自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


1#
發表於 13-4-1 23:41 |只看該作者
如題




大宅

積分: 2858


36#
發表於 13-4-2 01:29 |只看該作者

回覆:呀仔 的帖子

當然可以啦!我大肚果陣婚宴都照去


伯爵府

積分: 15439

玩具勳章


35#
發表於 13-4-2 01:05 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

我大肚5個月同7個月都有去飲




伯爵府

積分: 15439

玩具勳章


34#
發表於 13-4-2 01:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkbaby+於+13-04-01+發表睇吓

原帖由 june25 於 13-04-01 發表
大肥婆?!
笑c我





伯爵府

積分: 15066


33#
發表於 13-4-2 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Argubay+於+13-04-01+發表唔

原帖由 kuromi_kuromi 於 13-04-02 發表
驚亞b小氣
唔好意思呀,我唔係玩嘢,真係虛心求教,阿B會小氣啲咩?羡慕人哋結婚?🙇🙇




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-4-2 00:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkbaby+於+13-04-01+發表睇吓

原帖由 june25 於 13-04-01 發表
大肥婆?!





大宅

積分: 2368


31#
發表於 13-4-2 00:26 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

真係好好笑,連我c6都係度笑,多謝晒




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


30#
發表於 13-4-2 00:21 |只看該作者

引用:唔好意思呀,我想問下其實點解大肚唔可以去

原帖由 Argubay 於 13-04-01 發表
唔好意思呀,我想問下其實點解大肚唔可以去觀禮或去飲嘅?白事我都明(應該係同有關), ...
驚亞b小氣




伯爵府

積分: 15502


29#
發表於 13-4-2 00:21 |只看該作者
呀仔 發表於 13-4-2 00:20
我都笑到碌地不過都多謝晒各位嘅解答,我決定去觀禮啦
多謝你開POST啦,我都笑到收唔到聲,我老公以為我傻咗


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


28#
發表於 13-4-2 00:20 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

如果唔想就唔好去




大宅

積分: 2368


27#
發表於 13-4-2 00:20 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

我都笑到碌地不過都多謝晒各位嘅解答,我決定去觀禮啦




子爵府

積分: 12531

2023年兔年勳章


26#
發表於 13-4-2 00:15 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

當年大住肚去我個best fd既註冊,咁之前就問聲雙方家長啦




男爵府

積分: 5084


25#
發表於 13-4-2 00:09 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎

why not


伯爵府

積分: 15502


24#
發表於 13-4-2 00:00 |只看該作者
lanimama 發表於 13-4-1 23:58
睇一次就笑c一次真係唔該哂你呀!
唔洗客氣,最緊要開心


子爵府

積分: 14057


23#
發表於 13-4-1 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lanimama+於+13-04-01+發表我

原帖由 SUGAR0612 於 13-04-01 發表
monkey氹返你
Thx ah!!




子爵府

積分: 14057


22#
發表於 13-4-1 23:58 |只看該作者

引用:Quote:lanimama+發表於+13-4-1+23:51+我今

原帖由 tkbaby 於 13-04-01 發表
笑返咪好囉

我自己都笑死咗
睇一次就笑c一次真係唔該哂你呀!




珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


21#
發表於 13-4-1 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkbaby+於+13-04-01+發表哈哈

原帖由 lanimama 於 13-04-01 發表
我今日心情超差, 全日冇笑過, 睇左你依個reply, 笑到我標眼淚, 成個人都輕鬆左!!thx!



...
monkey氹返你
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 15502


20#
發表於 13-4-1 23:52 |只看該作者
lanimama 發表於 13-4-1 23:51
我今日心情超差, 全日冇笑過, 睇左你依個reply, 笑到我標眼淚, 成個人都輕鬆左!!thx!



...


笑返咪好囉

我自己都笑死咗


伯爵府

積分: 15066


19#
發表於 13-4-1 23:51 |只看該作者

回覆:請問各位陀緊BB可以觀禮嗎?

唔好意思呀,我想問下其實點解大肚唔可以去觀禮或去飲嘅?白事我都明(應該係同有關),但點解紅事都有問題嘅?




珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-4-1 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkbaby+於+13-04-01+發表睇吓

原帖由 june25 於 13-04-01 發表
大肥婆?!





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo