自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3249


1#
發表於 13-5-9 09:37 |只看該作者
如題




大宅

積分: 1196


27#
發表於 13-6-6 01:03 |只看該作者
大家好,我2月7小產(12w),吾知幾時有比較好呢,請大家比d意見,謝謝


伯爵府

積分: 16348

春季勳章


26#
發表於 13-5-9 15:36 |只看該作者
個fd 一個月後就陀返, 依家生埋咯~~


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-5-9 15:02 |只看該作者
我之前一月流產, 三月有 bb , 十二月生咗大女了


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 13-5-9 14:56 |只看該作者
起碼半年,唔好心急...
真係慢慢調理好身子再打算...
加油


大宅

積分: 3249


23#
發表於 13-5-9 14:53 |只看該作者

引用:我曾經小產+(+5+WEEKS+自然流)+後不夠+2.5+

原帖由 ope 於 13-05-09 發表
我曾經小產 ( 5 WEEKS 自然流) 後不夠 2.5 個月就發現再有左, 當時好緊張, 怕子宮未OK 又有, 但最後都健康 ...
咁又好快下喎




珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


22#
發表於 13-5-9 13:54 |只看該作者
唔知真假:半年後係黃金期


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-5-9 13:47 |只看該作者
Chowying 發表於 13-5-9 13:43


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-5-9 13:43 |只看該作者
晞玥 發表於 13-5-9 13:41
嘩!!!咩事呀?做咩我個PO會無啦啦走左張相出黎?
我都冇貼過相,點解會咁架?好驚呀:scar ...

總有離別的時候


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-5-9 13:41 |只看該作者
嘩!!!咩事呀?做咩我個PO會無啦啦走左張相出黎?
我都冇貼過相,點解會咁架?好驚呀


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-5-9 13:39 |只看該作者
本帖最後由 晞玥 於 13-5-9 13:40 編輯

我隔左半年

myphoto.jpg (155.72 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


侯爵府

積分: 20754


17#
發表於 13-5-9 13:23 |只看該作者
我曾經小產 ( 5 WEEKS 自然流) 後不夠 2.5 個月就發現再有左, 當時好緊張, 怕子宮未OK 又有, 但最後都健康出世 !


男爵府

積分: 9426


16#
發表於 13-5-9 13:20 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

我果陣時5月28做手術,8月1號發覺又有咗。


男爵府

積分: 5658


15#
發表於 13-5-9 13:00 |只看該作者
回覆 Elfinkit 的帖子

我果時唔識又未同人講,乜都冇做,但我朋友就有小補再睇中醫調理。


侯爵府

積分: 21294


14#
發表於 13-5-9 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iLoveBBW+於+13-05-09+發表回

原帖由 Elfinkit 於 13-05-09 發表
咁你地嗰時有冇好似坐月咁補呀?我家四大長老都話要喎
我用薑水沖涼,食中藥調理,無食補品!


侯爵府

積分: 21294


13#
發表於 13-5-9 12:57 |只看該作者

回覆:Elfinkit 的帖子

我2月中小產,食中藥調理,同年9月bingo, 第二年5月阿仔出世!


大宅

積分: 3249


12#
發表於 13-5-9 12:55 |只看該作者

引用:回覆+Elfinkit+的帖子以我自己同朋友經驗,

原帖由 iLoveBBW 於 13-05-09 發表
回覆 Elfinkit 的帖子

以我自己同朋友經驗,6 week 自然流出,應該等一次正常period之後 就可以再試,不過 ...
咁你地嗰時有冇好似坐月咁補呀?我家四大長老都話要喎




男爵府

積分: 5658


11#
發表於 13-5-9 12:53 |只看該作者
回覆 chairhair 的帖子

我冇唔同,同以前一樣。


男爵府

積分: 5658


10#
發表於 13-5-9 12:52 |只看該作者
回覆 Elfinkit 的帖子

以我自己同朋友經驗,6 week 自然流出,應該等一次正常period之後 就可以再試,不過都係果句最保驗打番去問醫生。


男爵府

積分: 8251


9#
發表於 13-5-9 10:12 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

請問你地小產後既經期會否同之前唔同?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo