自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   5


男爵府

積分: 6261


1#
發表於 13-4-13 09:47 |只看該作者
黎緊六月一家連幾個朋友會一齊去泰國,噤朋友a就幫我地揾佐一間5星酒店 坐國泰早機去4日3夜,噤就4千1蚊左右 未連稅未連保險
我呢就揾佐一間3星酒店 坐香港航空 ,7日前通知咩時候上機 噤就2千7蚊左右5日4夜 包稅包保險
朋友a就話香港航空成日delay唔想簡我果plan 但我同老公都覺得我果plan抵玩好多 仲包5日:) 而佢果個貴一倍 仲要得四日-_-
我明白3星同5星有別 但上網睇評價 都話經濟實惠乾淨
想問下 香港航空係咪真係噤差?
題外話 手機冇得隔行睇得辛苦唔好意思 我盡量用符號隔行咖喇


男爵府

積分: 6261


167#
發表於 13-4-16 14:36 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

其實真係咩機都daley


禁止訪問

積分: 13787


166#
發表於 13-4-16 12:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-04-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13787


165#
發表於 13-4-16 12:17 |只看該作者

引用:黎緊六月一家連幾個朋友會一齊去泰國,噤朋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14938

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


164#
發表於 13-4-16 12:13 |只看該作者
我坐港龍去廈門..DELAY 2HRS
ToBy GiNNy VinCent


珍珠宮

積分: 42188

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


163#
發表於 13-4-16 12:11 |只看該作者
香港航空 我老細坐幾次都DELAY, 所以...咁叫看你好唔好彩嗎?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


男爵府

積分: 5527


162#
發表於 13-4-16 12:06 |只看該作者
我坐過一次, 去沖繩, 因為無得選擇, 要就日子出發先坐佢. 去又delay, 返香港又delay......返香港嗰程仲要係去到登機閘口先話架飛機未到(話喺香港delay, 遲起飛), 搞到喺閘口呆等兩個幾鐘, 真係無下次!


男爵府

積分: 6261


161#
發表於 13-4-15 22:39 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-15+22:15+我

原帖由 uhtcl2006 於 13-04-15 發表
呢樣我都5清楚, 我都係第一次自己分開訂酒店同機票, 以往都係買套票 ...
噤好拉 天日再打上zuji睇下有冇人聽


水晶宮

積分: 57560

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


160#
發表於 13-4-15 22:35 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-15 22:15
我宜家上zuji訂 不過我想問係zuji訂港龍係咪都一樣包餐飲?行李寄倉洗唔洗錢?

...

呢樣我都5清楚, 我都係第一次自己分開訂酒店同機票, 以往都係買套票


男爵府

積分: 6261


159#
發表於 13-4-15 22:27 |只看該作者

引用:haha+樓主最後都選擇左自己book? have+a+ni

原帖由 happystich 於 13-04-15 發表
haha 樓主最後都選擇左自己book?
have a nice trip
係牙多謝^^ 宜家好俾心機推走朋友a:;pppp:


子爵府

積分: 10776


158#
發表於 13-4-15 22:20 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

haha 樓主最後都選擇左自己book?
have a nice trip


男爵府

積分: 6261


157#
發表於 13-4-15 22:17 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-15+20:39+唉+

原帖由 琛媽 於 13-04-15 發表
嘩男人老狗煩過C9, 真無係無鞋都要挽劇走
真係好想爆佢一下金嘅


男爵府

積分: 6261


156#
發表於 13-4-15 22:15 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-15+20:39+唉+

原帖由 uhtcl2006 於 13-04-15 發表
樓主你訂晒機票酒店未架.....
未既你可以上去air asia睇下機票, 訂房就去agoda.....分開訂會平過買套票架~ ...
我宜家上zuji訂 不過我想問係zuji訂港龍係咪都一樣包餐飲?行李寄倉洗唔洗錢?


水晶宮

積分: 57560

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


155#
發表於 13-4-15 21:10 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-15 20:39
唉 老公企硬唔出 但佢勁煩

樓主你訂晒機票酒店未架.....
未既你可以上去air asia睇下機票, 訂房就去agoda.....分開訂會平過買套票架~
我都打算7月去, 而家都夾緊日子......


大宅

積分: 3447


154#
發表於 13-4-15 20:54 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

其實有時分開訂仲平過book package..我岩岩復活節去完泰國9日8夜,坐cheap cheap機+4星酒店(行去bts 2分鐘,如果唔怕熱行去siam都係1km左右,沿途可以掃住商場咁行)。。每人都係$4xxx


大宅

積分: 2746


153#
發表於 13-4-15 20:50 |只看該作者
去新加坡冇DELAY
而且D STAFF算幾好人


男爵府

積分: 6443


152#
發表於 13-4-15 20:49 |只看該作者
打死都唔再搭呢架野~
DELAY已經衰...仲要架機都唔知有無CHECK過既...
起飛果時"裂裂聲"飛行途中突然"BOMB"一聲又震..好似降落左咁...
好恐怖


水晶宮

積分: 67215


151#
發表於 13-4-15 20:48 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-15 20:39
唉 老公企硬唔出 但佢勁煩

嘩男人老狗煩過C9, 真無係無鞋都要挽劇走

點評

柏架山莊    發表於 13-4-16 14:57
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


男爵府

積分: 6261


150#
發表於 13-4-15 20:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-04-15+發表

原帖由 琛媽 於 13-04-15 發表
唔係呀嘩唔比老公同你講,啲行為成隻狐狸精離間兩公婆咁架
老公企硬唔出 但佢勁煩


男爵府

積分: 6261


149#
發表於 13-4-15 20:38 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-15+18:13+佢

原帖由 uhtcl2006 於 13-04-15 發表
吓, 5準老公同你商量????
你個咩fd嚟架, 男定女呀, 如果係女人, 我一定剷到佢上天花板都似, 咩事淨係要約 ...
男人黎咖-_- 我真係唔知佢諗咩


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo