嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3086


1#
發表於 13-5-7 13:13 |只看該作者
阿囝七個月,個碗大約180ml ,若食粥加蔬果蓉,肉蓉,係唔係要食一碗先夠?


伯爵府

積分: 15531

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 13-5-9 23:08 |只看該作者
我覺得每個人食量都喇同嘅,一般喂到佢唔想食


複式洋房

積分: 378


16#
發表於 13-5-9 22:19 |只看該作者

回覆:bb 碗

我隻臭B宜家7個半月大,每日兩餐大人碗粥仔,我都唔知多定少,不過見佢食得玩得又瞓得,所以又佢




珍珠宮

積分: 35821


15#
發表於 13-5-9 20:28 |只看該作者
肉同粥喺一齊嘅,可以裝半碗先喂,喂完唔夠可以再裝


子爵府

積分: 13753


14#
發表於 13-5-8 14:19 |只看該作者
每個BB都唔一定相同,我都系唔固定,食到唔肯食為止~~


男爵府

積分: 9115


13#
發表於 13-5-8 14:17 |只看該作者
食得痾得就冇問題, 冇標準答案....除非你BB超重, 唔係180ML差唔多啦
其實我用量杯量過, 大人碗都係差唔多180-220ML左右


水晶宮

積分: 59284


12#
發表於 13-5-8 13:39 |只看該作者
一碗都系查無多啦~~
佢食得到就俾多啲佢食~~


珍珠宮

積分: 40133


11#
發表於 13-5-8 13:18 |只看該作者
可以俾BB試試,BB肯食就可以加喇。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 13-5-8 11:39 |只看該作者
冇話固定幾多,正常系一碗都夠喇。我果個好多時,都食凈小小,


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


9#
發表於 13-5-7 22:33 |只看該作者
七個月時我仔食到一碗粥,大人碗,每個BB都唔一定相同,因人而異.


男爵府

積分: 8726


8#
發表於 13-5-7 22:32 |只看該作者

回覆:bb 碗

想問下,如果7個月bb,每日早晚兩餐都可以食晒成碗粥+蓉(有180ml),係咪多得滯呀?




翡翠宮

積分: 94880


7#
發表於 13-5-7 20:02 |只看該作者
加佐餸落去應該系會食多D嘅,不過都系盡量喂
6#
發表於 13-5-7 17:34 |只看該作者
回覆 foopopo 的帖子

Hello foopopo,就食到大半碗,就叫可以代替左一餐奶,餐與餐之間仲可以食小食例如生果蓉。

我有一個願望,就是想見到每個BB食得好、瞓得好、笑得好、Poo得好,
有個海綿級肚仔,每天盡情體驗新事物、吸收新樂趣!


珍珠宮

積分: 45321


5#
發表於 13-5-7 17:11 |只看該作者
其實都差唔多呱
我就儘量喂囖


子爵府

積分: 13489


4#
發表於 13-5-7 15:31 |只看該作者
其實我無咩理,食到佢唔食就由得佢


侯爵府

積分: 24964


3#
發表於 13-5-7 14:19 |只看該作者

回覆:bb 碗

我都有同樣疑問




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo