網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1597


1#
發表於 13-4-23 09:33 |只看該作者
本帖最後由 kAthykAtwAiwAi 於 13-4-23 09:40 編輯

尋日查左成日到依家。。。會唔會有咩事咖??? 我系廣洲集運寄過黎香港 我朋友淘甘多次刀無事好順利有無jm試過 ?? 通常要等幾耐 ??? 寄貨黎香港果個人尋日同我講 ..要查一日..今日就會開車到今日仲系海關查車!!!!!

2013-04-22 09:06:58

虎门分拨中心】正在進行【异常件】掃描 異常原因【海关查车

1366680681146.jpg






禁止訪問

積分: 95


14#
發表於 13-6-28 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4221


13#
發表於 13-6-28 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7988

BK Milk勳章


12#
發表於 13-6-28 11:15 |只看該作者
假期前係易d比人查車


大宅

積分: 1336


11#
發表於 13-6-28 09:31 |只看該作者
回覆 shermanchiang 的帖子

點解同一日出,佢查車收唔到貨,你收到貨?唔同車的嗎?

嘉嘉


大宅

積分: 4230


10#
發表於 13-4-23 19:46 |只看該作者

引用:我尋日都係用阿風出,自取今朝收埋貨~俾個ti

原帖由 shermanchiang 於 13-04-23 發表
我尋日都係用阿風出,自取
今朝收埋貨~
俾個tip你,上面一過假期,新年 51 國慶之前
…我件係冮蘇來…100kg 分2車。有一車查关!Pls

點評

shermanchiang  你擔心既話,你聯絡返自己個集運試下問下知唔知情況  發表於 13-4-23 20:18


男爵府

積分: 7407

畀面勳章


9#
發表於 13-4-23 17:44 |只看該作者
我尋日都係用阿風出,自取
今朝收埋貨~
俾個tip你,上面一過假期,新年 51 國慶之前
你預左查車係密到你唔信
查車多數無事一兩日就放,好似樓上咁講,
有咩事係成車扣,唔會扣一件半件
Sherman


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


8#
發表於 13-4-23 16:39 |只看該作者
我大大話話淘左半年有多,起碼交收四十次以上都未試過海關扣貨,你......真係........行大運哦.


侯爵府

積分: 21524


7#
發表於 13-4-23 14:00 |只看該作者
通常(通常咋,唔一定架)經快遞運, 查車都係拖一兩日就搞得掂.
係EMS先會扣關扣成個月..


男爵府

積分: 5051

畀面勳章


6#
發表於 13-4-23 12:16 |只看該作者

回覆:第一次上淘寶買野就甘![海關查車]

海關查車係好平常嘅事嚟架,電腦無隨機抽查,一般查完都可以走,但時間通常都要半日至一日,所以唔駛擔心,只係時間耐。


大宅

積分: 1597


5#
發表於 13-4-23 11:58 |只看該作者
頭先打左去香港間野度check左 .. 尋晚已經到左貨 .. 但網上未更新 .. 嚇死我 .. 第一次系淘寶買野就遇到d甘ge事


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-4-23 11:32 |只看該作者

回覆:第一次上淘寶買野就甘![海關查車]

查車呢家野好難講架喎,海關要check晒你成車野有無古怪,無事咪放你走,check到古惑就成車扣唔係淨係扣果件架


大宅

積分: 1597


3#
發表於 13-4-23 09:35 |只看該作者

回覆:第一次上淘寶買野就甘!

本帖最後由 kAthykAtwAiwAi 於 13-4-23 09:37 編輯

2013-04-22 09:06:58

虎门分拨中心】正在進行【异常件】掃描 異常原因【海关查车


1366680949568.jpg


大宅

積分: 1597


2#
發表於 13-4-23 09:34 |只看該作者

回覆:第一次上淘寶買野就甘!

本帖最後由 kAthykAtwAiwAi 於 13-4-23 09:35 編輯

del

1366680837809.jpg (31.78 KB, 下載次數: 0)

1366680837809.jpg


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo