自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7317


1#
發表於 13-4-14 00:52 |只看該作者
我6299堅持話帶一歲BB去拜山無問題!但有啲人話唔好帶BB去,多煙又陰氣重。你地點睇?




公爵府

積分: 29628


44#
發表於 13-4-14 16:01 |只看該作者
我99話唔好帶BB去,
c6去拜62,我和BB不去


男爵府

積分: 7317


43#
發表於 13-4-14 15:15 |只看該作者

引用:尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾

原帖由 MichellelleBB 於 13-04-14 發表
尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾c6抱添,一定要我抱先吾喊,奇怪



...
唔好自己嚇自己。應該無事嘅!




男爵府

積分: 7317


42#
發表於 13-4-14 15:13 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yanyanmm+於+13-4-14+13:37+編

原帖由 yanyanmm 於 13-04-14 發表
本帖最後由 yanyanmm 於 13-4-14 13:37 編輯

拜祖先係好應該, 但咁細個都係小心D好, 因為個度始終陰氣較 ...
Thanks. 已經戴咗粒玉。順便飲完茶。希望無事。





男爵府

積分: 7317


41#
發表於 13-4-14 15:11 |只看該作者

引用:尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾

原帖由 MichellelleBB 於 13-04-14 發表
尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾c6抱添,一定要我抱先吾喊,奇怪



...
最後都帶咗BB去。叫做完了6299心願!都知各人有唔同說法。anyway,thanks all !




子爵府

積分: 14205


40#
發表於 13-4-14 14:40 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

拜山是孝道,我會帶


男爵府

積分: 5512


39#
發表於 13-4-14 14:12 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

I won\'t




男爵府

積分: 9047


38#
發表於 13-4-14 13:46 |只看該作者
如果唔係好遠地方或大6, 我覺得BB冇問題, 我兩個小朋友由出世開始每年都去, 到而家佢兩個好熟行咁知要買花,去到要打掃清洗抽花等。LEE D 係中國傳統孝道。


大宅

積分: 1742


37#
發表於 13-4-14 13:42 |只看該作者
唔會帶,始終bb太細,我大女今年6歲先第一次去,細仔就唔會去,因為出世后有師傅話佢唔去得陰氣重的地方,入廟拜神都唔得,要到16歲以後才可以。


男爵府

積分: 8365


36#
發表於 13-4-14 13:33 |只看該作者
本帖最後由 yanyanmm 於 13-4-14 13:37 編輯

拜祖先係好應該, 但咁細個都係小心D好, 因為個度始終陰氣較重
尤其係太細既小朋友, 魂魄未係好強, 呢D就因人而異
如果真係要去的話, 最好做D準備功夫
譬如, 著D鮮色既衫, 戴玉器,
拜完唔好即刻番屋企, 要去D人氣旺既地方逗留一陣
番去用碌柚葉沖涼


水晶宮

積分: 67993


35#
發表於 13-4-14 12:57 |只看該作者

引用:想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉 我

原帖由 garfield_pooh 於 13-04-14 發表
想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉

我覺得事乎樓主你想唔想帶佢去


天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 5489


34#
發表於 13-4-14 12:57 |只看該作者

會唔會帶BB去拜山?

尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾c6抱添,一定要我抱先吾喊,奇怪




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-4-14 12:55 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

昨晚99有問我,我只答了一句,一定唔帶,大個D先,佢就冇出聲,如果你自已覺得唔好帶就要出聲阻止


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-4-14 12:53 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我有帶




珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


31#
發表於 13-4-14 12:51 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

唔會!


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


30#
發表於 13-4-14 12:48 |只看該作者
10號嗰日帶左去,bb6個半月,個地方喺流浮山,雖然擴建緊但地方算空曠夠大,基本上係上香敬酒先行入去,其餘多數時間都遠離到香火地方


大宅

積分: 4359


29#
發表於 13-4-14 12:32 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我覺得bb 會見到野,佢未識講野我都唔敢帶BB去尼D地方


珊瑚宮

積分: 108883

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-4-14 12:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+garfield_pooh+於+13-04-14+

原帖由 kuromi_kuromi 於 13-04-14 發表
如果想帶就根本唔會出post問,只想出post等大家支持佢唔帶係啱
講得啱, 出post 嘅目的係想其他人支持佢唔帶。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


珊瑚宮

積分: 108883

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-4-14 12:29 |只看該作者

引用:想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉 我

原帖由 garfield_pooh 於 13-04-14 發表
想帶就冇問題,唔想帶咪諗倒好多問題囉

我覺得事乎樓主你想唔想帶佢去
我都覺得係樓主本身唔想帶,所以就話人地話乜乜乜評語



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-4-14 12:22 |只看該作者

回覆:會唔會帶BB去拜山?

我囡1歲已經有去


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo