懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2452


1#
發表於 13-3-14 15:50 |只看該作者
想問下,5week可以吃少少芒果嗎?


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-3-19 10:25 |只看該作者
怕BB SKIN唔好...少食會好D...一舊半舊無事既..


大宅

積分: 2287


25#
發表於 13-3-18 21:46 |只看該作者
我好有食,係食少少。


男爵府

積分: 5751


24#
發表於 13-3-18 17:39 |只看該作者
我菠蘿同芒果都有食........
下....皮膚唔好架
有無人食左.......BB無野架


大宅

積分: 4030


23#
發表於 13-3-17 18:28 |只看該作者

引用:濕熱其實對BB有咩影響架?+我一知有左即刻停

原帖由 bbfaye 於 13-03-16 發表
濕熱其實對BB有咩影響架? 我一知有左即刻停食

咁白羅白又會有咩影響?
以我所知芒果濕熱嘅原因係近核嗰啲根難消化,會容易便祕,媽媽會辛苦,皮膚亦會差
菠蘿唔食近芯位置,食柑唔食啲筋,椰菜唔食芯其實都唔會濕熱




珍珠宮

積分: 40133


22#
發表於 13-3-17 10:40 |只看該作者
可以俾BB先試試,岩食先再食喇。


大宅

積分: 1746


21#
發表於 13-3-16 17:56 |只看該作者

引用:濕熱其實對BB有咩影響架?+我一知有左即刻停

原帖由 bbfaye 於 13-03-16 發表
濕熱其實對BB有咩影響架? 我一知有左即刻停食

咁白羅白又會有咩影響?
白蘿蔔中國人都相信會破氣,怕生產時氣力不足同有寒涼既講法。


大宅

積分: 1746


20#
發表於 13-3-16 17:54 |只看該作者

回覆:可以吃芒果嗎

我都超唔乖咩都食只係食小左份量,但心情唔好冇胃口時種好過咩都唔食,加上好多野食完會嘔所以就唔介口


子爵府

積分: 13558


19#
發表於 13-3-16 10:03 |只看該作者
濕熱其實對BB有咩影響架? 我一知有左即刻停食

咁白羅白又會有咩影響?


水晶宮

積分: 59284


18#
發表於 13-3-16 00:45 |只看該作者
最好就忍一忍口~~
畢竟芒果同菠蘿都好濕毒~~


大宅

積分: 1443


17#
發表於 13-3-15 16:03 |只看該作者

回覆:可以吃芒果嗎?

各位媽媽真偉大,我覺得自己好差啊〜忍唔到口,懷孕頭2個月都忍得下口既,跟住就越黎越放「試」,我真係好為食




大宅

積分: 2434


16#
發表於 13-3-15 15:19 |只看該作者
kwan_tomato 發表於 13-3-14 16:05
食少少都得既,媽咪話茫果,波羅濕熱最好唔好食

我剛剛有左個時成日食菠蘿.....

不過之後就好後悔啦~~~

現在都盡量唔食


珍珠宮

積分: 35821


15#
發表於 13-3-15 11:54 |只看該作者
我之前份工,日日對住芒果都唔敢食,驚對個胎唔好,乜都要戒口!芒果濕,可以唔食就冇食La


公爵府

積分: 27342


14#
發表於 13-3-15 10:57 |只看該作者
我自己本身都好鍾意食芒果架,懷孕期間有偷偷食佐幾次,不過芒果比較濕毒,唔好食太多喇


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 13-3-15 10:37 |只看該作者
芒果又幾好味嘅,食少少喇。


珍珠宮

積分: 45321


12#
發表於 13-3-15 10:27 |只看該作者
芒果系濕熱架
最好就戒口囖~


伯爵府

積分: 15531

BB防敏心得分享勳章


11#
發表於 13-3-14 22:48 |只看該作者
聽講好濕氣嘅,不過味也好好,食少少應該唔怕


複式洋房

積分: 366


10#
發表於 13-3-14 18:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Aishaali86+於+13-03-14+發表

原帖由 toffee11 於 13-03-14 發表
你好叻,忍到好耐,我今日吃了幾粒菠蘿同一啖芒果tart,希望我忍到,已戒埋零食

...
超難忍丫,唯有衁梅到渴咋,真辛苦,媽媽好偉大!




大宅

積分: 2452


9#
發表於 13-3-14 18:54 |只看該作者

引用:最好不要食因濕熱

原帖由 siusun2510 於 13-03-14 發表
最好不要食因濕熱
謝謝,咁我唔食咁多先


大宅

積分: 2452


8#
發表於 13-3-14 18:54 |只看該作者

引用:我忍左6個月,依家35+weeks+忍吾住食左少少

原帖由 Aishaali86 於 13-03-14 發表
我忍左6個月,依家35 weeks 忍吾住食左少少!⼀
你好叻,忍到好耐,我今日吃了幾粒菠蘿同一啖芒果tart,希望我忍到,已戒埋零食


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo