立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 156
子爵府
積分: 12816
男爵府
積分: 5630
珍珠宮
積分: 45007
原帖由 豬仔軒 於 13-05-07 發表 加咗價好似7xx,我無留意幾耐,都有2個月掛,早兩日我見有jm post你搵搵 ...
大宅
積分: 2803
原帖由 yiu_mimi 於 13-05-07 發表 請問幾錢?? 一樽約可以用幾耐?
豬仔軒 發表於 13-5-7 11:29 銀色樽嗰枝spot xxx ,2星期已經明顯淡咗白咗
積分: 4399
原帖由 豬仔軒 於 13-05-07 發表 當然唔得啦,laser先可以,只係唔好咁深色咋,除非本身d斑係好淺色
原帖由 baby627 於 13-05-07 發表 咁到最後係唔係可完全清晒d雀斑?
原帖由 豬仔軒 於 13-05-07 發表 銀色樽嗰枝spot xxx ,2星期已經明顯淡咗白咗
原帖由 baby627 於 13-05-07 發表 SkII係唔係真係可以去斑?要查幾耐先可以去到?可否比個全名比我?因為我未用過,唔知買邊隻先啱,我用緊wh ...
原帖由 豬仔軒 於 13-05-02 發表 我用過n咁多隻係sk2最掂
積分: 184
積分: 49896
原帖由 amihoho 於 13-05-01 發表 我以前都試過呀, 搞到而家都未搞掂D雀斑 而家用biore防曬就冇出過事啦
水晶宮
積分: 64129
原帖由 Tiffanie_kj 於 13-05-02 發表 其實有無邊隻美白去班最強?
複式洋房
積分: 499
積分: 11878
積分: 6487
原帖由 22652265 於 13-05-01 發表 大肚可用whoo美白嗎?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy