烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   37


子爵府

積分: 12224


1#
發表於 13-4-15 23:23 |只看該作者
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。。。


大宅

積分: 4764


31#
發表於 13-4-18 00:42 |只看該作者
以前我從來唔會自己煮豬扒,整過無數次,坊間所有辦法試過哂,都係難食
最近又試過黑毛豬,先煎香兩邊再放入airfryer,超好味,juicy,終於戰勝了


大宅

積分: 1343


30#
發表於 13-4-17 11:48 |只看該作者

引用:Quote:Wt0605+發表於+13-4-16+09:32+自從跟

原帖由 fennieng 於 13-04-16 發表
請問咩係餵生粉水?
我跟呢個post裡面,Tammy教嘅方法,好得 。 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6276867




珍珠宮

積分: 46582

BK Milk勳章


29#
發表於 13-4-16 23:22 |只看該作者
Wt0605 發表於 13-4-16 09:32
自從跟jm學咗餵生粉水方法之後,次次都ok呀。可能同豬扒質素有關,全瘦一定嚡,我鐘意有少少肥同骨。



...

請問咩係餵生粉水?


珍珠宮

積分: 37816

睛靈勳章


28#
發表於 13-4-16 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MEKAKI+於+13-04-16+發表唔記

原帖由 e160orange 於 13-04-16 發表
點解唔可以拍兩面?
你試下上網搵蘇絲黄教整既豬扒,OK架


複式洋房

積分: 352


27#
發表於 13-4-16 22:51 |只看該作者

引用:其實我已經有跟jm既教方法,係噤\"喂\"水比d

原帖由 e160orange 於 13-04-15 發表
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
豆粉水喎。




子爵府

積分: 12405


26#
發表於 13-4-16 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MEKAKI+於+13-04-16+發表唔記

原帖由 e160orange 於 13-04-16 發表
點解唔可以拍兩面?
我印象記得係亞蘇教

揼晒兩邊豬扒會太過淋~

揼鬆左一邊再用刀拍番平兩邊~我跟幾次幾次都好食囉,但唔識解


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-4-16 19:03 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

我揀d靚d既豬肉眼


子爵府

積分: 12224


24#
發表於 13-4-16 18:25 |只看該作者

引用:Quote:e160orange+發表於+13-4-15+23:23+其

原帖由 MEKAKI 於 13-04-16 發表
唔記得係邊到睇過,,, 自此之後我就咁整... 次次都好鬆唔鞋
豬扒先用鎚揼鬆一面(唔可以整晒兩面架)... 然後 ...
點解唔可以拍兩面?


子爵府

積分: 12405


23#
發表於 13-4-16 14:50 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
唔記得係邊到睇過,,, 自此之後我就咁整... 次次都好鬆唔鞋
豬扒先用鎚揼鬆一面(唔可以整晒兩面架)... 然後再用刀兩邊都拍番實佢

之後用蛋白醃一陣... 之後先落調味...


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 13-4-16 11:55 |只看該作者
咖央 發表於 13-4-16 11:45
對啊。我用的是大陸黑鐵鑊。我的做法是大火燒熱油,見到少少煙,較中火,放入豬扒。豬扒見到少少裙邊見白色 ...




子爵府

積分: 13428


21#
發表於 13-4-16 11:51 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...

我用生粉水沈過面~掩2小時~ 然後先用掩料掩~如果煎豬扒我會先叮3分鍾再煎~咁就吾怕佢會老~


珍珠宮

積分: 41839


20#
發表於 13-4-16 11:45 |只看該作者

引用:Quote:e160orange+發表於+13-4-16+10:56+我

原帖由 tammy2008 於 13-04-16 發表
煎 pan 要燒熱, 加點油後, 要再燒到油出煙 , 不過一般易潔唔可以接受高於 200度, 大約這溫度便要煎了 ~

煎 ...
對啊。我用的是大陸黑鐵鑊。我的做法是大火燒熱油,見到少少煙,較中火,放入豬扒。豬扒見到少少裙邊見白色(熟熟哋)就反轉。不要經常反來反去。


水晶宮

積分: 50566


19#
發表於 13-4-16 11:25 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-16 10:56
我係係百記到買梅頭豬扒,亦都有狂拍塊豬扒,會唔會係我隻煎pan 唔好,真係要買隻staub?

...
煎 pan 要燒熱, 加點油後, 要再燒到油出煙 , 不過一般易潔唔可以接受高於 200度, 大約這溫度便要煎了 ~

煎時 : 先放一面, 待表面見到四周也開始變色 ( 開始熟到上來 ) , 這時反轉再煎45-60秒左右, 這面熟了可以再反一次 ( 有時會見到表面出血水, 所以反多次安全 d )

用筷子輕手插下, 如果易插入便熟了 ~

煎豬扒時不要經常反, 熟了可以反吓, 生的時候狂反會跑汁耶~~


子爵府

積分: 12224


18#
發表於 13-4-16 10:56 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

我係係百記到買梅頭豬扒,亦都有狂拍塊豬扒,會唔會係我隻煎pan 唔好,真係要買隻staub?


大宅

積分: 1343


17#
發表於 13-4-16 09:32 |只看該作者

引用:其實我已經有跟jm既教方法,係噤\"喂\"水比d

原帖由 e160orange 於 13-04-15 發表
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
自從跟jm學咗餵生粉水方法之後,次次都ok呀。可能同豬扒質素有關,全瘦一定嚡,我鐘意有少少肥同骨。




男爵府

積分: 6244


16#
發表於 13-4-16 08:54 |只看該作者

引用:雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無

原帖由 咖央 於 13-04-15 發表
雪藏,新鮮我都整過,2者差唔多味道,我無加水,洗好,拍扁,放入膠盒,醃料用醬油,糖,胡椒粉,攪一攪, ...
我都系咁整,ok啊


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 13-4-16 06:08 |只看該作者
首先塊肉一定唔可以全瘦,唔係神仙難變。我會揀有少少肥肉部份,
最多食時切咗,有骨連住嘅又會好食D。用刀背拍下塊肉,
就咁豉油、米粉、水、蒜蓉、橄欖油搞勻後續塊醃好,放一陣至煎,
其中蒜頭同橄欖油都有令肉鬆軟作用,木瓜、菠蘿、檸檬都有酵素,
汁液都可以令肉變得鬆軟。薑汁都可以,不過醃太耐就會令肉變得稀爛。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


14#
發表於 13-4-16 03:18 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...


試下先正常拍完 , 再正常調味醃豬扒幾粒鐘 ..... 之後,再後下罐"橙汁汽水" ...最少3小時 ... 再煎 , 應該淋滑了 .....


喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 13-4-16 03:07 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
除咗醃法 / 唔同部位...

煎既方法都好緊要架....

如果用d唔夠力既電磁爐, 再加唔保溫既鑊, 煎到塊扒走晒肉汁的話...幾靚既扒都會乾巴巴的耶~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo