13-3-1 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大頭妹SUKI+於+13-03-01+發表

原帖由 mami1129 於 13-03-01 發表
pm左妳
Plx check


大宅

積分: 4600


11#
發表於 13-3-1 01:40 |只看該作者

回覆:想請兼職美容/body師

我想做part time...
夜晚返工時間係點架?


大宅

積分: 1470


10#
發表於 13-3-1 01:38 |只看該作者

引用:美容師 你好,我有意ah~~~我讀過以斯帖美

原帖由 mini_yan 於 13-03-01 發表
美容師

你好,我有意ah~~~我讀過以斯帖美容師課程同埋對美容化妝行業都好有興趣,但無經驗..唔知o 唔ok呢 ...
都可以,你想做part time?


大宅

積分: 1470


9#
發表於 13-3-1 01:37 |只看該作者

引用:你在邊區,我做左9年。

原帖由 miumiu1203 於 13-03-01 發表
你在邊區,我做左9年。
你諗住做長工定part time?我公司係油麻地,識做body ma?


大宅

積分: 1470


8#
發表於 13-3-1 01:36 |只看該作者

引用:我有興趣做!想知返什麼時間?及時薪?地點

原帖由 leunglok 於 13-03-01 發表
我有興趣做!想知返什麼時間?及時薪?地點?謝謝你~
你本身有冇經驗?價錢要睇經驗而定,我公司係油麻地,近家樂坊,如part time,每日大概返5~7個鐘,通常夜晚多,如忙,有機會返長d


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo