自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2675


1#
發表於 13-3-13 12:56 |只看該作者
如題


禁止訪問

積分: 2544


36#
發表於 13-3-13 16:18 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 13-3-13 16:10 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

iphone 好come,我部3gs仲有用(後備電話,加比小朋友出街當ipod玩),之後轉左note(成日都有小問題)有部htc跟住用(呢部仲衰過3*,9個月死左兩次),岩岩買左note 2 pink,希望come d啦!

總括,耐用係iphone, flexible 同mon係3*


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 13-3-13 16:02 |只看該作者
由 iphone 轉 SIII

如果 iphone 有 SIII 個 mon 咁大, 一定用番 iphone

iphone 影相, mon 顯示顏色, apps 都好過三叔

仲有, Galaxy d setting 我覺得比較煩, 但有人仲意佢夠百變. 而佢唔使經 itune 就入歌同拎番 d 相等等, 真係又比 iphone 方便 d o既


珍珠宮

積分: 47917


33#
發表於 13-3-13 16:01 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

上bk一定係碌吐
粒電撐耐好多



成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


32#
發表於 13-3-13 15:59 |只看該作者

引用:個人用過+IPhone+,+Samsung,+HTC+,+暫時最

原帖由 小可愛11 於 13-03-13 發表
個人用過 IPhone , Samsung, HTC , 暫時最好用都係 IPhone.
Metoo




水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 13-3-13 15:56 |只看該作者
com用一定係 iphone,***真係成日要修理!
利申:半身用開iphone,轉用左***唔夠一年 mouth:


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 13-3-13 15:51 |只看該作者
以前用IPHONE4,而家轉NOTE2,好好用
I 大蚊豬   


瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 13-3-13 15:27 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我由iPhone>sony>samsung sony就覺得佢喇叭超細聲,iphone就開始壞壞地就賣左佢出多部samsung 比c6用


水晶宮

積分: 57572


28#
發表於 13-3-13 15:11 |只看該作者
Note 2


男爵府

積分: 7243


27#
發表於 13-3-13 15:00 |只看該作者
Iphone


大宅

積分: 4617


26#
發表於 13-3-13 14:28 |只看該作者

引用:I+PHONE除左MON唔夠SAMSUNG機大外個人覺得

原帖由 jlmaz 於 13-03-13 發表
I PHONE除左MON唔夠SAMSUNG機大外
個人覺得佢非常好用
非常易上手...包你唔洗5分鐘明白晒點操作... ...
Agree!
iPhone比較襟用,好少壞




珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


25#
發表於 13-3-13 14:24 |只看該作者
以前用note,而家用I-phone,覺得I-phone


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


24#
發表於 13-3-13 14:24 |只看該作者
我choice iphone~~~
有褲著啦~~~


珍珠宮

積分: 34871


23#
發表於 13-3-13 14:24 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

Note 2


男爵府

積分: 5025

畀面勳章


22#
發表於 13-3-13 14:20 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我冇要求所以用国產,不過我都有碌温,i瘋机mon細,lg机就咪攪.

阿尼陀佛  enjoy enjoy


大宅

積分: 2675


21#
發表於 13-3-13 14:10 |只看該作者
greenpea 發表於 13-3-13 13:14
什麼問題?



我都想知....


水晶宮

積分: 63649

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-3-13 14:07 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我以前用I-phone,而家用note2,覺得note2好好用…


大宅

積分: 1457


19#
發表於 13-3-13 14:05 |只看該作者
Sony Xperia Z


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


18#
發表於 13-3-13 14:01 |只看該作者
LG一定可以

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo