自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2823


1#
發表於 13-3-13 03:08 |只看該作者
有冇人買过乳酪機?我係淘寶見到.......好想買但唔知得唔得請指教! Rmb 140 連五包菌
Thanks.


大宅

積分: 2823


11#
發表於 13-3-13 16:19 |只看該作者

引用:++++http://www.baby-kingdom.com/forum.ph

原帖由 十分鐘 於 13-03-13 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6840259
Wow..... Very useful......... Thanks a lot


珍珠宮

積分: 30852


10#
發表於 13-3-13 15:47 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=6840259


珍珠宮

積分: 30852


9#
發表於 13-3-13 15:46 |只看該作者
其實一個靚嘅燜燒鍋,保溫壺就得了,我都系睇BKJM,佢好叻


大宅

積分: 4131


8#
發表於 13-3-13 15:44 |只看該作者
買剩機就可以了
種可以用原味乳酪的


男爵府

積分: 7199


7#
發表於 13-3-13 15:42 |只看該作者

回覆:乳酪機

食落肚的不要在tb買啦




大宅

積分: 2823


6#
發表於 13-3-13 15:41 |只看該作者

引用:我見有會員分享過+30-40就有一個 +

原帖由 celialui1990 於 13-03-13 發表
我見有會員分享過 30-40就有一個
Thank you thank you


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-3-13 07:47 |只看該作者

回覆:乳酪機

我見有會員分享過 30-40就有一個




公爵府

積分: 25160

畀面勳章


4#
發表於 13-3-13 06:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miu1998+於+13-03-13+發表食

原帖由 prettygigi 於 13-03-13 發表
Thank you thsnk you
淨機好平,我係淘寶買只係幾十




大宅

積分: 2823


3#
發表於 13-3-13 05:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygigi+於+13-03-13+發表

原帖由 miu1998 於 13-03-13 發表
食落肚的、你夠膽在TB買嗎?香港有得賣外國的,我有一部,不貴,部機約$200包 ...
Thank you thsnk you


大宅

積分: 3778


2#
發表於 13-3-13 03:22 |只看該作者

引用:有冇人買过乳酪機?我係淘寶見到.......好想

原帖由 prettygigi 於 13-03-13 發表
有冇人買过乳酪機?我係淘寶見到.......好想買但唔知得唔得請指教! Rmb 140 連五包菌
Thanks.
食落肚的、你夠膽在TB買嗎?香港有得賣外國的,我有一部,不貴,部機約$200包好似一至二包粉,買左兩年,記不清楚。Taste有時有promoter賣




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo