自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1389


1#
發表於 13-4-8 13:45 |只看該作者
Sorry,頭先個post打錯咗但又改唔到,所以再打過。
我以前都有試過咁樣,個司機都冇出聲,頭先係機場搭出黎,個司機唔俾,所以我想知道咁樣究竟犯唔犯法?



>>爸爸同媽媽既心肝寶貝~心甯小公主~<<


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 13-4-20 17:03 |只看該作者
Suet813 發表於 13-4-20 12:58
我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超過三歲或1.3米高,咁係唔超載的!



...
校車, 小巴都係咁... 2個當一個
但係好多人話"保險"唔係咁計
所以根本無清晰指引
太多灰色地帶
總之無事就無嘢
出咗事, 一人講一套
            


伯爵府

積分: 19097


33#
發表於 13-4-20 16:51 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

咁逼,比我會分兩架車,安全同舒服d。




伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


32#
發表於 13-4-20 16:45 |只看該作者

引用:我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超

原帖由 Suet813 於 13-04-20 發表
我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超過三歲或1.3米高,咁係唔超載的!



...
但係的士係三個小朋友咁計,而家你4個大人,同埋司機好難睇到佢地幾高幾大


我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-4-20 13:37 |只看該作者

引用:我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超

原帖由 Suet813 於 13-04-20 發表
我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超過三歲或1.3米高,咁係唔超載的!



...
校車都係咁計㗎喎!




珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


30#
發表於 13-4-20 13:36 |只看該作者
Suet813 發表於 13-4-8 13:45
Sorry,頭先個post打錯咗但又改唔到,所以再打過。
我以前都有試過咁樣,個司機都冇出聲,頭先係機場搭出黎 ...
超.
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


29#
發表於 13-4-20 13:34 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

我記得我同朋友4個大人,2個約歲幾bb,架車係四坐位,司機話超載,他話bb係當半個人計




用戶要求終止服務

積分: 4941


28#
發表於 13-4-20 13:31 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

好似話身高唔超過100cm唔計一個,但而家d的士係五座位,你大人已經四個。


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 13-4-20 13:17 |只看該作者

引用:我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 179


26#
發表於 13-4-20 13:15 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

請考慮保險問題,有無jm可以提供有关資料?



珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


25#
發表於 13-4-20 13:15 |只看該作者
分兩架的士啦
唔好为慳少少錢,有咩事成車人都危險


男爵府

積分: 9962

BK Milk勳章


24#
發表於 13-4-20 13:11 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

BB 都係人,段人頭計,6個已超載了




男爵府

積分: 9620


23#
發表於 13-4-20 13:09 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

bb都算1個㗎,如果超載保險唔賠,司機通常唔接




大宅

積分: 1389


22#
發表於 13-4-20 12:58 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

我頭先正式打咗去運輸署問,只要小朋友唔超過三歲或1.3米高,咁係唔超載的!



>>爸爸同媽媽既心肝寶貝~心甯小公主~<<


大宅

積分: 1389


21#
發表於 13-4-8 15:50 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

但係運輸署個指引又話三歲以下唔計,咁即係點?



>>爸爸同媽媽既心肝寶貝~心甯小公主~<<


珍珠宮

積分: 31950

親子王國15週年勳章


20#
發表於 13-4-8 15:00 |只看該作者
應該超


公爵府

積分: 29789


19#
發表於 13-4-8 15:00 |只看該作者

回覆:請問四個大人,一個三歲,一個七個月大BB搭的士算超載嗎?

好多司機bb當人頭計,超架.




珊瑚宮

積分: 108875

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-4-8 14:59 |只看該作者
Suet813 發表於 13-4-8 13:45
Sorry,頭先個post打錯咗但又改唔到,所以再打過。
我以前都有試過咁樣,個司機都冇出聲,頭先係機場搭出黎 ...
6個人喎, 梗係超載啦~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


水晶宮

積分: 65723


17#
發表於 13-4-8 14:57 |只看該作者
有司機話俾警察抄牌會照人頭計,佢就要罰錢。到時乘客梗係唔理佢,甘佢就白
揸成日車啦。所以好多司機都唔肯載。


大宅

積分: 1389


16#
發表於 13-4-8 14:49 |只看該作者

引用:Sorry,+頭先講錯,+三歲以下應該唔計:downlo

原帖由 Superbee 於 13-04-08 發表
Sorry, 頭先講錯, 三歲以下應該唔計:
佢驚危險可以好好地同我講,但佢係話我,你生咗2個可唔可以當生一個丫!我搭個的士者,要咁樣俾人串,所以我好想知咁樣究竟係咪超載!



>>爸爸同媽媽既心肝寶貝~心甯小公主~<<

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo