烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   24


男爵府

積分: 9320


1#
發表於 13-4-14 17:13 |只看該作者
可否用雞蛋取代鴨蛋?浸泡期間,需否放進雪櫃?一定要用玫瑰露酒嗎?Thx




子爵府

積分: 13583


41#
發表於 13-5-31 19:04 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

即係用蛋,加鹽水加酒加八角,封一個月就得。




大宅

積分: 1303


40#
發表於 13-5-18 16:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cola623+於+13-05-18+發表昨

原帖由 almaly 於 13-05-18 發表
浸左幾多日?
26日


子爵府

積分: 11990

牛年勳章


39#
發表於 13-5-18 16:04 |只看該作者

引用:昨天出爐。我用雞蛋。不過不太夠油。+

原帖由 cola623 於 13-05-18 發表
昨天出爐。我用雞蛋。不過不太夠油。
浸左幾多日?





大宅

積分: 1303


38#
發表於 13-5-18 14:02 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

我諗住雞蛋健康些。 不過味道很好。


大宅

積分: 4981

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-5-18 13:37 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

鸡蛋冇更好吃

-*


大宅

積分: 1303


36#
發表於 13-5-18 13:16 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

昨天出爐。我用雞蛋。不過不太夠油。
1368854127353.jpg


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-5-18 12:55 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

我都係用雞蛋浸的!




男爵府

積分: 9786

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 13-5-18 12:29 |只看該作者
雞蛋浸出來味道如何


大宅

積分: 2138


33#
發表於 13-5-18 12:23 |只看該作者

引用:鴨蛋係邊度可以買?幾$一隻? +

原帖由 Yan2008yan 於 13-05-18 發表
鴨蛋係邊度可以買?幾$一隻?
街市什貨鋪, 有鮮雞蛋,新鮮鴨蛋,

上個月買過鴨蛋,兩蚊一隻


男爵府

積分: 9320


32#
發表於 13-5-18 08:00 |只看該作者

引用:鴨蛋係邊度可以買?幾$一隻? +

原帖由 Yan2008yan 於 13-05-18 發表
鴨蛋係邊度可以買?幾$一隻?
我買雞蛋咋。




大宅

積分: 3603


31#
發表於 13-5-18 04:44 |只看該作者

回覆:自家製鹹蛋一問

鴨蛋係邊度可以買?幾$一隻?




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 13-5-17 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-17+

原帖由 cablecabletv 於 13-05-17 發表
我無逼實d蛋,有好多虛位。可能因為咁,所以衰咗。
笫第一次浸買1O隻鴨蛋有空位後來加多一隻雞蛋夠11隻,往後就浸11隻鴨蛋,係百佳換大樽裝20隻蛋都有位明日加多5隻。




男爵府

積分: 9320


29#
發表於 13-5-17 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cablecabletv+於+13-05-17+發

原帖由 PAMELATSE 於 13-05-17 發表
放隻豉油碟壓住d蛋便ok!
Thx




男爵府

積分: 5640


28#
發表於 13-5-17 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-17+

原帖由 cablecabletv 於 13-05-17 發表
我無逼實d蛋,有好多虛位。可能因為咁,所以衰咗。
放隻豉油碟壓住d蛋便ok!




男爵府

積分: 9320


27#
發表於 13-5-17 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cablecabletv+於+13-05-17+發

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-17 發表
仲有空位明曰要買多幾隻迫實D
我無逼實d蛋,有好多虛位。可能因為咁,所以衰咗。




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 13-5-17 22:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-17+

原帖由 cablecabletv 於 13-05-17 發表
我浸蛋浸咗一個月左右,但浸蛋的水變得混濁,而且有少少「霉點」浮咗喺水面,是否失敗了呢?



...
仲有空位明曰要買多幾隻迫實D


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 13-5-17 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-17+

原帖由 cablecabletv 於 13-05-17 發表
我浸蛋浸咗一個月左右,但浸蛋的水變得混濁,而且有少少「霉點」浮咗喺水面,是否失敗了呢?



...
第一次咁浸,往日浸淨用鹽加醋用細樽浸得11隻啱啱好迫實唔會浮,尼次浸有空位唔知會唔會浮
1368800609958.jpg


男爵府

積分: 5640


24#
發表於 13-5-17 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-17+

原帖由 cablecabletv 於 13-05-17 發表
我浸蛋浸咗一個月左右,但浸蛋的水變得混濁,而且有少少「霉點」浮咗喺水面,是否失敗了呢?



...
係咪有隻蛋裂咗?快去睇下




男爵府

積分: 9320


23#
發表於 13-5-17 21:55 |只看該作者

引用:今晚浸20隻用花雕紹興酒浸一浸再用花椒八角

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-17 發表
今晚浸20隻用花雕紹興酒浸一浸再用花椒八角,五香粉,鹽。
我浸蛋浸咗一個月左右,但浸蛋的水變得混濁,而且有少少「霉點」浮咗喺水面,是否失敗了呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo