自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21825


1#
發表於 13-4-14 10:45 |只看該作者
大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值,好過自己拎獎時人地話唔值……呢一句apply 在sammi 身上,都算是一種安慰。(無意評論千 va 值唔值,只想帶出sammi 就算拎唔到獎,但很多人認同她的演技,也算是一種肯定)

愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 4028


80#
發表於 13-4-14 15:56 |只看該作者

引用:Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II

原帖由 loer_er 於 13-04-14 發表
Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II,都係覺得佢演得好的作品!
Agree,每次睇「我左眼見到鬼」佢發現一路陪伴自己ge鬼係佢老公果場戲,我一定喊爆,演得好好,我個人認為sammi ge演技5係曼玉嘉玲果派,但亦好用心去演,所以我好支持佢,純分享感受,亦同意每人感覺不同




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


79#
發表於 13-4-14 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+13-04-14+發

原帖由 我要快樂 於 13-04-14 發表
Yes,套套都縮頭縮頸扮林亞珍咁,有咩演技可言





珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


78#
發表於 13-4-14 15:24 |只看該作者

引用:海軍鬥水兵

原帖由 mrschocolate 於 13-04-14 發表
海軍鬥水兵






珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


77#
發表於 13-4-14 15:22 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
我都覺得係




男爵府

積分: 5709


76#
發表於 13-4-14 15:22 |只看該作者

引用:我刀吾覺得sammi在高海拔做得好好.一般吧.

原帖由 me0913 於 13-04-14 發表
我刀吾覺得sammi在高海拔做得好好.一般吧.





男爵府

積分: 5709


75#
發表於 13-4-14 15:22 |只看該作者

引用:大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值

原帖由 新紮媽媽 於 13-04-14 發表
大概意思係咁:寧願拎唔到獎人地鄧自己不值,好過自己拎獎時人地話唔值……呢一句apply 在sammi 身上,都算 ...
阿 Q 精神!




子爵府

積分: 11423


74#
發表於 13-4-14 15:22 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

我刀吾覺得sammi在高海拔做得好好.一般吧.


大宅

積分: 2580


73#
發表於 13-4-14 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goat+於+13-04-14+發表尋晚個

原帖由 loer_er 於 13-04-14 發表
做戲唔抝,因周迅一個項兩個!
唱歌一定好夠膽講,Sammi一定好過千fa!
Sammi唱live,唱concert絕對對得住觀 ...
當我看過sammi現場會幾前幾行,便會對勁歌熱舞夠氣呢句說話有點hesitate.




大宅

積分: 2580


72#
發表於 13-4-14 15:16 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Agree




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


71#
發表於 13-4-14 15:13 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

Agree his point:)




男爵府

積分: 8945


70#
發表於 13-4-14 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+13-04-14+

原帖由 christinek 於 13-04-14 發表
講唱歌,千wa 點可以同Sammi 比!Sammi一定較優勝。但講做戲,兩個其實不相伯仲,都係麻麻。其實講真,我覺 ...
講得無錯!兩個演戲真係來來去去得兩個樣,但覺得之前演方麗鵑還可以,做反自己有淡笑!




男爵府

積分: 5704

好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 13-4-14 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loer_er+於+13-04-14+發表做

原帖由 Little☆Tiger 於 13-04-14 發表
Sammi 唱live真係好夠氣,下過功夫,同CD一樣喎!讚呀,千華點夠班呀?!



...
講唱歌,千wa 點可以同Sammi 比!Sammi一定較優勝。但講做戲,兩個其實不相伯仲,都係麻麻。其實講真,我覺得香港電影圈識做戲嘅女演員根本唔多。




伯爵府

積分: 17166


68#
發表於 13-4-14 14:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loer_er+於+13-04-14+發表做

原帖由 Little☆Tiger 於 13-04-14 發表
Sammi 唱live真係好夠氣,下過功夫,同CD一樣喎!讚呀,千華點夠班呀?!



...
唔係卦!我覺得佢唱live差過CD好多!




伯爵府

積分: 17166


67#
發表於 13-4-14 14:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+13-04-14+發

原帖由 我要快樂 於 13-04-14 發表
Yes,套套都縮頭縮頸扮林亞珍咁,有咩演技可言
形容得非常貼切!我想講好耐,但又唔知點表達




伯爵府

積分: 19304

最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章


66#
發表於 13-4-14 14:40 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

同意


珍珠宮

積分: 31074


65#
發表於 13-4-14 14:18 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

海軍鬥水兵


男爵府

積分: 9691


64#
發表於 13-4-14 14:17 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

呢個post已經俾其他人一面倒sammi~ 不睇也罷!:;pppp:




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


63#
發表於 13-4-14 14:16 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Can\'t agree more




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 13-4-14 14:15 |只看該作者

引用:拎個位得獎後咁多人質疑,+真係攞到都無意思

原帖由 jaycee_mami 於 13-04-14 發表
拎個位得獎後咁多人質疑, 真係攞到都無意思.




Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo