引用:Quote:原帖由+chan_chi_mun+於+13-03-14+發
原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
其實我都唔想bb食粉
其實我傷風感冒都係吽好就算,好少會食藥!如果你咳可以試燉橙,對我幾有效,或者係酥肥媽既manuka honey(最好10+以上,勁d)都好好!餵阿b既時候戴口罩就唔怕會傳染比bb,希望你快d好啦
任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~