自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2609


1#
發表於 13-3-7 14:58 |只看該作者
請問大家有無泊過大埔太和廣場的停車場 , 難泊嗎? 時租收費如何? 謝謝!


男爵府

積分: 9322


2#
發表於 13-3-7 15:03 |只看該作者

引用:請問大家有無泊過大埔太和廣場的停車場+,+

原帖由 bvlswsp 於 13-03-07 發表
請問大家有無泊過大埔太和廣場的停車場 , 難泊嗎? 時租收費如何? 謝謝!
P牌時泊過,我覺得唔難。。。。慢慢入就ok


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo