懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11226


1#
發表於 13-4-7 15:02 |只看該作者
1. 走佬袋執咗一半
2. 煲咗醋
3. 床仔砌好
4. 所有要洗嘅野未洗,幾時洗好呢
5. 奶樽未洗


仲有咩未做呢幾時要做呢




子爵府

積分: 11226


28#
發表於 13-4-16 16:13 |只看該作者
cherryPuipui 發表於 13-4-8 23:22
5月中,BB衫洗好,網床整好,未抹,未洗奶瓶,走佬袋執梗。。。薑醋就媽子整梗。。。
多口問一問各位jm,我而 ...

要! 醫生叫我生前一個星期度去照下! 最少知道佢大細同位置。 我個b係大b更加要照, qe都安排我照,睇下要唔要開刀?


複式洋房

積分: 443


27#
發表於 13-4-8 23:22 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

5月中,BB衫洗好,網床整好,未抹,未洗奶瓶,走佬袋執梗。。。薑醋就媽子整梗。。。
多口問一問各位jm,我而家34w,需唔需要去診所照一照超聲波,睇下個B有幾大件?


大宅

積分: 1391


26#
發表於 13-4-8 16:40 |只看該作者

回覆:Liontigerma 的帖子

我都係五月中,淨係未洗bb衫,其他野大致準備好,第一胎好期待





大宅

積分: 3623


25#
發表於 13-4-8 09:11 |只看該作者
5月中...醋未煲~衫未洗~奶樽未買~床未砌~
唉~照顧家姐都未得閒,又未放假~九萬幾樣野未做~!


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 13-4-8 05:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2887

2023年兔年勳章 2018母親節勳章 Poo得好勳章 Xmas吸收勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-4-8 03:36 |只看該作者

回覆:Liontigerma 的帖子

我都係生前十幾曰執走佬袋,床仔都係開刀前1晚,我同老公一路砌一路好期待BB就快見到啦 !入院前仲影吓大肚照留念!而BB衫都係早些洗好放好,奶樽就未出院時叫老公烚好同入院前準備炒米茶,但忘記咗冇洗窗簾布!


男爵府

積分: 7241


22#
發表於 13-4-8 02:52 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

我都係5月中,走佬袋執好,衫未洗,床等baby出世先裝,而家開始清胎毒




大宅

積分: 2041


21#
發表於 13-4-8 01:31 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

我5月尾,bb 野買齊,走佬袋買齊未執,床未整,所有野未洗 ....


大宅

積分: 1602


20#
發表於 13-4-7 23:58 |只看該作者
我都係5月媽媽呀! 走佬袋執左一半, 今星期洗左衫, 但未洗床單同毛巾, 未砌床.. 下星期煲薑醋... 差D忘記原來要洗奶樽!


大宅

積分: 1666


19#
發表於 13-4-7 23:32 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

走佬袋差少少未pack好,BB床因為人地畀只差未抹,初生BB衫已洗部份,奶樽奶咀亦洗過stream過,BB柜抹乾淨喇


大宅

積分: 1996


18#
發表於 13-4-7 23:12 |只看該作者

回覆:sheung1126 的帖子

我5月頭,除左床未砌,BB床上用品未洗之外,其他都做到七七八八




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-4-7 22:56 |只看該作者
我5月中,係爭奶樽同幾條大毛巾未洗
其他野都八八九九喇


大宅

積分: 1450


16#
發表於 13-4-7 22:09 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

我5月尾,走佬袋執好,bb野買得七七八八




伯爵府

積分: 19425


15#
發表於 13-4-7 19:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pinkylee+於+13-04-07+發表嘩

原帖由 Sansam 於 13-04-07 發表
已經有5月預產期既媽媽生左B。所以早d準備好d。
我睇錯在標題,我以為有在五個月,sorry!




男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-4-7 18:33 |只看該作者

引用:嘩,我只係買在衫仔炸,你地做在咁多野啦。

原帖由 pinkylee 於 13-04-07 發表
嘩,我只係買在衫仔炸,你地做在咁多野啦。
已經有5月預產期既媽媽生左B。所以早d準備好d。



點評

多多綠茶    發表於 13-4-7 23:38


伯爵府

積分: 19425


13#
發表於 13-4-7 18:26 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

嘩,我只係買在衫仔炸,你地做在咁多野啦。




男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-4-7 18:18 |只看該作者

引用:1.+走佬袋執咗一半 2.+煲咗醋 3.+床仔砌好

原帖由 Liontigerma 於 13-04-07 發表
1. 走佬袋執咗一半
2. 煲咗醋
3. 床仔砌好
我係5月頭媽媽,d嘢都做得7788。同埋開始清胎毒




男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-4-7 18:16 |只看該作者

引用:唉,我5月頭預產,走佬袋未執,奶樽未買,

原帖由 張妹媽 於 13-04-07 發表
唉,我5月頭預產,走佬袋未執,奶樽未買,衫床未買,醋未煲!
衫床要快手d。要洗衫,張床要散味




伯爵府

積分: 18832


10#
發表於 13-4-7 18:08 |只看該作者

引用:我聽朋友講+~+砌床係咪要入左院+~+阿b+出左

原帖由 yuki411 於 13-04-07 發表
我聽朋友講 ~ 砌床係咪要入左院 ~ 阿b 出左世先砌得?
迷信就出世先砌,我仔果陣出左世打比老公叫佢砌。但之前半個月到記得拆盒放係出面吹下d味


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo