立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1100
積分: 4865
男爵府
積分: 7241
原帖由 catcatwoman 於 13-03-18 發表 Bb佢送埋㗎,帶包被ok了
積分: 1393
原帖由 catcatwoman 於 13-03-18 發表 嗰時我冬天生bb,有件白色底衫,外面和尚袍,再加件背心仔
積分: 1287
原帖由 aarontakumi 於 13-03-18 發表 BB衫係點架
禁止訪問
積分: 1078
積分: 7065
原帖由 人一木太 於 13-03-18 發表 bb出院既時醫院會有和尚袍穿?
積分: 9559
beyondcontrol 發表於 13-3-18 19:51 不要join套餐,只要带1包孕婦衞生巾就夠,仲有束腹带,bb出院包被就夠
原帖由 chanbb888 於 13-03-18 發表 期待又緊張,擔心BB健康、自己系米會好痛、幾時先復元、坐月要注意咩野等,還請問各位近期在法國開刀的媽咪 ...
伯爵府
積分: 15036
原帖由 jnlove 於 13-03-18 發表 你幾號呀?我20入院啦。之前見過post話醫院包日用品,自己帶睡衣果d就ok
積分: 1223
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy