在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1568


1#
發表於 13-3-27 01:00 |只看該作者
大果個啱啱6歲,細果個9個月,平曰自己湊細B,大果個畀工人湊返學、做家務!工人差唔多到期了,頭痛!請呢,要用好多錢養工人,仲有其他方面因素!唔請呢,又驚自己手忙腳亂搞唔點算好呢?!有冇媽咪自己湊兩個細佬都冇問題噶?冇勇氣唔用工人!用好似唔得,唔用又覺得自己一腳踢好難!


禁止訪問

積分: 335


36#
發表於 13-9-23 08:10 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1688


35#
發表於 13-9-22 23:48 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

請左工人就有返自己生活,無工人你會忙到湊仔都唔想。




伯爵府

積分: 19385


34#
發表於 13-9-22 12:46 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

坦白講,做得ftm如果屋企有d錢或老公搵到錢,當然請工人幫輕下,但如果只係錢剛夠用,就唔好請工人,寧願儲多少少錢,講真,點解有d媽媽可以一個做哂所有野,係要開頭自己做,做做下就搞得到架啦,其實個個媽咪都做得到架。我都曾幾何時照顧大果個返幼稚園,細果個係肚,要照顧病患99,要買菜煮幾個大人飯做家務,返工前送小朋友返學同買菜,放工趕住接放學煮飯,挺住個大肚仲要洗碗洗衫做家務,一樣做得到,個肚痛住都要做。迫到埋身有老有嫩要等住你照顧又要搵錢開飯就做得到架啦。



男爵府

積分: 5860

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 13-9-22 00:56 |只看該作者
我覺得呢到有好多媽媽都真係好叻,我真心好佩服!我得一個兩個月嘅bb,都搞唔掂,又要請工人,又要請保母。我係一個超級唔合格嘅ftm


禁止訪問

積分: 6500


32#
發表於 13-4-1 05:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


31#
發表於 13-4-1 05:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1258


30#
發表於 13-4-1 00:31 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?






大宅

積分: 1568


29#
發表於 13-4-1 00:20 |只看該作者
回覆 漂雪 的帖子

還是請吧!各位說的有道理!有人幫手,不用湊兩個又做家務,自己或小孩病了有人幫手,有工人做飯,好過餐餐出街食!有工人系朵,有急事我唔使打攪別人或求人!有人湊大返學,我畀心機將細果個養到肥肥白白!有工人響處,自己唔會做極做唔完,因此憂鬱、焦躁!避免影響老公返工!再用兩年,細果個一返學,我可以返工,將請工人的錢賺回家!來緊兩年我地慳住使錢!:;pppp:


大宅

積分: 1568


28#
發表於 13-3-31 23:32 |只看該作者
本帖最後由 sally美美 於 13-4-1 00:40 編輯

……手機寫的好煩,容易打錯字,又慢!抹掉!!


大宅

積分: 1568


27#
發表於 13-3-31 23:18 |只看該作者
本帖最後由 sally美美 於 13-4-1 00:42 編輯

我大果個好懶又忙,返半曰學其實天天在外面!早上06:30起床,早餐完07:00出門口!12:40放學,姐姐同他出面食(工人11:50-14:30響出邊)!食完趕14:00補習社,16:00下課五天指定動作!一周有三天加補英文全科!跟番學校周五和周六聯課活動!回家已16:40,(有三天要17:40回家)冲涼,馬上開電腦寫網上功課,默書,我抱細佬坐果朵教!工人煮緊晚餐!寫到七左右、食飯擦牙睏覺!


大宅

積分: 3891


26#
發表於 13-3-31 06:39 |只看該作者
我朋友個仔4歲已可以幫手摺衫仔,氹妹妹瞓覺 ,抹枱 ,抹梳化 ,自己收拾玩具 ,執床

以上工作如果有工人 ,D媽咪唔捨得俾個仔做

我得一個仔,3歲開始冇工人佢自己摺衫,自己執玩具 ,買餸幫手拎嘢


大宅

積分: 3891


25#
發表於 13-3-31 06:29 |只看該作者
其實可請鐘點做家務買餸 ,大仔6歲只返上午,多時間在家,可訓練幫手,學獨立,有工人好難訓練到


禁止訪問

積分: 4006


24#
發表於 13-3-31 00:23 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1258


23#
發表於 13-3-28 23:09 |只看該作者

回覆:請工人定系唔請好?

如果經濟允許一定要請,自己一腳踢會好辛苦,一步都行唔開。會變得好暴躁,好影響夫妻關係的。




大宅

積分: 1568


22#
發表於 13-3-28 22:31 |只看該作者
謝謝各位跟帖的媽咪!手機上網回貼唔方便!你們複我的,夜晚bb睡覺時我都認真看過了!謝謝你們!有空煩惱時上來說一下也挺好,有很多同路人!!


大宅

積分: 1568


21#
發表於 13-3-28 22:25 |只看該作者
回覆 kck_88 的帖子

謝謝你同我分享、建議!其實湊2個壓力好大!各方面!這兩年都覺得自己老了好多、憔悴好多!


禁止訪問

積分: 6500


20#
發表於 13-3-28 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


19#
發表於 13-3-28 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6500


18#
發表於 13-3-28 19:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo