自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 13-3-18 18:52 |只看該作者
本帖最後由 Yubi.T 於 20-4-20 13:19 編輯

del
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


伯爵府

積分: 17334


46#
發表於 13-3-19 15:31 |只看該作者
西鐵真係冇乜冷氣喎, 好多時都大汗叠細汗, 到落車仲流緊汗, 不過真係有啲人係唔凍得, 我又唔會大驚小怪嘅, 不如你轉用絲巾.


珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-3-19 12:31 |只看該作者
Yubi.T 發表於 13-3-19 06:59
咁唔通係我件褸圍頸有毛毛,再戴埋頸巾俾人感覺太誇張?
呢幾日嘅天氣著唔到有毛毛領嘅外套, 著薄身外套已經ok喇
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 3197


44#
發表於 13-3-19 07:58 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

其實好少事,吾洗在意人地既眼光。你可能怕凍,有人可能怕熱,所以覺得奇怪望一望架咋!我今朝搭晚士有人將件外套笠係個頭添,都有人望一望佢,凍起上泥樣衰d都吾理啦!保護自己最緊要





珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 13-3-19 06:59 |只看該作者
本帖最後由 Yubi.T 於 20-4-20 13:20 編輯

del
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


42#
發表於 13-3-19 00:56 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

我一年四季都有頸巾帶定係身,凍咪帶囉使乜理人,我今日都有帶




大宅

積分: 2580


41#
發表於 13-3-19 00:52 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

西鐵啲冷氣真係好勁,我身體不太好,市因為咁而冷病了幾次。因此我學會了帶頸巾或披肩在袋中\"保護自已\"。人家心中怎想我也不想知道,我只知想身體好點的第一步就係減少生病次數,所以要好好\"保護自己\"先。但如果樓主不望人,樓主又怎知人家望住你呢?西鐵都不少變態佬,不如小心啲呢啲人仲實際。




水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-3-19 00:36 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

坐巴士必備大披肩一條,夏天都要,而家d新車冷氣好凍,從來冇人理我


男爵府

積分: 7280


39#
發表於 13-3-18 22:27 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

我搭西鐵都拎頸巾,我怕凍


大宅

積分: 2010


38#
發表於 13-3-18 22:08 |只看該作者
我成日都帶住條薄頸巾架,一來襯衫,二來唔想凍親條頸


珊瑚宮

積分: 108887

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-3-18 21:38 |只看該作者

引用:俾人冷眼看待,點解香港人會咁?

原帖由 Yubi.T 於 13-03-18 發表
俾人冷眼看待,點解香港人會咁?
依家一早一晚都有dd涼意,著件外套或者用件薄質地嘅頸巾,都係ok 架,除非你用左毛冷質地嘅頸巾就怪怪地 。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


子爵府

積分: 12807

玩具勳章


36#
發表於 13-3-18 21:30 |只看該作者
我日日都披頸巾/披肩
又唔覺有人冷眼我喎


禁止訪問

積分: 24619


35#
發表於 13-3-18 21:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8032


34#
發表於 13-3-18 21:26 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

西鐵冷氣都幾凍,戴頸巾有咩咁出奇,每個人體質都唔同。


大宅

積分: 2268


33#
發表於 13-3-18 20:31 |只看該作者

引用:佢問題者我日日都戴冇人理呀

原帖由 MilMilmiffy 於 13-03-18 發表
佢問題者我日日都戴冇人理呀
Me too




大宅

積分: 1685


32#
發表於 13-3-18 20:22 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

你敏感左d... 地鐵車箱無景望, 唔玩手機唔望地下就係望人... 我覺得有冷氣有風口既地方真係要保住條頸, 唔係好易冷親, 可能人地羡慕你有得保暖咋


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-3-18 20:05 |只看該作者
唔駛理人地喎,我撘巴士個個短TEE,我就一定加外套,咁有0的人真係唔捱得冷氣嘛。自己身體要緊, 理得人點諗。


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 13-3-18 20:03 |只看該作者

引用:俾人冷眼看待,點解香港人會咁?

原帖由 Yubi.T 於 13-03-18 發表
俾人冷眼看待,點解香港人會咁?
咩事?




禁止訪問

積分: 8008


29#
發表於 13-3-18 20:03 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7995


28#
發表於 13-3-18 20:02 |只看該作者

回覆:搭西鐵戴頸巾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo