興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4495


1#
發表於 13-3-27 15:48 |只看該作者
想問吓細狗(如松鼠狗)會唔會成日吠?


大宅

積分: 3426


14#
發表於 13-4-1 14:27 |只看該作者

引用:松鼠因性格愛管閒事,愛發表意見,所以較多

原帖由 liquetep 於 13-03-28 發表
松鼠因性格愛管閒事,愛發表意見,所以較多聲氣!但很可愛架!



...
完全同意佢嘈但好可愛




子爵府

積分: 13332


13#
發表於 13-3-29 14:35 |只看該作者

回覆:細狗問題

我又無聽過我果隻松鼠吠喎。


子爵府

積分: 10727


12#
發表於 13-3-28 22:06 |只看該作者

回覆:細狗問題

我隻約瑟女,成日吠,好嘈。。



大宅

積分: 1043

BK Milk勳章


11#
發表於 13-3-28 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aikolee18+於+13-03-27+發表

原帖由 Miuboo 於 13-03-28 發表
可能隻英曲叫佢唔好嘈
唔該晒


大宅

積分: 2359


10#
發表於 13-3-28 09:07 |只看該作者

回覆:小豬肉媽咪 的帖子

松鼠因性格愛管閒事,愛發表意見,所以較多聲氣!但很可愛架!




大宅

積分: 1930


9#
發表於 13-3-28 08:58 |只看該作者

引用:想問吓細狗(如松鼠狗)會唔會成日吠?+

原帖由 小豬肉媽咪 於 13-03-27 發表
想問吓細狗(如松鼠狗)會唔會成日吠?
POM 係有D神經質嫁喎




大宅

積分: 4688


8#
發表於 13-3-28 08:21 |只看該作者

回覆:細狗問題

松鼠狗真係幾嘈兼活躍架



我返來啦


大宅

積分: 4992


7#
發表於 13-3-28 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Miuboo+於+13-03-27+發表朋友

原帖由 aikolee18 於 13-03-27 發表
我果隻咪就係松鼠囉住村屋,仲帶埋平時唔吠既英曲一齊吠呀

...
可能隻英曲叫佢唔好嘈

Born to Blossom~~


大宅

積分: 1043

BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-27 23:48 |只看該作者

引用:+朋友隻松一有人經過家門就吠+

原帖由 Miuboo 於 13-03-27 發表
朋友隻松一有人經過家門就吠
我果隻咪就係松鼠囉住村屋,仲帶埋平時唔吠既英曲一齊吠呀


子爵府

積分: 11009


5#
發表於 13-3-27 16:52 |只看該作者
我兩隻芝娃娃都冇咩點吠


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


4#
發表於 13-3-27 16:10 |只看該作者

回覆:細狗問題

吠得好尖


大宅

積分: 4992


3#
發表於 13-3-27 15:56 |只看該作者
朋友隻松一有人經過家門就吠
Born to Blossom~~


大宅

積分: 1043

BK Milk勳章


2#
發表於 13-3-27 15:51 |只看該作者

回覆:小豬肉媽咪 的帖子

吠個不停我試過有警察叔叔上門警告呢


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo