論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 958


1#
發表於 13-4-19 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1018


25#
發表於 13-4-30 11:50 |只看該作者
咁多JM 都話有agent唔收果幾千蚊既...
我請工人果間都話要加,我呀嫂又要請又覺得貴得濟
邊位可以PM個agent contact俾我丫, 唔收果幾千蚊爭好遠啦


禁止訪問

積分: 958


24#
發表於 13-4-29 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2413


23#
發表於 13-4-28 09:20 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我間agent話employer比多d.工人比少d.我哋要比皮幾嘢!若工人要比返咁多,隨時返口唔上机!真係睇彩數!



大宅

積分: 3101


22#
發表於 13-4-25 17:32 |只看該作者
我問我個agent而家加到$4700 - 包所有. 去年$3500. 樣樣都加!


別墅

積分: 884


21#
發表於 13-4-25 16:38 |只看該作者
回覆 catfung 的帖子

我同意

而家有d agent已經assume左係轉家左呢d費用晌我地身上,所以有dfee9千至一萬,

而有d就講未公布佢地會照收返現價.一間3千幾一間5千幾, 但如果一落實就要比3-7千不等,

3千幾蚊fee果間就話佢地有上限,唔會多過addiotnal 3千蚊…而佢覺得再有新policy機會不大,因為之前出招後實在冇僱主肯比....不過聽就咁聽喇

而有3agent都話外傳姐姐唔使還錢呢個說法係不正確,佢話姐姐冇錢先黍打工..點會完全唔使還, 只係還小d…3個月,

唔會唔使錢來打工架喎

頭都痛埋…..

而印印就要強制比4千學校..其實唔講貴果幾間, 而家請菲印既fee 暫時都係差唔多


大宅

積分: 3555


20#
發表於 13-4-25 15:55 |只看該作者
回覆 小Q寶 的帖子

菲律賓政府講野無句真, 無制度亂咁黎. 佢話agent費要轉介香港僱主, 咁大件事, 無公佈無記者會, 香港勞工處同海外僱傭協會又係完全無反應.. 好難想像依個情況竟然會在一向好有制度既香港發生!

依件事我覺得睇下最終邊個頂唔住就邊個贏, 我地最無辜做哂犠牲者. 其實一下子agent fee加成倍真係無理由無人投訴, 你當香港僱主係傻仔咩. 再講d 賓一個仙都唔駛俾就黎到香港, 有無咁著數既事呀, 每個月4000人工袋袋平安, 一個仙都唔駛還? 我唔信果邊agent會咁順攤囉...


別墅

積分: 884


19#
發表於 13-4-25 10:10 |只看該作者
我剛問左一間AGENT佢收 5400 已包機票,菲政府費用,
佢話前排菲政府冇啦啦講話唔可以收姐姐AGENT FEE要轉介比僱主,
HK僱主冇心理準備個個唔請啦.呢個星期菲GOV又同返D AGENT講可以收返姐姐喎,
究竟邊個先係真呀??


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 13-4-25 07:04 |只看該作者

引用:Quote:HappyDay2008+發表於+13-4-19+12:05+

原帖由 Minnie2010 於 13-04-24 發表
印印會否都一樣,做一陣就辭職?請印印,是否海外比現成的好?
海外印現在來到香港仍要還六至七個月錢,無咁容易一到就話唔撈。




珍珠宮

積分: 42541


17#
發表於 13-4-24 22:21 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-4-19 12:05
就算海外果個來到,一陣一個星期同妳講唔撈,妳都無佢符喎,仲要出機票比佢走,真係請佢來旅行咩。現在請海外 ...
印印會否都一樣,做一陣就辭職?請印印,是否海外比現成的好?


大宅

積分: 1261

畀面勳章


16#
發表於 13-4-24 16:29 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我前排都簽左約,海外賓$8000


大宅

積分: 1406


15#
發表於 13-4-23 15:51 |只看該作者
我剛簽約 5900 (佢話絕不收那5000)
另一間就8700


大宅

積分: 1884

陪月勳章


14#
發表於 13-4-23 09:43 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多? 計計埋埋係咪要$9000?

我噚日問佐,6800喎




侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-4-22 23:59 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我今日請左個菲,一萬


大宅

積分: 2069


12#
發表於 13-4-22 23:49 |只看該作者
回覆 fufu17 的帖子

我嗰間話要收叫我唔好唸菲菲同本地,淨係俾啲海外印你哋簡
仲信唔信得過呢…


大宅

積分: 1406


11#
發表於 13-4-22 17:43 |只看該作者
我問個些agent, 絕不是菲就一定要比5000. 是看工會的. 如果那間agent請工人是under某些工會, 便要比. 有些agent只是從中抽水.
就算立法菲不用比agent fee, agent 仍可用training fee 的reason收菲錢. 不一定轉價employer. 我問過好多間都話不用收. 小心比agent 騙


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


10#
發表於 13-4-20 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vevenuc+於+13-04-20+發表似

原帖由 BabyWinky 於 13-04-20 發表
我都覺,加上佢淨係回覆請工人嘅帖啫,仲要係新會員
Yes! 大家要留意!




大宅

積分: 1375


9#
發表於 13-4-20 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yandyca+於+13-04-20+發表我

原帖由 vevenuc 於 13-04-20 發表
似打手
我都覺,加上佢淨係回覆請工人嘅帖啫,仲要係新會員


禁止訪問

積分: 18


8#
發表於 13-4-20 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


7#
發表於 13-4-20 12:05 |只看該作者

引用:我用開果間,收得平,佢地又會跟進!!信得過~~

原帖由 yandyca 於 13-04-20 發表
我用開果間,收得平,佢地又會跟進!!信得過~~
似打手



點評

chunsamyuen  係擺明agent啦!! 勿用~~  發表於 13-4-20 12:50

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo