自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 77006


1#
發表於 13-4-13 23:59 |只看該作者
我亞女S1, 一向都冇補習. 我剛剛聽亞女講差不多所有同學都去補,不管成績好or 吾好!攪到個個補,我亞女又冇補。好似怪怪地咁…有冇小朋友讀緊中學又係冇補習架?




禁止訪問

積分: 30006


51#
發表於 13-4-14 16:05 |只看該作者

引用:Quote:dh83+發表於+13-4-14+13:13+我自己都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30006


50#
發表於 13-4-14 15:58 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9640


49#
發表於 13-4-14 15:45 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

我囡中三la,從未補習,靠自已!



水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


48#
發表於 13-4-14 13:55 |只看該作者
junem 發表於 13-4-14 13:49
做佢補習老師真好賺,長做長有,永遠都有得補

佢果老師好流下。好似話大學生,yr 2。

k2/k3仲呃到下。等佢地幾雄心壯志,要考果幾間功課深既學校。

到時果補習一定唔做。
不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 3233


47#
發表於 13-4-14 13:51 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7936


46#
發表於 13-4-14 13:49 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 13:36
佢地話唔好“輸係起跑點”!

我想講,佢果女係跟呢個阿媽,要係香港出世,已經輸左係起跑點啦。
做佢補習老師真好賺,長做長有,永遠都有得補


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


45#
發表於 13-4-14 13:38 |只看該作者
MariaTsui 發表於 13-4-14 13:36
幼稚園都補?????

係,每日2個鐘,上門單對單,教個小朋友做功課,溫習學校教既野。

仲有,最重要係要教“英文”。

但係我見個細路,廣東話都仲未正囉。
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 11672

醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 13-4-14 13:38 |只看該作者
補習係睇你覺得須唔須要姐,成績OK就得喇~~


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


43#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者
dh83 發表於 13-4-14 13:13
我自己都覺得幼稚園應該未需要補住

佢地話唔好“輸係起跑點”!

我想講,佢果女係跟呢個阿媽,要係香港出世,已經輸左係起跑點啦。

成日都話要補英文,補左又點呢,返到屋企咪又係一堆鄉下話,連睇電視都要麗音聽“煲東瓜”,點可能令英文進步。
不知所謂的乙陸!!!


侯爵府

積分: 24598


42#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

睇自己需要啦




水晶宮

積分: 61215


41#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 01:17
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。

幼稚園都補?????


侯爵府

積分: 22878


40#
發表於 13-4-14 13:34 |只看該作者
venom__x 發表於 13-4-14 02:33
sorry, 但係kindergarden有咩補?

我都想知有咩補?


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


39#
發表於 13-4-14 13:32 |只看該作者
無氣同你講 發表於 13-4-14 13:00

唔使呢個樣啦。

果位b6阿媽,仲sell我俾個仔一齊去補英文。

我都費時理佢。K2想要識咩英文呢?

佢果女真係A-Z都勉強記到,我個仔點同佢一樣程度去補。仲要200$/hour。
不知所謂的乙陸!!!


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


38#
發表於 13-4-14 13:19 |只看該作者
所以話今時今日補習社真係好好搵,因為唔理有冇需要d家長都會推自己小朋友去左先


侯爵府

積分: 24792


37#
發表於 13-4-14 13:18 |只看該作者
我個仔從未出去補過習。

不過吾識我會教佢。咁算吾算?


大宅

積分: 1322


36#
發表於 13-4-14 13:13 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 01:17
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
我自己都覺得幼稚園應該未需要補住


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


35#
發表於 13-4-14 13:00 |只看該作者

引用:唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。





象牙宮

積分: 213532

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 13-4-14 12:52 |只看該作者
阿囡想咪補, 佢唔想都唔駛煩!!


水晶宮

積分: 52044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-4-14 12:49 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

嘅然佢跟倒, 就唔好補住, 女仔通常都係 Maths or IS 較弱, 再讀上去覺得吃力先考上慮專科補啦. 沒必要浪費金錢. 我仔就反而係中文好差, 所以就專科補中文.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo