自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1499


1#
發表於 13-3-18 16:56 |只看該作者
請問各位JM婚禮係邊度租衫,有無介紹?因去完expo見有D幾好,但網上又話黑店。。。暫時無咩心水


大宅

積分: 1499


26#
發表於 13-3-19 15:27 |只看該作者
Naqua112 發表於 13-3-18 19:42
千其唔好去ENVI.....我上去睇之前已經係fb到揀定款,點知去到睇實特,D石同D lace甩左,好明顯,佢地竟然話 ...
我見網上好多bad comments , 多謝JM提醒


子爵府

積分: 12224


25#
發表於 13-3-18 20:34 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

租衫係好難介紹,我試過有人介紹金都三千蚊八件,勁醜樣,四千蚊一件係靚,但好貴,人人style 唔同,我覺得最緊要係自己啱款!黑店個d 睇下點黑法啦,我覺得每個case 寔唔同既!


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


24#
發表於 13-3-18 20:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kokobear+於+13-03-18+發表我

原帖由 karriechan88 於 13-03-18 發表
逐間walk in? 唔駛book?
佢地會唔會expo offer好d架呢
街舖入去問價兼睇下啱唔啱,啱咪book時間fitting lor




The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


大宅

積分: 1499


23#
發表於 13-3-18 19:55 |只看該作者

引用:我去金巴利街逐間睇 +

原帖由 kokobear 於 13-03-18 發表
我去金巴利街逐間睇
逐間walk in? 唔駛book?
佢地會唔會expo offer好d架呢




大宅

積分: 2376


22#
發表於 13-3-18 19:42 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

千其唔好去ENVI.....我上去睇之前已經係fb到揀定款,點知去到睇實特,D石同D lace甩左,好明顯,佢地竟然話係自己損耗唔會釘返,但係真係好明顯:;pppp:


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


21#
發表於 13-3-18 19:36 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

我去金巴利街逐間睇



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


大宅

積分: 2823


20#
發表於 13-3-18 19:29 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

我訂造


子爵府

積分: 10165


19#
發表於 13-3-18 19:26 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

你可以打電話去問有無free trial同埋假期去最好book 定,吾book可能無得試。




男爵府

積分: 8432

開心吸收勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-3-18 19:24 |只看該作者
本帖最後由 muimui120 於 13-3-18 19:38 編輯

回覆 karriechan88 的帖子

我之前係尖沙咀金巴利道租都幾好~~好多衫又新,價錢都ok~如有興趣pm你~
大家要加油!!


侯爵府

積分: 24263


17#
發表於 13-3-18 19:23 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

我當年幫襯紫水晶、個女售貨員好cool,但好好人、又用心同我試同改、只係比較少笑容、但唔係黑面、而且老闆娘明碼實價、我最鍾意呢d,花言巧語我信唔过!


大宅

積分: 1251


16#
發表於 13-3-18 19:17 |只看該作者

回覆:manmak0210 的帖子

駱駝漆大廈個間就新開佐年幾左右,装修幾好,d價錢都幾貴下!我個陣都有入去睇過!款式個人覺得就唔算多!:;pppp:


大宅

積分: 1251


15#
發表於 13-3-18 19:10 |只看該作者

回覆:pakheiyu 的帖子

係k.t地鐵站附近!由馬會一轉彎就到,叫成業工業大廈!係二樓ge,幾室就忘記佐,叫愛庭園婚紗!佢成日都有新貨番ga,佢自己有廠房,可以訂做!佢仲借埋首飾俾你!佢間鋪仲有好多結婚用品嘢賣ga!可以全部衫係晒佢間鋪租!我個陣就佢間公司全部幫我搞掂晒,我就輕鬆好多!其實k.t好多工業大廈都有呢d樓上婚紗鋪,相對于出邊真係平好多ga!


大宅

積分: 4250

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-3-18 18:23 |只看該作者
pakheiyu 發表於 13-3-18 17:05
有無地址?款式多唔多?有無得借埋飾品來襯?

我之前係駱駝漆大廈都見過有一間, 但唔知你地係咪講緊呢間
間野好似係5/f唔係好記得啦, 仲知6/f以下.
價錢我就唔清楚啦, 因為當時無人紹呼我, 所以最後走左.


大宅

積分: 1499


13#
發表於 13-3-18 17:58 |只看該作者
多謝各位JM介紹,等我都望望先


侯爵府

積分: 24141


12#
發表於 13-3-18 17:56 |只看該作者

引用:Quote:karriechan88+發表於+13-3-18+16:56+

原帖由 tkbaby 於 13-03-18 發表
金巴利道一帶都可以,旺角金X就唔好啦!!

我推介就金巴利道俏X人,D婚紗好靚,不過會貴少少!!
我當年都係呢間\"俏X人"租,婚紗、晚裝、褂、伴娘裙一同係呢間租。金都就租99裙。




大宅

積分: 3183


11#
發表於 13-3-18 17:23 |只看該作者

回覆:結婚租衫一問

我結婚嗰時租太子聯合廣場樓上鋪heather wedding,佢哋好好人,service好,佢哋會同你溝通完,了解你想要乜嘢才介紹佢哋覺得啱你嘅款式俾你揀!勁nice!
我同我個妹都係喺佢哋度租衫連化妝,值得推介




子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-3-18 17:22 |只看該作者
karriechan88 發表於 13-3-18 17:18
我都有懷疑過會唔會係同行抺黑,好多都有話黑店
我果間原名叫『ZARx Bride』而家改咗名叫『As BrXde』,呢個可能性都未必冇,但有時真係人夾人架咋,我個fd同時同我用同一間影婚紗相,但佢影到一肚氣,
我就爆開心咁出來…唔知丫…!! 夾人/眼緣都好重要…


大宅

積分: 2257


9#
發表於 13-3-18 17:18 |只看該作者
我向TST新婚情X, 即係NOEL CHX 果間
D衫好靚架~~~


大宅

積分: 1499


8#
發表於 13-3-18 17:18 |只看該作者
faiki 發表於 13-3-18 17:13
我係同影婚紗相果間到租埋,因為咁啱有我想要既款,但我JOIN晒返來先發現有啲人話係黑店又乜又咁…初頭都擔 ...
我都有懷疑過會唔會係同行抺黑,好多都有話黑店

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo