潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3392


1#
發表於 13-3-3 22:23 |只看該作者
呢排先睇潮流時尚版,羨慕jm個個都有名牌,自己咩都無,真係好羡慕!


男爵府

積分: 8094


46#
發表於 13-3-6 17:53 |只看該作者

引用:冇乜好羨慕,最重要有個好家庭 +

原帖由 maggielucas 於 13-03-03 發表
冇乜好羨慕,最重要有個好家庭



公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


45#
發表於 13-3-6 17:48 |只看該作者

回覆:羨慕

我覺得唔一定要用名牌,最緊要生活開心,身體健康!




大宅

積分: 3854


44#
發表於 13-3-6 17:30 |只看該作者

引用:無咩好羡慕,做人總係有得有失,你睇我好我

原帖由 evacatcat 於 13-03-03 發表
無咩好羡慕,做人總係有得有失,你睇我好我睇你好囉!




大宅

積分: 3392


43#
發表於 13-3-6 17:14 |只看該作者
多謝各位的安慰,當日寫果D說話只是一時感慨,好快已經無嘢。每個人的價值觀唔同,自問有錢也不會買。有位jm講得啱,知足者常樂,何況我也算幸福的。


大宅

積分: 3664


42#
發表於 13-3-6 15:20 |只看該作者
其實係街都成日見到有人拎名牌,香港地根本好平常.....你既羡慕可能因為見到d post 又話多謝老公,多謝6299.....多謝姨媽姑姐....週年礼物.....驚喜礼物禁....其實吾駛禁認真....呢個平台旨在大家找開心...各取所需吧....幾多係真幾多係假...笑談野黎!


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


41#
發表於 13-3-6 14:59 |只看該作者
所以我要更加努力揾$$


男爵府

積分: 7680


40#
發表於 13-3-6 14:44 |只看該作者

回覆:羨慕

我都好鍾意黎依版睇靚野,物質既野有時睇已好滿足,未必一定要擁有,依度既jm亦好好,從來都唔覺得係係度演野,純粹有好野一齊分享同交流,互相報料互相幫助,我好欣賞大家既態度架!希望可以一直keep落去!!




禁止訪問

積分: 285


39#
發表於 13-3-5 21:11 |只看該作者

回覆:靚豬豬 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2004


38#
發表於 13-3-5 20:59 |只看該作者
當人死去時,一切煙燒雲散。


伯爵府

積分: 15128


37#
發表於 13-3-5 12:44 |只看該作者

回覆:羨慕

知足常樂!精神富足比物質重要!




大宅

積分: 2414


36#
發表於 13-3-5 00:13 |只看該作者

回覆:chelma 的帖子

當有第一個C時,就會諗下次買邊個C,有多幾個C,就想買H! 又要諗下買咩衫褲鞋襪先襯得起! 都咪話唔煩! 先至聲明我從來都冇C同H!

自從3年前賣晒所有名牌袋! 真係好鬼爽! 買平嘢都可以好開心!




大宅

積分: 4754


35#
發表於 13-3-4 23:47 |只看該作者

回覆:羨慕

羨慕係正常,當你擁有現在的一切,就要好好珍惜!


男爵府

積分: 5561


34#
發表於 13-3-4 23:33 |只看該作者

回覆:羨慕

我都冇C又冇H, 但就冇羡慕,始終出街都只會拿一個袋,買多一個,屋企就多個袋就收藏品,有些浪費!


珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-3-4 23:21 |只看該作者

引用:唔需要羨慕吖,+因為幸福並唔係取決於\"有得

原帖由 靚豬豬 於 13-03-03 發表
唔需要羨慕吖, 因為幸福並唔係取決於"有得用名牌" 咖嘛
係呀,我都無買名牌架,只係過來睇下咋,ok 架。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 1571


32#
發表於 13-3-4 22:53 |只看該作者

回覆:羨慕

比上不足,比下有餘…… 知足常樂


大宅

積分: 3225


31#
發表於 13-3-4 22:47 |只看該作者

回覆:羨慕

最緊要知足,人比人比死人




珍珠宮

積分: 34144


30#
發表於 13-3-4 22:15 |只看該作者

回覆:羨慕

不會羨慕,我有既人地未必有,人地有既我又或者無




水晶宮

積分: 55968


29#
發表於 13-3-4 21:28 |只看該作者

回覆:羨慕

我都想要個H。


男爵府

積分: 6594


28#
發表於 13-3-4 20:01 |只看該作者

回覆:羨慕

有咩好羡慕。最緊要有個愛錫自己的人係身邊。親人愛人唔緊要得過其他野咩


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo