自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1230


1#
發表於 13-4-2 09:37 |只看該作者
昨晚在天水圍頌富街市買的,好生猛,96元/斤
其中一隻d膏係深黑色既,但冇臭味,好嘔心,冇食掉左
有冇人知其實點會咁咖?



侯爵府

積分: 23412


25#
發表於 13-4-2 13:13 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


24#
發表於 13-4-2 13:06 |只看該作者
本帖最後由 BonBonLin 於 13-4-2 13:08 編輯

我早兩日買左5隻煲粥, 我都係生猛猛買返尼自己劏,,, 4隻膏好滿... 最後果隻, 有少少膏, 其他全部都係墨綠色... 好似你張相咁, 冇嗅味 .....最後我都係掉左... 怕得入唔得出
我喺大埔壚街市買 96/斤


別墅

積分: 925


23#
發表於 13-4-2 12:58 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

食得垃圾多





翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


22#
發表於 13-4-2 12:56 |只看該作者
原來依家D 蟹咁貴...........


水晶宮

積分: 52054

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-4-2 12:54 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

之前睇過唔知邊度話, 而家d奄仔蟹食嘅野比以前多左好多垃圾,重金屬所以變黑. 越平嘅來源更容易有問題 .


珍珠宮

積分: 42289

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


20#
發表於 13-4-2 11:47 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

我買過黑色膏,無臭味,我蒸完都係黑,我掉了,問過魚檔原來蟹唔夠肥太瘦都會。




大宅

積分: 3677


19#
發表於 13-4-2 11:45 |只看該作者
fattyfat 發表於 13-4-2 11:08


侯爵府

積分: 20081


18#
發表於 13-4-2 11:40 |只看該作者
應該正常


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-4-2 11:19 |只看該作者

回覆:YPLCPL 的帖子

38好好好平!


象牙宮

積分: 213578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 13-4-2 11:16 |只看該作者
下次都係叫魚檔揀, 叫佢劏埋!!


禁止訪問

積分: 19566


15#
發表於 13-4-2 11:14 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-4-2 11:08 |只看該作者

引用:原來係同食嘅嘢有關,不過如果係我都唔會食

原帖由 Strawberryjojo 於 13-04-02 發表
原來係同食嘅嘢有關,不過如果係我都唔會食,可憐,浪費晒~~




simple is the best~


子爵府

積分: 10818


13#
發表於 13-4-2 11:06 |只看該作者
chanhm 發表於 13-4-2 09:37
昨晚在天水圍頌富街市買的,好生猛,96元/斤
其中一隻d膏係深黑色既,但冇臭味,好嘔心,冇食掉左
有冇人知其實 ...
早排有人係pk 買過都係咁, 有投訴, 報紙有問番d專業人員, 點解生猛既蟹會咁, 佢答係有可能變種.....anyway, 我自己覺得咩原因都好, 咁既樣唔臭都唔會食.....
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


別墅

積分: 546


12#
發表於 13-4-2 10:46 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

原來係同食嘅嘢有關,不過如果係我都唔會食,可憐,浪費晒~~
myphoto.jpg




別墅

積分: 546


11#
發表於 13-4-2 10:46 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

原來係同食嘅嘢有關,不過如果係我都唔會食,可憐,浪費晒~~
myphoto.jpg




別墅

積分: 546


10#
發表於 13-4-2 10:45 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

原來係同食嘅嘢有關,不過如果係我都唔會食,可憐,浪費晒~~
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 16671

畀面勳章


9#
發表於 13-4-2 10:38 |只看該作者
唔夠肥??


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-4-2 10:37 |只看該作者

回覆:奄仔蟹--膏深黑色(有圖)

其實天水圍街市貴過出面。

重新起步,為未來努力


大宅

積分: 1230


7#
發表於 13-4-2 10:28 |只看該作者
回覆 Strawberryjojo 的帖子

好生猛咖,我自己劏~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo