嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 536


1#
發表於 13-5-6 12:43 |只看該作者
Bb差不多一歲,有六隻牙,最近不肯吃粥,反而很喜歡吃白飯及淨餸!可以吃爛飯代粥嗎?


大宅

積分: 1898


24#
發表於 13-5-9 23:10 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

系啊


男爵府

積分: 5722


23#
發表於 13-5-9 18:45 |只看該作者

引用:回覆+yungwong2648+的帖子時間點分配啊?我

原帖由 ying1234578@QQ 於 13-05-09 發表
回覆 yungwong2648 的帖子

時間點分配啊?我BB還食人奶!
我個都係人奶B,1歲戒左下午奶,轉食固體,轉食乜都得,糊仔、通粉、餅乾、面包、蛋糕、生果等等,隨你喜歡,早晚食人奶,午餐、晚餐跟大人食飯餸(我家食野好淡味),早餐都會跟我食少少面包、餅乾、蛋糕。




大宅

積分: 1359


22#
發表於 13-5-9 17:59 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

我意思係指六月出生既bb。我仔都係



大宅

積分: 1898


21#
發表於 13-5-9 16:10 |只看該作者
回覆 yungwong2648 的帖子

時間點分配啊?我BB還食人奶!


大宅

積分: 1898


20#
發表於 13-5-9 16:09 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

11個月BB。


禁止訪問

積分: 130


19#
發表於 13-5-9 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1359


18#
發表於 13-5-9 12:05 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

六月b^^


大宅

積分: 1898


17#
發表於 13-5-9 11:50 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

一样


大宅

積分: 1359


16#
發表於 13-5-9 09:40 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

我仔十一個月啊^^你bb呢?我仔見到咩就咬咩。


大宅

積分: 1898


15#
發表於 13-5-8 23:12 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

來幾日日成 日都周圍咬人咬野,紙都食。你 仔幾大啦 !


大宅

積分: 1359


14#
發表於 13-5-8 23:08 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

哦。我仔都係。飲湯飲水一定要用匙。佢每次飲十啖總有兩啖'逐逐'既.不過飲奶就肯奶樽。


大宅

積分: 1898


13#
發表於 13-5-8 22:53 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

吾系,我系食人奶的,只B吾食奶 樽,有時我給D奶粉距飲,要用梗,距飲得吾系甘好就咳!


大宅

積分: 1359


12#
發表於 13-5-8 18:09 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

你bb幾大啊?你意思係用奶樽飲奶會咳咳?


珍珠宮

積分: 40133


11#
發表於 13-5-8 13:16 |只看該作者
1歲可以開始慢慢試食爛飯。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 13-5-8 11:34 |只看該作者
可以喇,我果個都系鐘意食飯多D。


大宅

積分: 1898


9#
發表於 13-5-8 11:23 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

距吾用奶樽加,我要用羹喂給BB食。好多 時會逐,不停咳咳,加D糊糊就好D。


大宅

積分: 1359


8#
發表於 13-5-8 09:41 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

臨瞓最好飲剩奶會好d。等佢腸胃休息下。


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


7#
發表於 13-5-7 22:34 |只看該作者
BB接受到就OK.


大宅

積分: 1898


6#
發表於 13-5-7 17:02 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

我個仔粥就吾系好食次次都系半碗,糊仔加奶開給距食就鐘意。我晩晚10鐘就開大半碗給距食,食左就訓!甘好吾好加??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo