求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1757


1#
發表於 13-3-10 23:59 |只看該作者
如果係一人看舖就更好


大宅

積分: 1757


4#
發表於 13-3-11 01:33 |只看該作者
本人有5-6年售貨經驗


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


3#
發表於 13-3-11 01:05 |只看該作者

引用:如果係一人看舖就更好

原帖由 心心兒 於 13-03-10 發表
如果係一人看舖就更好
灣仔區售貨員
12:00-9:00
底$8500+佣
可以邊做邊學,如有興趣可pm本人




大宅

積分: 1757


2#
發表於 13-3-11 00:57 |只看該作者
或百貨公司工作!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo