自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21825


1#
發表於 13-4-25 20:38 |只看該作者
返左個幾月,平時唔使同部門亞頭點接觸,今天個partner 開始放大假,我要直接report to her ,發現佢好難頂,講野非常有骨,之前聽啲同事講佢啲衰野,但因為未感受到所以只係聽左就算,但今日感受到真係好有威力。。。預計日後都要受佢啲咀臉同說話架嘞。。。唉…咁仲做唔做好呢?其實其他同事好好的,但因為offer 低過我之前份工,所以自己仍在努力調節中。。。我唔係冇家庭負擔的,但又唔係等開飯咁囉!
好煩呀!以為有份工返可以好好地!我明白間間公司都有衰人,但衰既係呢啲老細頭馬,真係諗到日日要睇佢面色就

愛是恆久忍耐......


侯爵府

積分: 21825


50#
發表於 13-4-26 12:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新紮媽媽+於+13-04-25+發表咁

原帖由 Chocoholick 於 13-04-26 發表
唔係講笑,上星期有個新同事上班,不過是男的
我好明白你嘅處境,因為我都有個恐怖上司,大家一齊 ...
您又知我唔係男人,哈哈哈哈哈講笑!……唉…而家要苦中作樂呀!加油啦大家!

愛是恆久忍耐......


男爵府

積分: 5549


49#
發表於 13-4-26 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chocoholick+於+13-04-25+發

原帖由 新紮媽媽 於 13-04-25 發表
咁您公司有冇新同事丫?
唔係講笑,上星期有個新同事上班,不過是男的
我好明白你嘅處境,因為我都有個恐怖上司,大家一齊加油吧!




珍珠宮

積分: 43249


48#
發表於 13-4-26 09:05 |只看該作者
新紮媽媽 發表於 13-4-26 08:50
有,但其實係自己要適應的條件:以前有11days AL,而家還原基本步得7日,仲要第三年才開始每年加一日;以前5 ...

咁原來各樣都唔係太吸引, 咁又可以試吓揾工喎....趁3個月內, 7 日通知辭職
試吓揾工.


子爵府

積分: 12370


47#
發表於 13-4-26 08:51 |只看該作者
w_love_J 發表於 13-4-25 23:13
我同你情況一樣,唔係冇負擔但唔係等開飯, 我選擇左resign immediately.
Same same


侯爵府

積分: 21825


46#
發表於 13-4-26 08:50 |只看該作者

引用:Quote:新紮媽媽+發表於+13-4-25+22:24+咁又

原帖由 minmin 於 13-04-26 發表
只係對一星期啫, 咪忍吓囉.

份工仲有無其他野唔受先?
有,但其實係自己要適應的條件:以前有11days AL,而家還原基本步得7日,仲要第三年才開始每年加一日;以前5days ,而家sat 長短週,不過呢啲係一早已知而又自己接受了的就只有自己慢慢調節返啦!我認的。但上司難頂呢下,真係好影響自己決心了。

愛是恆久忍耐......


珍珠宮

積分: 43249


45#
發表於 13-4-26 08:32 |只看該作者
新紮媽媽 發表於 13-4-25 22:24
咁又唔係好長,一個星期啫

只係對一星期啫, 咪忍吓囉.

份工仲有無其他野唔受先?


禁止訪問

積分: 167


44#
發表於 13-4-26 08:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12000


43#
發表於 13-4-26 08:27 |只看該作者
fionlei88 發表於 13-4-25 21:53
騎牛搵馬做住先!天下烏鴉一樣黑,每間金司總有幾個人渣


公爵府

積分: 26797


42#
發表於 13-4-26 08:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新紮媽媽+於+13-04-25+發表返

原帖由 Chocoholick 於 13-04-25 發表
我同你係咪同事?我公司都有個可怕的女魔頭,份人衰到冇人有
我公司都有呀,成日鬧鬧鬧,有狂躁症:;pppp:




大宅

積分: 1301

好媽媽勳章 醒目開學勳章


41#
發表於 13-4-26 08:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新紮媽媽+於+13-04-26+發表咁

原帖由 w_love_J 於 13-04-26 發表
未住,因為我份工要3個月notice,同埋我都想諗下自己條路以後點行法。



...
我同你一樣,又係頂唔順個衰上司,resign咗,3個月notice




大宅

積分: 1766


40#
發表於 13-4-26 07:33 |只看該作者

回覆:新工上司好難頂,仲做唔做?

做住先,你同事返來你就回服正常!


侯爵府

積分: 21825


39#
發表於 13-4-26 07:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新紮媽媽+於+13-04-26+發表咁

原帖由 w_love_J 於 13-04-26 發表
未住,因為我份工要3個月notice,同埋我都想諗下自己條路以後點行法。



...
政府工???

愛是恆久忍耐......


翡翠宮

積分: 86635

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 13-4-26 07:21 |只看該作者
我覺得女人Boss 好多都好難頂,我都係只遇過一個好的


禁止訪問

積分: 13157

畀面勳章


37#
發表於 13-4-26 07:18 |只看該作者

回覆:新工上司好難頂,仲做唔做?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


36#
發表於 13-4-26 06:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+w_love_J+於+13-04-25+發表我

原帖由 新紮媽媽 於 13-04-26 發表
咁你有冇再搵工!?
未住,因為我份工要3個月notice,同埋我都想諗下自己條路以後點行法。




侯爵府

積分: 21825


35#
發表於 13-4-26 00:41 |只看該作者

引用:係囉,長期對住,所以我已經搵緊,大家都加

原帖由 cbm 於 13-04-26 發表
係囉,長期對住,所以我已經搵緊,大家都加油啦!
我都啱啱搵緊呀!

愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 3665

畀面勳章


34#
發表於 13-4-26 00:34 |只看該作者

回覆:新工上司好難頂,仲做唔做?

係囉,長期對住,所以我已經搵緊,大家都加油啦!


侯爵府

積分: 21825


33#
發表於 13-4-26 00:30 |只看該作者

引用:我同你剛剛相反,上司無野,但同同事唔夾,

原帖由 cbm 於 13-04-26 發表
我同你剛剛相反,上司無野,但同同事唔夾,我都十五十六走唔走,怕過左試用期要一個月通知

...
其實是但一樣唔夾都好難生存架,不過同同事唔夾我覺得就仲辛苦,partner 之間唔夾點做野呀!

愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 3665

畀面勳章


32#
發表於 13-4-26 00:10 |只看該作者

回覆:新工上司好難頂,仲做唔做?

我同你剛剛相反,上司無野,但同同事唔夾,我都十五十六走唔走,怕過左試用期要一個月通知


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo