爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 113


1#
發表於 13-3-24 20:49 |只看該作者
Consider this model


男爵府

積分: 5241


28#
發表於 13-3-29 02:48 |只看該作者
回覆 java0322 的帖子

原來都係你post條link嘅網頁D人影嘅,不過我睇個post係2013年1月出post,應該準D,你可以係yahoo search 2013 noah就搵到


男爵府

積分: 5241


27#
發表於 13-3-29 02:34 |只看該作者
回覆 java0322 的帖子

呢部好樣衰好流,我見個部一定唔係呢個樣,而且人地係對住本日本車書影出嚟應該準D!


男爵府

積分: 5241


26#
發表於 13-3-29 02:29 |只看該作者
回覆 mmlaw 的帖子

難以置信=_="仲要未計折扣?


大宅

積分: 2463


25#
發表於 13-3-28 23:49 |只看該作者
傳聞NOAH同VOXY係日本今年都會改款,靚唔靚就可以睇下面個綱

http://b.gogo.la/redirect.php?tid=327988&goto=lastpost


大宅

積分: 3247


24#
發表於 13-3-28 22:24 |只看該作者

引用:Quote:mmlaw+發表於+13-3-26+10:52+嘩!全

原帖由 aztecs 於 13-03-26 發表
全市區千五仔都要$2啦...
I\'m using 2012 stepwgn spada if 100% city driving only $1.6-1.7 before gas discount without Econ mode and ac on all the time. $1.3-1.5 for 50%city 50%hwy.




男爵府

積分: 5241


23#
發表於 13-3-28 03:14 |只看該作者
回覆 waihomemail 的帖子

早幾個月日本有汽車雜誌介紹過,係D車會網頁有人post咗出嚟,上toyota日本網係無嘅因為未確定2013幾時賣,不過真係好靚,有D似縮細咗嘅Alphard


複式洋房

積分: 493


22#
發表於 13-3-27 23:33 |只看該作者
我想問係邊到睇到 noah會有新款呢?依家日本既toyota網都係皇冠賣的一樣。


複式洋房

積分: 113


21#
發表於 13-3-27 10:06 |只看該作者
建設都是1.65厘、因我另一部都是、所以同sales講叫他去找、大家可找其它銀行試。


男爵府

積分: 5241


20#
發表於 13-3-26 21:23 |只看該作者
回覆 sfli 的帖子

你問實嘅時候就一定唔過30萬兼送其他


複式洋房

積分: 121


19#
發表於 13-3-26 21:20 |只看該作者

回覆:BenMay 的帖子

Public Bank 個 rate 係自己出去deal?


複式洋房

積分: 113


18#
發表於 13-3-26 19:01 |只看該作者
New car new price


複式洋房

積分: 171


17#
發表於 13-3-26 18:38 |只看該作者

引用:回覆+tangotango+的帖子 仲有如果係我若唔

原帖由 jay2011910 於 13-03-26 發表
回覆 tangotango 的帖子

仲有如果係我若唔係必需要短期內買,寧願等新noah,頂盡咪等到今年尾出年頭,日圓 ...
新noah出hybrid嘅話,價錢又唔係呢個水平。若是假日車就唔化算。




別墅

積分: 926


16#
發表於 13-3-26 18:18 |只看該作者

回覆:BenMay 的帖子

Public bank at 1.65% is a good rate when compared to the ching says 2.75% above.


複式洋房

積分: 113


15#
發表於 13-3-26 17:59 |只看該作者
Just confirmed Public Bank 1.65厘息 and sales offer 雨檔、地膠、吊mon.
前後cam plus $2,500 in road show
I always run the highway, it may be $1.5/KM


大宅

積分: 1029


14#
發表於 13-3-26 17:32 |只看該作者
回覆 jay2011910 的帖子

我在兩星期前試過SERENA,做緊個價係30萬頭,2.75厘息上會


男爵府

積分: 5241


13#
發表於 13-3-26 16:33 |只看該作者
回覆 tangotango 的帖子

仲有如果係我若唔係必需要短期內買,寧願等新noah,頂盡咪等到今年尾出年頭,日圓又跌緊,梗係等啦


男爵府

積分: 5241


12#
發表於 13-3-26 16:26 |只看該作者
回覆 tangotango 的帖子

好似賣28萬幾,送D乜就睇你牙力,可以好多可以好少,小心上會利息,隨時貴過送比你嘅嘢,例如油卷丶機頭丶吊mon丶前後cam....


別墅

積分: 926


11#
發表於 13-3-26 15:29 |只看該作者
回覆 JYbabies 的帖子

請問serena 幾多錢? 我都覺得 honda stepwgn spada 個樣幾好, 但貴一截, 加上個中央控台吾係好靚; 相反就serena 好似平均d,如果加埋 新 noah ,就真係諗到頭都痕埋,不過始終未知幾時有.

宜家唯有等下先啦,順便等d日圓跌多d, 博佢車價會平d啦!


大宅

積分: 1029


10#
發表於 13-3-26 12:25 |只看該作者
回覆 mmlaw 的帖子

Benz七人車都係$2/KM左右......都唔平喎!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo