自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6062


1#
發表於 13-3-12 14:23 |只看該作者
我比較愛飲奶茶,每日至少一杯。現在天天在外買奶茶做早餐,但越來越貴。你地飲開邊隻,有冇好介紹?


子爵府

積分: 10489


47#
發表於 13-3-13 00:13 |只看該作者

引用:即沖冇一隻可以同茶餐廳比

原帖由 Hangsin 於 13-03-12 發表
即沖冇一隻可以同茶餐廳比
同意!



淡而無味


子爵府

積分: 10489


46#
發表於 13-3-13 00:11 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

冇。寧願買紅茶包、淡奶自己沖



淡而無味


珍珠宮

積分: 47280


45#
發表於 13-3-13 00:01 |只看該作者


子爵府

積分: 12224


44#
發表於 13-3-13 00:00 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

無,有的話請介紹我知


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


43#
發表於 13-3-12 23:47 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

支裝pokka奶茶都唔差,不過都$10


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


42#
發表於 13-3-12 23:21 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

暫時搵唔到一種得囉

活在當下,愛得及時


禁止訪問

積分: 7882


41#
發表於 13-3-12 23:17 |只看該作者

引用:即沖奶茶超難飲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 991


40#
發表於 13-3-12 22:53 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

可以試金裝Lipton 3合1 再加一包Lipton 茶包,效果幾好,味道會冇甘甜




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


39#
發表於 13-3-12 19:19 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

三合一果d好甜

點評

sklui    發表於 13-3-12 23:26


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-3-12 19:17 |只看該作者
金裝 Lipton


伯爵府

積分: 15699


37#
發表於 13-3-12 19:13 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

太興。但可以放好耐,應該好多防腐劑




伯爵府

積分: 16802


36#
發表於 13-3-12 18:50 |只看該作者
早上起床,我就一包立X紅茶包加一包車X紅茶包沖水,焗住,然後梳洗,掉了茶包,加糖加奶,都幾好.


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


35#
發表於 13-3-12 18:42 |只看該作者
試飲過幾隻,暫時覺得Lipton 金裝三合一最為好似,如果可以買到Lipton 烏龍奶茶會更好~


大宅

積分: 4617


34#
發表於 13-3-12 18:38 |只看該作者

引用:即沖冇一隻可以同茶餐廳比

原帖由 Hangsin 於 13-03-12 發表
即沖冇一隻可以同茶餐廳比
Agree!
得太興罐裝奶茶接近茶餐廳奶茶




伯爵府

積分: 17805


33#
發表於 13-3-12 18:37 |只看該作者
本帖最後由 88muimui 於 13-3-12 18:38 編輯

回覆 suewong 的帖子

Lipton 茶葉 (非茶包), 一滾起要焗, 茶香先會出, 千萬不要煲過籠會苦澀, 最好用黑白奶

Oh! 原來想即沖...以上可以不理! mouth:


翡翠宮

積分: 78964


32#
發表於 13-3-12 18:32 |只看該作者

引用:回覆+lovebobo+的帖子 Lipton+金裝三合一

原帖由 BBIvan 於 13-03-12 發表
回覆 lovebobo 的帖子

Lipton 金裝三合一
呢隻算係咁



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


複式洋房

積分: 323


31#
發表於 13-3-12 18:30 |只看該作者

回覆:suewong 的帖子

澤合、我覺得比較近似、同埋好濃




珊瑚宮

積分: 107902

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


30#
發表於 13-3-12 18:26 |只看該作者
晞玥 發表於 13-3-12 18:14
Lipton金裝三合一啦,佢算最好飲

我都覺得呢隻算好, 如果沖一包, 唔好放太多水, 想飲大杯D, 就要放兩包.

點評

晞玥    發表於 13-3-12 18:42


子爵府

積分: 12374


29#
發表於 13-3-12 18:24 |只看該作者

回覆:那隻即冲奶茶似茶餐廳奶茶呢?

有隻馬來西亞拉茶,幾滑,茶味可惜不太濃,一生x品同大超市有




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo