求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3989


1#
發表於 13-3-9 17:22 |只看該作者
請問大家有冇葵涌區兼職介紹嚇?想找工作,又要就小朋友,只可返星期一至星期五,9點至3點,這段時間小朋友返咗學,想做嚇嘢,有冇人有工介紹呢?萬分感激,Thanks!


大宅

積分: 1762


4#
發表於 13-3-12 17:14 |只看該作者

回覆:請問大家有冇葵涌區兼職介紹嚇?

M記,肯…基,時間任你選,不過時薪就麻麻地了


大宅

積分: 3989


3#
發表於 13-3-11 22:15 |只看該作者
回覆 meimeihk 的帖子

但係超市好多都要輪班,問過啦!冇得返一至五,8:30至3:00這段時間,六、日也要返•••多謝你嘅意見,希望真係有D超巿讓好似我這一類型的媽媽有工返,始終有嘢做下,冇咁快同社會脫節


大宅

積分: 1762


2#
發表於 13-3-11 21:26 |只看該作者

回覆:乐乐 的帖子

超市!嗰D時間可以就到揍小朋友



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo