嬰兒食譜

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 4230


1#
發表於 13-4-20 12:21 |只看該作者
一日一餐?幾時可以加菜或者肉?幾時可以食兩餐?thanks so much




別墅

積分: 605


48#
發表於 13-5-10 01:00 |只看該作者

回覆:6 個月B食幾耐白粥可以加其他野

未足6个月,已經比粟米,紅羅白,著仔粥。而家6个月姑娘叫我用搞澜D肉放粥添話有蛋白質、鐵質防貧血喎?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


47#
發表於 13-5-9 20:14 |只看該作者
11816 發表於 13-5-9 02:09
其實我想問米糊同粥仔嘅分別?米糊係買返嚟開定係都可以自己煲?新手完全唔識...感謝!



...

米糊更容易吸收,買原味米糊,用水OR奶嚟開都OK.
我BB唔鍾意食糊仔,我直接比綿粥仔佢試,佢好鍾意食,BB接受到就OK.

個人覺得米糊熱氣D.


大宅

積分: 2718


46#
發表於 13-5-9 02:09 |只看該作者

引用:Quote:qmui+發表於+13-4-24+23:38+我b5個月

原帖由 ballballkaka 於 13-05-02 發表
開稀少少易入口D.
我BB都唔鍾意食米糊,我直接比粥仔佢試,佢反而好鍾意食.BB接受到就OK.
...
其實我想問米糊同粥仔嘅分別?米糊係買返嚟開定係都可以自己煲?新手完全唔識...感謝!mouth:





大宅

積分: 2019


45#
發表於 13-5-3 11:10 |只看該作者

引用:Quote:Bbmama2012+發表於+13-4-24+23:10+我

原帖由 yellow20 於 13-05-02 發表
我第一次俾她試粥..煲得太水了, 結果要溝米糊食.第二次我已經加少少菜心蓉俾她, 同埋整得吾係太糊, 她食得3 ...
食耐左之後我覺得我bb都無咩敏感,所以試新野我都無試3日啦


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


44#
發表於 13-5-3 00:31 |只看該作者
回覆 tratracyfan 的帖子

唔洗.


大宅

積分: 2399


43#
發表於 13-5-3 00:24 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

請問節瓜係咪要切除啲粒粒先煮?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


42#
發表於 13-5-2 21:38 |只看該作者
tratracyfan 發表於 13-5-2 19:37
謝謝妳!! 請問小迷是什麼?

小米,黃色,好細粒嘅,煲粥仔時可加一兩匙落去.健脾胃清熱.
超市有.
加咗小米,水要落多少少OR落少D白米份量.


大宅

積分: 2399


41#
發表於 13-5-2 19:37 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

謝謝妳!! 請問小迷是什麼?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


40#
發表於 13-5-2 19:29 |只看該作者
tratracyfan 發表於 13-5-2 17:02
我囡囡 6個月,食咗粥仔(加菜蓉,蕃茄) 大約一星期每日中午一餐食 7,8匙之後補奶,請問幾時先可以食粥仔當 ...

六個幾月,BB肯食可代到一餐奶(中午餐食固體)
有肉有菜/瓜,有魚,飲食均衡.

瘦肉煲粥吊味,煲好拎起肉片,唔比食肉住.
EG瘦肉節瓜魚肉,瘦肉番茄蛋,雞肉薯仔魚肉(魚肉蒸好拆骨MIX入粥仔)

遲D七八個月可加小米落去煲粥,清熱,正!!


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


39#
發表於 13-5-2 19:23 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-24 23:38
我b5個月連米胡都吳中意食

開稀少少易入口D.
我BB都唔鍾意食米糊,我直接比粥仔佢試,佢反而好鍾意食.BB接受到就OK.


男爵府

積分: 5569


38#
發表於 13-5-2 18:15 |只看該作者
Bbmama2012 發表於 13-4-24 23:10
我bb食左3日白粥見佢無敏感我就加餸俾佢啦。每次一款新餸,試3日無事就加多樣,而家每餐起碼有5樣餸。

...
我第一次俾她試粥..煲得太水了, 結果要溝米糊食.第二次我已經加少少菜心蓉俾她, 同埋整得吾係太糊, 她食得3份1.
第三次加粟米蓉....食到一半就吾多想食, 到最后都食剩少少.
我無俾她淨係食白粥, 同埋我每樣餸都係試一次, (一餐),
甘樣有無問題呢? 還是下次再循環試多2次, 都係可以試出是否會敏感?


大宅

積分: 2399


37#
發表於 13-5-2 17:02 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

我囡囡 6個月,食咗粥仔(加菜蓉,蕃茄) 大約一星期每日中午一餐食 7,8匙之後補奶,請問幾時先可以食粥仔當一餐呢? 如果一餐粥仔裡面要有齊什麼食物先有營養呢?


大宅

積分: 2399


36#
發表於 13-5-2 16:59 |只看該作者

回覆:莫生氣 的帖子

你個 bb 幾大?


大宅

積分: 3353


35#
發表於 13-4-28 01:43 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-26 10:58
咁係咪7個月先可以攪埋啲菜落粥到俾b 食?
唔洗咁耐,試完三日白粥都加得


大宅

積分: 4230


34#
發表於 13-4-26 10:58 |只看該作者
strawberrychic 發表於 13-4-26 01:06
其實一開始都係一兩茶匙, 睇下佢識唔識吞, 同鍾唔鍾意食. 之後慢慢加到一兩湯匙. 初初食固體志不在食飽, 志 ...
咁係咪7個月先可以攪埋啲菜落粥到俾b 食?


大宅

積分: 3353


33#
發表於 13-4-26 01:06 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-24 22:44
即是米糊都係食一兩 spoon ?
其實一開始都係一兩茶匙, 睇下佢識唔識吞, 同鍾唔鍾意食. 之後慢慢加到一兩湯匙. 初初食固體志不在食飽, 志在俾BB學習食固體, 所以奶都係好重要架. 其實食幾多真係好睇個B, 有D麻麻地, 咪兩湯匙. 有D好鍾意食, 食半碗都有!
如果一餐都食到兩三湯匙, 都可以加蔬菜或者水果. 記住每試一種新食物由一茶匙開始, 連續試三日, 萬一有食物敏感都可以追查到


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


32#
發表於 13-4-24 23:38 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

我b5個月連米胡都吳中意食

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 2019


31#
發表於 13-4-24 23:10 |只看該作者

回覆:6 個月B食幾耐白粥可以加其他野

我bb食左3日白粥見佢無敏感我就加餸俾佢啦。每次一款新餸,試3日無事就加多樣,而家每餐起碼有5樣餸。


大宅

積分: 4230


30#
發表於 13-4-24 22:49 |只看該作者

引用:Quote:booxxjac+發表於+13-4-23+14:21+同埋

原帖由 ballballkaka 於 13-04-23 發表
一日只試一種新材料。
今日試紅蘿蔔,第二日可試蛋黃,再試菜心,南瓜,薯仔,西蘭花,節瓜(紅蘿蔔同南瓜 ...
真係唔該哂你!明白唒!我今日啱啱試咗煲粥仔但係失敗咗....太少水,天日再試過!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo