自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3807


1#
發表於 13-4-25 08:39 |只看該作者
我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買時見呢款可以係不同年齡加高,不過近排見佢好似瞓得麻麻地,成日瞓過黎我個枕頭道,唔知佢係咪鍾意瞓高D ?
myphoto.jpg




大宅

積分: 4015


35#
發表於 13-4-26 12:48 |只看該作者
我個仔都係瞓緊睡安豬, 宜家加左兩層, 又係鍾意瞓去我個枕頭度.......


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


34#
發表於 13-4-26 12:22 |只看該作者
florapang0426 發表於 13-4-25 15:26
其實我個女歲半,比左枕頭佢訓,半夜都係成個人打橫,第二朝就去左床尾,我發覺都唔洗買咁貴比佢
...
我個女6歲都係訓訓下變左打橫


珍珠宮

積分: 35979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 +4熱血勳章


33#
發表於 13-4-26 12:22 |只看該作者
me2! sinomax隻睡安豬


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


32#
發表於 13-4-26 12:21 |只看該作者
慧慧waiwai 發表於 13-4-25 08:39
我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買時見呢款可以係不同年齡加高,不過近排見佢好似瞓得麻麻地,成日 ...
同你一樣, 之前訓呢隻豬... 訓訓下, 訓左去我個枕頭度, 搞到我要買過個


大宅

積分: 2188


31#
發表於 13-4-26 12:18 |只看該作者

引用:我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買

原帖由 慧慧waiwai 於 13-04-25 發表
我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買時見呢款可以係不同年齡加高,不過近排見佢好似瞓得麻麻地,成日 ...
我女女都係用黎隻。。。好用


子爵府

積分: 12037

好媽媽勳章


30#
發表於 13-4-26 10:18 |只看該作者

引用:我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買

原帖由 慧慧waiwai 於 13-04-25 發表
我個仔瞓左兩年sinomax隻睡安豬小童枕,買時見呢款可以係不同年齡加高,不過近排見佢好似瞓得麻麻地,成日 ...
我個女都係訓依隻,同一情況




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


29#
發表於 13-4-26 10:16 |只看該作者
我用 cotex 小童棉枕
你若盛開, 蝴蝶便來!


大宅

積分: 3807


28#
發表於 13-4-26 10:16 |只看該作者
回覆 florapang0426 的帖子

哈哈哈...

我個仔都有打下仗, 成日打開我瞓我o個邊.


大宅

積分: 3807


27#
發表於 13-4-26 10:14 |只看該作者
回覆 esmehouse 的帖子

好呀, 我又睇睇先得~


大宅

積分: 3807


26#
發表於 13-4-26 10:13 |只看該作者
回覆 lily_liu817 的帖子

係呀, 我仔仔都係加哂兩塊佢都好似唔係好瞓, 成日瞓我o個個, 但對佢黎講又太高, 不過佢就話瞓我o個個舒服d


男爵府

積分: 9088


25#
發表於 13-4-26 10:12 |只看該作者

回覆:小朋友瞓緊咩枕頭呢?

Tempur




大宅

積分: 3807


24#
發表於 13-4-26 10:11 |只看該作者
回覆 phoebesamuel 的帖子

thanks~我去睇睇先~


大宅

積分: 3807


23#
發表於 13-4-26 10:11 |只看該作者
回覆 NYHLWL 的帖子

係呀, 哈哈, 我仔仔都一樣呀. 成日瞓左我o個個, 攪到我成日得返半邊瞓.....所以我先諗佢係咪瞓得唔舒服~不過又怕佢唔可以瞓得太高


大宅

積分: 3807


22#
發表於 13-4-26 10:08 |只看該作者
回覆 sueyee 的帖子

其實我都唔記得瞓邊邊...我問佢瞓邊邊舒服d就瞓咋......
佢而家5歲幾.


大宅

積分: 3807


21#
發表於 13-4-26 10:06 |只看該作者
回覆 K.M. 的帖子

我而家加哂兩層比佢, 佢都嫌矮唔係好瞓, 成日瞓去我o個個


大宅

積分: 4674


20#
發表於 13-4-26 10:06 |只看該作者

回覆:小朋友瞓緊咩枕頭呢?

我都係用呢隻,但佢好似唔係甘鍾意


大宅

積分: 3807


19#
發表於 13-4-26 10:03 |只看該作者
回覆 Yubi.T 的帖子

o個時我無換呀......嗚嗚...重幫手人地儲印花, 嗚嗚


子爵府

積分: 11752


18#
發表於 13-4-26 10:02 |只看該作者
海馬牌


大宅

積分: 3807


17#
發表於 13-4-26 10:01 |只看該作者
回覆 joe914 的帖子

GOOD...我去睇睇先. 唔該哂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo