2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1258


1#
發表於 13-4-29 12:23 |只看該作者
我b而家都係用奶樽飲奶,訓響床自己飲,有時就加鋼珠飲管坐響度飲。你地bb而家點飲架? 如果唔用奶樽,用其他杯/咀,咁點沖奶呢??


大宅

積分: 2380


10#
發表於 13-5-3 15:04 |只看該作者
catcatyin 發表於 13-5-1 17:15
今天剛試用有飲管既學習杯飲水,好成功啊,試左一陣就識了……至於飲奶,要再研究下先

...
恭喜喔~~慢慢來,bb會懂的。


大宅

積分: 2380


9#
發表於 13-5-3 15:03 |只看該作者
鴨嘴杯,有時候用飲管。


複式洋房

積分: 492


8#
發表於 13-5-2 10:30 |只看該作者

回覆:用咩飲奶?

5.17月緊奶瓶



大宅

積分: 2019


7#
發表於 13-5-1 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Potato001+於+13-04-30+發表

原帖由 lorrainesywong 於 13-04-30 發表
假設bb食開四安,首兩安可以先比奶樽,待bb意猶未盡之際,就攞走個樽然後比個杯佢,媽媽要飲一次比bb睇,因 ...
請問你用邊一種杯呀?


大宅

積分: 1258


6#
發表於 13-5-1 17:15 |只看該作者

回覆:lorrainesywong 的帖子

今天剛試用有飲管既學習杯飲水,好成功啊,試左一陣就識了……至於飲奶,要再研究下先


大宅

積分: 2380


5#
發表於 13-4-30 23:13 |只看該作者

引用:即是餵完奶瓶先至用杯?會唔會飽飽地跟住唔

原帖由 Potato001 於 13-04-30 發表
即是餵完奶瓶先至用杯?會唔會飽飽地跟住唔飲?我之前試過俾bb用杯,飲得兩安就唔飲,用番奶瓶又肯飲。

...
假設bb食開四安,首兩安可以先比奶樽,待bb意猶未盡之際,就攞走個樽然後比個杯佢,媽媽要飲一次比bb睇,因為bb最鐘意模仿。佢飲飲下唔制,要用返奶樽就由得佢,始終壯士斷臂式戒奶樽既話大家都會好痛苦,循序漸進地加長用杯既時間,每次成功用杯飲就大大聲讚賞。


子爵府

積分: 14819


4#
發表於 13-4-30 18:58 |只看該作者

回覆:lorrainesywong 的帖子

即是餵完奶瓶先至用杯?會唔會飽飽地跟住唔飲?我之前試過俾bb用杯,飲得兩安就唔飲,用番奶瓶又肯飲。


大宅

積分: 2380


3#
發表於 13-4-30 15:04 |只看該作者

回覆:用咩飲奶?

509而家戒到朝早果餐先用奶瓶勒,育兒書話最好一歲開始慢慢由奶瓶過渡至水杯。開始時可以先用奶瓶餵一半份量,另外一半試用杯or飲管。然後慢慢過渡。


伯爵府

積分: 15236


2#
發表於 13-4-30 11:55 |只看該作者

回覆:用咩飲奶?

509仲用緊奶瓶




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo