自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6986


1#
發表於 13-3-30 23:49 |只看該作者
要買純黑色無花2吋高踭鞋返工,但著開既Dr Koxg好夾腳,大家有無好介紹?




翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 13-3-31 13:15 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

Le saunda 以前有對好舒服,我著同客跑都無問題,但宜家好似無出喇!staccato 都ok架



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


27#
發表於 13-3-31 13:02 |只看該作者

回覆:9527 的帖子

深水埗/長沙灣有一間叫“步昇鞋” , 都有好多護士/女裝鞋款,啲鞋好著又噤,我女啲返學鞋都係喺嗰到買。


男爵府

積分: 8955


26#
發表於 13-3-31 12:53 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

Dr Kong著爛腳,Millis鞋頭好夾腳,cheap cheap鞋鋪有d百零蚊反而好ok







侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-3-31 12:52 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

Dr. xxxx 同埋 walkxx,兩個都係好快變型/爛…可能我太重…總之物非所值

老餅會員上科林只求開心!


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


24#
發表於 13-3-31 12:49 |只看該作者
aerosole 啱闊腳
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-3-31 12:45 |只看該作者
夏奈 發表於 13-3-30 23:49
要買純黑色無花2吋高踭鞋返工,但著開既Dr Koxg好夾腳,大家有無好介紹?



...
ecco


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 13-3-31 12:44 |只看該作者
夏奈 發表於 13-3-31 12:40
我次前有試過polo club
但鞋籠太窄
放棄了....
咁試下 Pansy 啦. 不過, 我見對漆皮之前已經買晒, 特價 $299 好抵.

我一向覺得 dr. kxxx 麻麻, 廣告效應, 我囝細個, 買 dr. kxxx 比佢著, 好快就爛.


禁止訪問

積分: 81803


21#
發表於 13-3-31 12:42 |只看該作者

引用:Quote:Jason+發表於+13-3-31+11:48+仲有我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6986


20#
發表於 13-3-31 12:40 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 13-3-31 11:53
去 footspot 睇睇

佢有兩個牌子幾好

我次前有試過polo club
但鞋籠太窄
放棄了....


男爵府

積分: 6986


19#
發表於 13-3-31 12:37 |只看該作者
ken3tine 發表於 13-3-31 11:50
護士鞋

護士鞋通常都係平底架.....


男爵府

積分: 6986


18#
發表於 13-3-31 12:35 |只看該作者
Jason 發表於 13-3-31 11:48
仲有我幾年前就去太子花墟果度間鞋舖買,(近金錀校服),都有好多機場同事介紹



...

唉~其實我都唔明
我地呢d一日要企咁多個鐘既
點解一定要著高踭鞋


子爵府

積分: 12409


17#
發表於 13-3-31 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+旦仔+於+13-03-31+發表請問哪

原帖由 三文 於 13-03-31 發表
普通鞋舖都有,有平有貴,我買過最平百五都好好著好舒服
鞋墊部份是怎樣?可提供相片嗎?




禁止訪問

積分: 30006


16#
發表於 13-3-31 12:09 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5160


15#
發表於 13-3-31 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+三文+於+13-03-31+發表我會著

原帖由 旦仔 於 13-03-31 發表
請問哪兒可以買到?咩牌子?幾多錢?
普通鞋舖都有,有平有貴,我買過最平百五都好好著好舒服



20歲少女•繼續探索世界


瑪瑙宮

積分: 139710


14#
發表於 13-3-31 11:53 |只看該作者
去 footspot 睇睇

佢有兩個牌子幾好
polo club
pansy

Pansy 之前特價 我買左 basic 款漆皮黑色 2", 好舒服, 抵著.

或者
Walker shop
fortei


大宅

積分: 4602


13#
發表於 13-3-31 11:50 |只看該作者

回覆:返工高踭鞋

護士鞋




禁止訪問

積分: 81803


12#
發表於 13-3-31 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-03-31+發表Geox,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6986


11#
發表於 13-3-31 11:47 |只看該作者

引用:M&S +

原帖由 lady_ladybird 於 13-03-31 發表
M&S
我完全唔記得呢個地方有鞋賣,要去睇吓先




子爵府

積分: 12409


10#
發表於 13-3-31 11:46 |只看該作者

引用:我會著空姐鞋返工,有踭又舒服 +

原帖由 三文 於 13-03-31 發表
我會著空姐鞋返工,有踭又舒服
請問哪兒可以買到?咩牌子?幾多錢?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo