論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1380


1#
發表於 13-4-16 07:57 |只看該作者
工人偷錢,我想炒佢揾個新嘅,係咪一定要通知幫我請佢嘅agent? 但我怕個agent出賣我同我工人通水,話比佢知我想炒佢,因為我返工佢仲幫我睇住8個月嘅BB,我最怕佢知我炒佢唔知會點對我個囝,請各JM賜教


子爵府

積分: 10325


8#
發表於 13-4-16 08:36 |只看該作者

引用:Quote:mami2011+發表於+13-4-16+08:28+唉。

原帖由 idy926 於 13-04-16 發表
通常都會扮好但偷錢,套裝黎的
You are right!!!



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


男爵府

積分: 7125


7#
發表於 13-4-16 08:33 |只看該作者
mami2011 發表於 13-4-16 08:28
唉。。其實佢做野幾好!特別係湊我8個月嘅bb湊得好有心機!
通常都會扮好但偷錢,套裝黎的


大宅

積分: 1380


6#
發表於 13-4-16 08:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mami2011+於+13-04-16+發表但

原帖由 naomichoi 於 13-04-16 發表
炒佢,只是給佢機會害另一個家庭
唉。。其實佢做野幾好!特別係湊我8個月嘅bb湊得好有心機!



子爵府

積分: 10325


5#
發表於 13-4-16 08:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+naomichoi+於+13-04-16+發表N

原帖由 mami2011 於 13-04-16 發表
但我宜家未人藏並獲,我驚佢上星期日已經洗左啲錢,所以唔報警住!萬一charge唔到佢棧搞!如果喺我揾到新工 ...
炒佢,只是給佢機會害另一個家庭



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


子爵府

積分: 10325


4#
發表於 13-4-16 08:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+naomichoi+於+13-04-16+發表N

原帖由 mami2011 於 13-04-16 發表
但我宜家未人藏並獲,我驚佢上星期日已經洗左啲錢,所以唔報警住!萬一charge唔到佢棧搞!如果喺我揾到新工 ...
咁你要裝佢,然後報警。



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


大宅

積分: 1380


3#
發表於 13-4-16 08:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mami2011+於+13-04-16+發表工

原帖由 naomichoi 於 13-04-16 發表
No, not call agent, should call police.
但我宜家未人藏並獲,我驚佢上星期日已經洗左啲錢,所以唔報警住!萬一charge唔到佢棧搞!如果喺我揾到新工人前佢再偷我會報警,否則我就等到有新工人就即炒


子爵府

積分: 10325


2#
發表於 13-4-16 08:09 |只看該作者

引用:工人偷錢,我想炒佢揾個新嘅,係咪一定要通

原帖由 mami2011 於 13-04-16 發表
工人偷錢,我想炒佢揾個新嘅,係咪一定要通知幫我請佢嘅agent? 但我怕個agent出賣我同我工人通水,話比佢知 ...
No, not call agent, should call police.



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo