自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 202


1#
發表於 13-3-4 11:04 |只看該作者
我囝囝依家一得閒就開電視黎睇, 聽人講睇得多電視對小朋友唔好, 係咪有呢回事架?


複式洋房

積分: 202


16#
發表於 13-3-7 17:04 |只看該作者
各位都講得好岩, 最緊要有節制同睇合適既節目, 我都要控制一下呢兩方面


禁止訪問

積分: 30006


15#
發表於 13-3-5 04:54 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 72340

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-3-4 13:31 |只看該作者
我仔都好鍾意睇電視, 不過佢只鍾意睇NET GEO WILD, 唔使返學的話可以一日睇到黑. D動物有咩特性可以數出黎, 佢話好羨慕果D動物專家可以接觸野外動物喎....


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-3-4 13:27 |只看該作者
dumbobabe 發表於 13-3-4 12:05
老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好多書,亦唔覺得睇電視學唔到嘢,電視亦無令我專注力減少,我大學 ...


大宅

積分: 4914


12#
發表於 13-3-4 13:23 |只看該作者

引用:老一輩ge話+睇得太多會近視.....唔知真定假

原帖由 丫雅 於 13-03-04 發表
老一輩ge話 睇得太多會近視.....

唔知真定假架
我一隻眼15度一隻20度近視




珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


11#
發表於 13-3-4 12:52 |只看該作者
老一輩ge話 睇得太多會近視.....

唔知真定假架


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 13-3-4 12:48 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架?

我比阿女睇,但只限兒童台!但佢對睇電視興趣不大,反而鐘意睇書



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-3-4 12:18 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架

小心選擇米ok law


伯爵府

積分: 17755


8#
發表於 13-3-4 12:15 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架?

睇唔睇書係個人問題姐,我咩書都唔睇,包括雜誌同漫畫,但我讀書時到而家都中意睇英文台或外國劇,一路睇一路學,基本嘅溝通都可以,所有我而家都會俾我囡一日睇一小時嘅英文卡通片




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 13-3-4 12:14 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架?

係!所以細個只有星期五,六先可以睇




子爵府

積分: 12654


6#
發表於 13-3-4 12:13 |只看該作者

引用:老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好

原帖由 dumbobabe 於 13-03-04 發表
老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好多書,亦唔覺得睇電視學唔到嘢,電視亦無令我專注力減少,我大學 ...





水晶宮

積分: 59214


5#
發表於 13-3-4 12:12 |只看該作者

引用:老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好

原帖由 dumbobabe 於 13-03-04 發表
老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好多書,亦唔覺得睇電視學唔到嘢,電視亦無令我專注力減少,我大學 ...
非常同意,家長的角色好重要,睇咩節目,睇幾耐,睇的時候/睇完後做d乜 etc


大宅

積分: 4914


4#
發表於 13-3-4 12:05 |只看該作者

回覆:睇得多電視係咪對小朋友唔好架?

老實講,我係睇電視大,勁睇,但我一樣睇好多書,亦唔覺得睇電視學唔到嘢,電視亦無令我專注力減少,我大學係英國拎獎學金畢業,反而有時我覺得睇電視係令我英文好嘅主因。
我始終覺得教小朋友選擇,適可而止,而唔係制止佢做任何事。
所以有時d所謂專家講嘅,睇下就算,十年後可能又有另一番偉倫。
我覺得世上唔會所以嘢一面倒好或者一面倒唔好,小心選擇節目,同節制時間就足夠



點評

davywm  我細過都係電玩精, 一放學回家就開電視  發表於 13-3-7 17:08


大宅

積分: 3827


3#
發表於 13-3-4 11:54 |只看該作者

回覆:kaihg 的帖子

係,睇得太多會減少睇書嘅興趣,因為電視吸引d。但睇電視係單向灌輸冇互動,學唔到嘢。唔係唔睇,但唔好睇太多,人都係需要娛樂嘅,取個平衡啦。




子爵府

積分: 12531

2023年兔年勳章


2#
發表於 13-3-4 11:36 |只看該作者
對專注力唔好

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo