自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


1#
發表於 13-3-19 11:49 |只看該作者
學校明明係自己換季,但唔知點解一時又話有最低溫度限制(哩個我接受),但到高過最低溫度後又話復活節假後先可以換

D同學仔勁唔高興話"老師熱就可以著短袖,我哋就唔得,唔公平"


話自由換季原來係呃人㗎


子爵府

積分: 12580


22#
發表於 13-5-5 09:41 |只看該作者

回覆:自由換季!

如果因為無跟學校指引,家長覺得天氣凍繼續著冬季校服而被老師蓋手冊要求換夏季,大家覺得學校不通融嗎?


水晶宮

積分: 64556

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 13-3-19 18:28 |只看該作者

引用:我諗樓主係不滿學校講咗可以,但又收返變唔

原帖由 laiyuen 於 13-03-19 發表
我諗樓主係不滿學校講咗可以,但又收返變唔可以。
我都係理解為呢個意思


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 13-3-19 18:25 |只看該作者
我女今日換左夏季啦!! 好在學校是真的自由換季


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


19#
發表於 13-3-19 17:54 |只看該作者
校規就係可以自由換季,不過一定要全套夏或全套冬季,運動外套只配冬季運動衫。其實大家都冇亂著,只不過大家都覺得點解話得又唔得,而且又唔想熱親D小朋友,你哋知啦有D小朋友真係好怕熱架,二十幾度仲要著住件厚嘅運動衫,我都唔肯啦


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 13-3-19 17:45 |只看該作者
我仔學校運動服可以上短下長, 不過校服都唔可以


子爵府

積分: 12537

+5熱血勳章


17#
發表於 13-3-19 17:42 |只看該作者
laiyuen 發表於 13-3-19 12:07
我諗樓主係不滿學校講咗可以,但又收返變唔可以。
你講得啱


公爵府

積分: 28241


16#
發表於 13-3-19 14:04 |只看該作者
Edithcsm 發表於 13-3-19 12:25
我覺得溫度係好個人嘅感覺, 你覺得熱時可能我覺得凍, 無論冬季定夏季校服, 都係校服, 係學校指定嘅服裝, 所 ...
我仔學校都係,基本上全年我都見到小朋友 mix & match 咁著校服,有時係短袖衫搭長褲,有時調轉,隨小朋友自己需要,只要係校服就可以。我唔覺得有問題,反而覺得學校開明


禁止訪問

積分: 24651


15#
發表於 13-3-19 13:08 |只看該作者

回覆:自由換季!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-3-19 13:00 |只看該作者
學校既然出咗指引話自由換季又改口,確實幾令人反感


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


13#
發表於 13-3-19 12:49 |只看該作者
個仔學校25度就可著夏季, 運動服仲可以上短袖下長褲, 我覺得都係校服無乜問題過度期啫, 好過D小朋友焗病啦!!

點評

ry    發表於 13-3-19 17:57


禁止訪問

積分: 24619


12#
發表於 13-3-19 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 13-3-19 12:25 |只看該作者
我覺得溫度係好個人嘅感覺, 你覺得熱時可能我覺得凍, 無論冬季定夏季校服, 都係校服, 係學校指定嘅服裝, 所以根據自己感覺黎換季係最好嘅.

我仔學校係自由換季嘅, 唔覺得有咩問題.

點評

ry  咪就係囉二十幾度仲要著件衛衣運動衫  發表於 13-3-19 17:45


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


10#
發表於 13-3-19 12:16 |只看該作者

回覆:自由換季!

我覺得學校應該因應天氣而批准學生早啲換季嘛,咁鬼熱仲要著冬季校服好熱啫


侯爵府

積分: 22284


9#
發表於 13-3-19 12:11 |只看該作者

引用:學校明明係自己換季,但唔知點解一時又話有

原帖由 ry 於 13-03-19 發表
學校明明係自己換季,但唔知點解一時又話有最低溫度限制(哩個我接受),但到高過最低溫度後又話復活節假後 ...
自由太多就會濫用,尤其是佢地仲細,小小事就投訴覺得唔公平,第時仲得了?


公爵府

積分: 25238


8#
發表於 13-3-19 12:07 |只看該作者

回覆:自由換季!

我諗樓主係不滿學校講咗可以,但又收返變唔可以。



點評

smallkan    發表於 13-3-19 12:35


禁止訪問

積分: 4751


7#
發表於 13-3-19 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 13-3-19 12:06 |只看該作者

回覆:自由換季!

如果有限制,就唔好講容許學生自由換季啦!咪俾學生家長話假民主!




男爵府

積分: 6762


5#
發表於 13-3-19 12:04 |只看該作者

回覆:自由換季!

正常應該係轉季前2星期左右可以自己揀著夏季定冬季 聽講過有學校全年都可以揀夏季或冬季


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 13-3-19 12:00 |只看該作者
其實番學要著校服, 希望係整齊同統一....否則人人隨便mix & match, 咁可以著便服

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo