自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


男爵府

積分: 6261


1#
發表於 13-3-13 21:43 |只看該作者
因為我係全埋身 呢兩日病佐 我好想睇E生快啲好番 但係咪係普通診所 同佢講聲我係人奶媽 啲藥就唔會影響bb咖喇:(?


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


113#
發表於 13-3-14 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-03-14+發表其

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
最衰就係病-_-好地地咩都唔洗煩
唔係樣樣事都會完美架ma人奶媽條路唔易行架!支持你



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


男爵府

積分: 6261


112#
發表於 13-3-14 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 goosema 於 13-03-14 發表
其實我傷風感冒都係吽好就算,好少會食藥!如果你咳可以試燉橙,對我幾有效,或者係酥肥媽既manuka honey( ...
最衰就係病-_-好地地咩都唔洗煩


男爵府

積分: 6261


111#
發表於 13-3-14 15:11 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-3-14+11:10+我

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁就KEEP住埋身囉...依家又唔係有乜大病唔餵得...
我明白咖喇^^ 我去睇lu



翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


110#
發表於 13-3-14 14:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chan_chi_mun+於+13-03-14+發

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
其實我都唔想bb食粉
其實我傷風感冒都係吽好就算,好少會食藥!如果你咳可以試燉橙,對我幾有效,或者係酥肥媽既manuka honey(最好10+以上,勁d)都好好!餵阿b既時候戴口罩就唔怕會傳染比bb,希望你快d好啦



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


109#
發表於 13-3-14 14:34 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-3-14 11:10
我唔識pump 我pump 黎pump 去得1安 反而用手楂有4安 但都唔個囡食-_- 所以我都係全埋身俾佢食到夠 ...
咁就KEEP住埋身囉...依家又唔係有乜大病唔餵得...


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


108#
發表於 13-3-14 14:32 |只看該作者
gemiling 發表於 13-3-14 10:14
大佬呀!手機無得睇banner架!

樓主用android呀!
咁即係我回覆要先回家宅嗎?


男爵府

積分: 6261


107#
發表於 13-3-14 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
吾係,係會殺晒蜜糖裡面d抗體同檸檬d維他命c,甘就無效
原來係噤:p


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


106#
發表於 13-3-14 12:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-03-14+發表記

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
我知道因為會燥熱xd
吾係,係會殺晒蜜糖裡面d抗體同檸檬d維他命c,甘就無效




男爵府

積分: 6261


105#
發表於 13-3-14 12:06 |只看該作者

引用:睇普通街症果d咋。 你知唔知荃豐o係邊?佢

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
睇普通街症果d咋。
你知唔知荃豐o係邊?佢對出有個小巴,的士站,果度有架小巴入深井ga
我去揾下 唔該哂^^


男爵府

積分: 6261


104#
發表於 13-3-14 12:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
記得蜜糖吾好用熱水沖!
我知道因為會燥熱xd


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


103#
發表於 13-3-14 12:01 |只看該作者

回覆:s!uMEIMEI 的帖子

睇普通街症果d咋。
你知唔知荃豐o係邊?佢對出有個小巴,的士站,果度有架小巴入深井ga


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 13-3-14 11:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-03-14+發表咳

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
好 等我試下
記得蜜糖吾好用熱水沖!




男爵府

積分: 6261


101#
發表於 13-3-14 11:55 |只看該作者

引用:荃灣有小巴入深井ga,好易搵好方便

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
荃灣有小巴入深井ga,好易搵好方便
荃灣邊個位?


男爵府

積分: 6261


100#
發表於 13-3-14 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
咳試試manuka honey。
我食15+。 ok左
好 等我試下


男爵府

積分: 6261


99#
發表於 13-3-14 11:54 |只看該作者

引用:埋身餵開係難泵d+ga,反而建議用手擠奶,不

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
埋身餵開係難泵d ga,反而建議用手擠奶,不過通常小病我會食vit. C,等自己吽好,除非好病先會去睇醫生。

...
我以為係我唔識tim-_-


男爵府

積分: 6261


98#
發表於 13-3-14 11:53 |只看該作者

引用:次次睇都係政府醫生,好支持我餵,d劑量好

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
次次睇都係政府醫生,好支持我餵,d劑量好低,唔會影響bb,仲話我唔舒服時更加要餵bb,等bb可以吸收更多抗 ...
係咪姐係睇急症?


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


97#
發表於 13-3-14 11:51 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

荃灣有小巴入深井ga,好易搵好方便


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


96#
發表於 13-3-14 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bearclub+於+13-03-14+發表我

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
我都係噤諗 但我咳到聲都變老牛喇 個人又累 根本好難照顧個囡
咳試試manuka honey。
我食15+。 ok左

同埋自己沖檸蜜。




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


95#
發表於 13-3-14 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-03-14+發表深

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
遠我唔知邊到搭車..
甘你問問其他人奶媽你果區好d。可以入人奶版or荃灣媽媽會睇下有無人知。




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo