心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1781


1#
發表於 13-4-7 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 13-7-19 13:21 |只看該作者
撞衫好小事咋WOR~咁幼稚點學人做父母


珍珠宮

積分: 31496


78#
發表於 13-7-19 13:15 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

樓主唔駛咁激動,去婆媳版行一轉就知而家的媳婦幾厲害啦!

最簡單方法,係個仔向太太施壓,或者叫外母話下個女囉!其實個99 都唔駛再向媳婦示好啦,人地都唔領情咯


禁止訪問

積分: 1781


77#
發表於 13-7-18 16:00 |只看該作者

回覆:bbbbsum 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1491


76#
發表於 13-7-18 14:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68478


75#
發表於 13-7-9 17:00 |只看該作者
simpleAA 發表於 13-6-18 04:53
有冇其他恩怨都好,叫你朋友睇開D,而家呢個社會唔同咗啦,有時D後生只會顧住自己唔理其他人。自己D囝囡唔 ...

yes, agree


子爵府

積分: 10428


74#
發表於 13-7-8 08:34 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人?)

家家有本難唸的經




禁止訪問

積分: 3614

畀面勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 13-7-5 17:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


72#
發表於 13-6-22 21:33 |只看該作者
Wendy10700 發表於 13-4-7 17:13
各位請評吓呢個係咩新抱

我朋友1年多前取新抱,當然好開心,結婚帶埋新抱揀佢鐘意嘅金器,
我有個咁好既99. 我就真係開心到暈啦,

我而家就想我個女, 第日識到個男仔,


有個好既62,99, 咁我就安心喇.


唉 !! 同人唔同命,


我生BB, 62, 99, 醫院都唔到,


62,99 , 唔滿月都唔見, 更加唔抱,


唔關你生仔或女既事,


佢地對個大新抱都係咁,


佢個大新抱生兩個都係仔,


佢自己D女生BB, 就大過天,


我嬲到個女滿月, 都話唔出去食飯喇,


只係62,99要面, 就出去酒樓食餐飯,


我唔出$$架, 我都唔想出去食, 佢地話佢地出喎,


點解有咁好多99, 呢D新抱唔識珍惜,,


自己亞媽通常會對個女好,


但唔係個個99都會對新抱好架,


咁你個朋友個仔, 點解唔同個老婆傾下,


咁樣對自己個亞媽, 都唔出聲.









一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3021


71#
發表於 13-6-22 00:53 |只看該作者
做到咁絕,會唔會另有內情,你朋友唔發覺,叫做老公嘅了解清楚先,對症下藥調解開解下,咪抑鬱咁慘。


大宅

積分: 3042


70#
發表於 13-6-22 00:12 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人?)

橙色同粉紅色點撞呀?就因為咁莫名其妙既事就嬲咁耐好小氣喎,其實佢係咪借題發揮咋?




伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


69#
發表於 13-6-18 04:53 |只看該作者
有冇其他恩怨都好,叫你朋友睇開D,而家呢個社會唔同咗啦,有時D後生只會顧住自己唔理其他人。自己D囝囡唔孝順我都唔想見,何況D外人?佢個囝孝順咪間唔中見下,自己身體緊要


禁止訪問

積分: 1781


68#
發表於 13-6-17 18:15 |只看該作者

回覆:kim88 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2878


67#
發表於 13-6-17 17:14 |只看該作者

引用:回覆+kim88+的帖子照你寫嘅嘢你都唔係善良

原帖由 Wendy10700 於 13-06-16 發表
回覆 kim88 的帖子

照你寫嘅嘢你都唔係善良人,心地都唔
跟本所有野冇對錯, 唔通呢到所有人罵奶奶就係衰人咩! 人地家事外人做咩要理咁多先?
唔通心胞就錯哂, 奶奶就一定岩哂? 係又唔係當事人點會真係明白!


別墅

積分: 595


66#
發表於 13-6-17 01:19 |只看該作者

引用:各位請評吓呢個係咩新抱+我朋友1年多前取新

原帖由 Wendy10700 於 13-04-07 發表
本帖最後由 Wendy10700 於 13-4-7 17:14 編輯

各位請評吓呢個係咩新抱
咁佢個仔無幫佢?
女尊男卑


禁止訪問

積分: 1781


65#
發表於 13-6-16 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2878


64#
發表於 13-6-15 23:42 |只看該作者

引用:各位請評吓呢個係咩新抱+我朋友1年多前取新

原帖由 Wendy10700 於 13-04-07 發表
本帖最後由 Wendy10700 於 13-4-7 17:14 編輯

各位請評吓呢個係咩新抱
人地家事我地外人跟本哈會明白!
所有奶奶梗係話自已對心胞好啦, 話個心胞點衰點衰!
奶奶呢种動物永遠都同心胞唔岩!

我都叫左我奶奶我生時醫院唔好黎坐月都唔好黎, 我仲諗住唔俾佢見住, 個b 係我, 我唔鐘意佢梗係唔想俾佢胞啦!
咁又點鬼叫我係bb 個媽!

我咁講唔通又只係我衰咩, 我都冇講出我地有咩恩仇!

好心你呢d 外人都唔好管人家事啦! 攪屎!

點評

simpleAA  唔好咁勞氣,兩個唔同 case  發表於 13-6-18 04:55


珍珠宮

積分: 44846


63#
發表於 13-6-12 09:07 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

一齊去揀金 我都好想 遇到公主新抱 只講緣份啦 唔好強求啦 攪到自己抑鬱幾唔抵


侯爵府

積分: 22250

陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


62#
發表於 13-6-12 03:50 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

一個巴掌啪唔響。
呢個99聽落去唔錯,咁其實99背後有無做過d令新抱唔高興ge事阿,基本上無會無緣無故咁…
婆媳糾紛總有導火線

點評

4fun  一個巴掌啪唔響  --- 同意  發表於 13-7-8 09:52


複式洋房

積分: 126


61#
發表於 13-6-12 00:00 |只看該作者
山水有相逢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo