自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2414


1#
發表於 13-4-5 14:56 |只看該作者
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買最少要買3斤(我諗係6包啦),有無jm都想買,大家可以分嚟用啦




禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


49#
發表於 13-4-5 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+epsonprinter+於+13-04-05+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


48#
發表於 13-4-5 21:32 |只看該作者


男爵府

積分: 6588


47#
發表於 13-4-5 18:56 |只看該作者

引用:Quote:b2uty_momo+發表於+13-4-5+16:22+我

原帖由 myrubystar 於 13-04-05 發表
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?
華潤堂



子爵府

積分: 12527

認識瑞士牛牛第一回


46#
發表於 13-4-5 18:47 |只看該作者
可以俾你買個間網址我嗎


子爵府

積分: 12527

認識瑞士牛牛第一回


45#
發表於 13-4-5 18:47 |只看該作者
可以俾網址我嗎


大宅

積分: 2909


44#
發表於 13-4-5 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myrubystar+於+13-04-05+發表

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
用完個浴江會唔會好多一粒架?
洗完頭個浴缸會見到少少沙粒,我照用個花洒沖走啲沙粒咋,so far 都無塞到個浴缸!

同埋,我洗完兩次頭之後會在最後一次落護髮素於中段至髮尾,因為我頭髮粗兼硬,再勁冲水,因為我發覺一路沖一路會有少少沙粒沖出來,所以我最尾果次會沖得好乾淨,完全無頭痕的問題。




大宅

積分: 2414


43#
發表於 13-4-5 18:09 |只看該作者

引用:Quote:oimei_yiu+發表於+13-4-5+17:39+我都

原帖由 myrubystar 於 13-04-05 發表
我首先用約五至六湯匙茶籽粉放入杯(我頭髮長及超厚),再加隨意份量熱水攪拌,至濕潤的泥狀,灘一陣至微熱,便開 ...
用完個浴江會唔會好多一粒架?




大宅

積分: 2414


42#
發表於 13-4-5 18:08 |只看該作者

引用:除佐洗碗仲有咩用途

原帖由 Laambstella 於 13-04-05 發表
除佐洗碗仲有咩用途
佢就話有好多,但係我都係用嚟洗廚房
myphoto.jpg




大宅

積分: 2909


41#
發表於 13-4-5 17:59 |只看該作者
oimei_yiu 發表於 13-4-5 17:39
我都試過用茶籽粉洗頭, 但洗完都仲痕, 我係惠康買, 用熱水開, 唔知仲有咩tips開? 請指教. 謝謝!
...
我首先用約五至六湯匙茶籽粉放入杯(我頭髮長及超厚),再加隨意份量熱水攪拌,至濕潤的泥狀,灘一陣至微熱,便開始洗頭.

我會洗兩次,先淋濕頭髮,第一次當平常洗頭水咁,摔均頭皮,過水,此時已用了一半份量.
第二次會用剩餘的溶於半盤水中,再把頭頂浸入,再過清水,很好的!


侯爵府

積分: 20211


40#
發表於 13-4-5 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+koey_0611+於+13-04-05+發表

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
有機店買係咪好貴呀?
33$好大包下




大宅

積分: 2414


39#
發表於 13-4-5 17:44 |只看該作者

引用:我係有機店都買左,可以同你地share +

原帖由 koey_0611 於 13-04-05 發表
我係有機店都買左,可以同你地share
有機店買係咪好貴呀?




大宅

積分: 1789

畀面勳章


38#
發表於 13-4-5 17:39 |只看該作者
myrubystar 發表於 13-4-5 17:13
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?
我都試過用茶籽粉洗頭, 但洗完都仲痕, 我係惠康買, 用熱水開, 唔知仲有咩tips開? 請指教. 謝謝!


大宅

積分: 4987


37#
發表於 13-4-5 17:33 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

除佐洗碗仲有咩用途


子爵府

積分: 13980

畀面勳章


36#
發表於 13-4-5 17:31 |只看該作者
我有興趣呀!


伯爵府

積分: 16214


35#
發表於 13-4-5 17:30 |只看該作者
回覆 elcowu 的帖子

洗唔洗溝水, OR 直接將 D 粉沈落已濕O既百潔布到.??
THANK YOU.


大宅

積分: 2414


34#
發表於 13-4-5 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表呢排

原帖由 fannymk 於 13-04-05 發表
可否預我一包呢?
Sorry ar, 因為頭先果啲已發貨,再訂要夠六個人先可以,慳返啲運費嘛




大宅

積分: 2414


33#
發表於 13-4-5 17:27 |只看該作者

引用:回覆+elcowu+的帖子 請問洗碗,+係點用呀?+

原帖由 第二任媽媽 於 13-04-05 發表
回覆 elcowu 的帖子

請問洗碗, 係點用呀? 份量係點樣?
我問左店主,佢話兩匙巾ok架啦




大宅

積分: 2414


32#
發表於 13-4-5 17:26 |只看該作者

引用:我有興趣,thx +

原帖由 epsonprinter 於 13-04-05 發表
我有興趣,thx
Sorry ar, 啱啱問左,果邊已經發左貨啦。
如果仲有6個人想要,我可以再訂,因為少人要嘅話,運費會變得好貴




大宅

積分: 2909


31#
發表於 13-4-5 17:13 |只看該作者
b2uty_momo 發表於 13-4-5 16:22
我油性頭髪,洗jor好痕啊個頭,洗jor两次都係頭痕,用番洗頭水無事啦
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo