網購天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1342


1#
發表於 13-4-17 10:43 |只看該作者
我因系評價到俾了差評某店,然後該店致電到fun啦啦拎我電話!不繼打泥煩我!
fun啦啦可以亂甘洩露客人資料架咩!!!!!!!


大宅

積分: 1364


73#
發表於 13-4-28 03:23 |只看該作者
我覺的呢間比較慢, 上午收到貨好多時要半日一日才UPDATE, 好多時又冇即日發貨,又要等多日, 都不是太大合又計體積, 以前用京X快的多, 不過加咗價唔想用....


別墅

積分: 879


72#
發表於 13-4-27 15:29 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

其實樓主係咪需要還番一個清白比funlala, 始終人地係做生意,信譽好緊要。

點評

ngannatalie    發表於 13-4-27 20:19


大宅

積分: 1342


71#
發表於 13-4-27 14:25 |只看該作者

引用:集運同商家無親,+淘寶商家多如恆河沙數,+浪

原帖由 teasee 於 13-04-27 發表
集運同商家無親, 淘寶商家多如恆河沙數, 浪費時間偏幫佢係無 jetso 咖。
你睇佢一開波嘅口吻語氣, 就會明白 ...
明白!



大宅

積分: 1342


70#
發表於 13-4-27 14:23 |只看該作者

引用:Quote:Ablemicyan+發表於+13-4-27+08:32+第

原帖由 tammy2008 於 13-04-27 發表
咁我又唔明點點解呢句話妳又信到足囉... ( 同埋好明顯後來都無人再信妳片面之詞啦喎 )

妳又唔俾佢係話大話 ...
是但你點講啦!總之件事就完啦!他們有無講大話都好,用心睇下個對話,其实就明我感受!我吾想理加啦!thank you!


大宅

積分: 1342


69#
發表於 13-4-27 14:20 |只看該作者

引用:樓主唔好又大陸人+,又港媽甘話人!+大家都議

原帖由 388mama 於 13-04-27 發表
樓主唔好又大陸人 ,又港媽甘話人! 大家都議事論事.

1. 如果 funla改圖屈你, 相信有很多jm 會為你出 ...
我吾知佢地想點,btw.件事完左加啦。


大宅

積分: 4264


68#
發表於 13-4-27 14:20 |只看該作者
集運同商家無親, 淘寶商家多如恆河沙數, 浪費時間偏幫佢係無 jetso 咖。
你睇佢一開波嘅口吻語氣, 就會明白。

相反, 集運一般衹會同快遞蛇鼠一窩, 因為要靠佢地搵食。


大宅

積分: 1342


67#
發表於 13-4-27 14:18 |只看該作者

引用:不要唔開心啦!大家都路人甲,路人乙,事對與

原帖由 skyskyy1 於 13-04-27 發表
不要唔開心啦!大家都路人甲,路人乙,事對與錯已不重要,過去就過去。為了這些不重要的事煩,為嘜?下次選過第二 ...
你講得岩!


禁止訪問

積分: 788


66#
發表於 13-4-27 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


65#
發表於 13-4-27 13:03 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 13-4-27 13:17 編輯
ngannatalie 發表於 13-4-27 12:58
咁又唔係咁講喇! 你出post指名道姓唱人賤, 當其他人俾意見你時, 你居然話"我吾系要人評論我點樣洶野,你地 ...

agree, 呢個 post 我都留意咗幾日....一直唔敢回.....等陣無啦啦俾人鬧 xx 就唔知為咩.....


侯爵府

積分: 23796

環保接龍勳章


64#
發表於 13-4-27 12:58 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-27 12:28
其實件事已經完左架啦,我吾系要人評論我點樣洶野,你地的忠告我都明!吾好搞甘多野出泥啦!

...
咁又唔係咁講喇! 你出post指名道姓唱人賤, 當其他人俾意見你時, 你居然話"我吾系要人評論我點樣洶野,你地的忠告我都明!吾好搞甘多野出泥啦!", 你自己搞咁多嘢出嚟就得, 人哋解釋俾你聽, 你就鬧晒唔認同你嘅人, 你都幾霸道同專制!


水晶宮

積分: 50566


63#
發表於 13-4-27 12:54 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-27 08:32
第一,我吾系對做集運的人有偏见!將心比己啦,系其他集運洩露你電話出去,然後俾人煩你,你會點?!
第二,系洶寶店的店主系第一個電話度講系物流公司的人俾我電話佢地的!之后的對話好明顯夾過泥!
咁我又唔明點點解呢句話妳又信到足囉... ( 同埋好明顯後來都無人再信妳片面之詞啦喎 )

妳又唔俾佢係話大話架 ?

同埋而家無證據喎......

我又唔覺人地係夾埋囉.....


仲有我花 10蚊20蚊買野, 唔會預收到1千幾佰蚊既質素囉.....

完咗架啦, 我仲以為妳會同人地道歉 tim....因為人地真係攞到證據出來証明喎.... 妳的呢 ?

點評

388mama    發表於 13-4-27 14:08
ngannatalie    發表於 13-4-27 12:58


大宅

積分: 4198


62#
發表於 13-4-27 12:44 |只看該作者
不要唔開心啦!大家都路人甲,路人乙,事對與錯已不重要,過去就過去。為了這些不重要的事煩,為嘜?下次選過第二間。大家都路人甲,路人乙,這些人是陌生人,不會見,不是重要的人,他們說什麼都重要。


大宅

積分: 1342


61#
發表於 13-4-27 12:28 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

其實件事已經完左架啦,我吾系要人評論我點樣洶野,你地的忠告我都明!吾好搞甘多野出泥啦!


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


60#
發表於 13-4-27 11:35 |只看該作者
乜原來佢成日收體積................


侯爵府

積分: 20975


59#
發表於 13-4-27 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表都

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
吾岩咀影就收線,果然系港媽!
樓主唔係香港人,唔係媽咪级?


大宅

積分: 2389


58#
發表於 13-4-27 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表路

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
第一,我吾系對做集運的人有偏见!將心比己啦,系其他集運洩露你電話出去,然後俾人煩你,你會點?!
第二 ...
平又好貴又好!我真係會一定睇大部份的評價架,唔係話得唔得閒,而係保障自己~我見你掏咁多野番黎都唔滿意,咪盞自己唔開心




別墅

積分: 879


57#
發表於 13-4-27 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表都

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
吾岩咀影就收線,果然系港媽!
禁樣就話人係港媽
人地都係好心解釋比你知,仲有funxxla都解釋左唔係佢地公開你既電話。點解仲要一路咬住人地唔放?
放鬆d啦,香港人


大宅

積分: 2617


56#
發表於 13-4-27 09:40 |只看該作者

引用:咁你比中或差評又真係太多喇人地賺你幾蚊,

原帖由 sweet_baby0921 於 13-04-26 發表
咁你比中或差評又真係太多喇

人地賺你幾蚊,仲比中/差評真係幾慘嘅,
Agree!!

因為色差而俾劣評真係唔係幾好啦

仲話自己買野唔睇評價,冇諗清楚,唉…………


大宅

積分: 1342


55#
發表於 13-4-27 09:02 |只看該作者

引用:Quote:Ablemicyan+發表於+13-4-27+08:32+第

原帖由 Obe2009 於 13-04-27 發表
都話左大部份JM追完POST都認同唔係集運將你電話俾賣家LOR.

賣家同集運有親咩, 佢又唔係賣家個客, 無權改 ...
吾岩咀影就收線,果然系港媽!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo