2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6742


1#
發表於 13-3-31 22:43 |只看該作者
你地bb 會咁嗎?


大宅

積分: 4713

BK Milk勳章


20#
發表於 13-4-18 20:22 |只看該作者
熱愛自由!包左都無用!
J'ai besoin des vacances


別墅

積分: 749


19#
發表於 13-4-6 06:08 |只看該作者

回覆:EmilyCLP 的帖子

x2


別墅

積分: 880


18#
發表於 13-4-6 01:27 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

我個女唔單止唔鍾意包住對手,佢仲有超必~天*撐*腳! 但我會帶手套,佢好鍾意抓面。。。



男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-4-5 20:50 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

我個仔都係,2月出世,唯有帶手套,著背心被




大宅

積分: 1223


16#
發表於 13-4-5 18:13 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

日頭唔包手仔,夜晚包實d,因為小b夜晚扭計唔瞓覺




複式洋房

積分: 458


15#
發表於 13-4-5 13:14 |只看該作者
唔得呀..一定要包! 我唔理佢照包實,佢真係訓得好左...醒既時候就比返自由佢..!!


大宅

積分: 1708


14#
發表於 13-4-2 20:06 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

包同唔包都好閒啫,最煩係其他人係側邊加鹽加醋(99)猛話紮住佢旭唔到。。。但阿b確係瞓得“林”d,同埋唔會被自己指甲抓傷塊面


大宅

積分: 1803


13#
發表於 13-4-1 18:46 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

但係唔同佢包豬仔佢夜晚冇安全感!到咗半夜會扭計!


男爵府

積分: 5397


12#
發表於 13-4-1 14:05 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

原來咁多呀b都喜愛自由,我果個都唔例外


大宅

積分: 3130


11#
發表於 13-4-1 13:26 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

我B淨係包左1星期左右就已經無用包被




大宅

積分: 1469


10#
發表於 13-4-1 12:42 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-4-1 12:06
我同你一樣~
我都一樣


公爵府

積分: 25979


9#
發表於 13-4-1 12:06 |只看該作者

引用:me+too,+會包凈對手俾佢伸展下

原帖由 jtyps 於 13-04-01 發表
me too, 會包凈對手俾佢伸展下
我同你一樣~


複式洋房

積分: 247


8#
發表於 13-4-1 11:50 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

BB有唔同性格,如果你阿B喜歡自由自在,又何必一定要包住佢?




禁止訪問

積分: 1603


7#
發表於 13-4-1 10:42 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7199


6#
發表於 13-4-1 09:51 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

我b淨係打出對手




男爵府

積分: 8288


5#
發表於 13-4-1 08:02 |只看該作者

回覆:tanghoney 的帖子

我呀b都係咁




子爵府

積分: 11541

育兒性格勳章


4#
發表於 13-4-1 00:30 |只看該作者

回覆:我bb 唔鐘意用包被包住。要伸出對手。

Me too




複式洋房

積分: 233


3#
發表於 13-4-1 00:11 |只看該作者

回覆:tanghoney 的帖子

me too, 會包凈對手俾佢伸展下


男爵府

積分: 7694


2#
發表於 13-3-31 23:06 |只看該作者
我bb 都係呀,但我唔埋,照包埋,因為呢兩日涼左,驚凍親佢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo